Fido

Uživatel
  • Počet příspěvků

    173
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Popularita

2 Neutrální

O uživateli Fido

  • Hodnost
    Uživatel

Kontaktní metody

  • Web URL
    http://
  • ICQ
    0

Návštěvy profilu

367 zobrazení profilu
  1. Nerad bych tě strašil, ale vypadá to na vodu v palivu, nebo na špatné těsnění pod hlavou....
  2. Nikdo nic?
  3. Pánové neznáte náhodou rozměr vlnovce výfukového potrubí na Octavii I 1.9 TDI 66Kw AGR? Díky
  4. Já vyhodil origo hever a koupil mechanický nůžkový hever a zvedám pohodlně pod nápravnicí. |Nic nezohýbám a hever se vejde do rezervy.
  5. Slepit Chemoprénem na savé materiály.
  6. Žhavící svíčky jsou taky svíčky. A taky potřebují občas vyměnit.....tak proč je mazat?
  7. Vidím to na přepálenou pojistku 30A v panelu na autobaterii
  8. Problém vyřešen - nedoplá spona na intercooleru.....
  9. No já chtěl původně čistit jenom sání a EGR ventil, a pak jsem si řekl, že když už to mám vykuchané, tak se mrknu i na turbo a vyčistím i to. Ale vím o jednom spoji hadic, který jsem ve spěchu moc dobře neutěsnil, tak sázím na tohle. A když né, tak to píchnu u kámoše na vag. Jenom mě zajímalo, jestli se s tím někdo nesetkal, abych byl klidnější!
  10. Zdar! Včera jsem čistil na autě (1.9 TDI, 66kw, r.v.99) zpětné vedení výfukových plnů s EGR ventilem a když už jsem to měl rozebrané, tak jsem vyhodil a vyčisti i turbo + intercooler se všema hadicema. No prostě včera jsem celý den ležel pod autem. Všechno jsem vyčistil, vyměnil těsnění a složil zpět do původního stavu, ale když jsem to projel a čekal radost z jízdy, tak po řidání plynu na cca 2500 - 3000 otáček se ozývá hlasité syčení nasávání vzduchu kdesi z motoru a motor okamžitě padá do nouzáku. Startování po delším klidu je taky o ničem - vůbec se mu nechce a ozývají se při tom divné zvuky, ale když nastartuju podruhé ( po cca 1 minutě), tak vše v pohodě. Volnoběžné otáčky nekolísají a motor běží pravidelně. Tak v čem udělal soudruh z NDR chybu? P.S. Sorry, jestli se to tady už řešilo, ale já to nikde nenašel a to jsem hledal jak jsem mohl....
  11. Zdar! Včera jsem čistil na autě (1.9 TDI, 66kw, r.v.99) zpětné vedení výfukových plnů s EGR ventilem a když už jsem to měl rozebrané, tak jsem vyhodil a vyčisti i turbo + intercooler se všema hadicema. No prostě včera jsem celý den ležel pod autem. Všechno jsem vyčistil, vyměnil těsnění a složil zpět do původního stavu, ale když jsem to projel a čekal radost z jízdy, tak po řidání plynu na cca 2500 - 3000 otáček se ozývá hlasité syčení nasávání vzduchu kdesi z motoru a motor okamžitě padá do nouzáku. Startování po delším klidu je taky o ničem - vůbec se mu nechce a ozývají se při tom divné zvuky, ale když nastartuju podruhé ( po cca 1 minutě), tak vše v pohodě. Volnoběžné otáčky nekolísajía motor běží pravidelně. Tak v čem udělal soudruh z NDR chybu? P.S. Sorry, jestli se to tady už řešilo, ale já to nikde nenašel a to jsem hledal jak jsem mohl....
  12. Podle mě je to hadička k elektromagnetickému ventilu a bere si čistý vzduch skrz filtr
  13. Pokud je to jenom u studených startů, tak by to bylo normální - 2 - 3 vteřiny trvá, než čerpadlo rozežene olej a hydroštely do té doby dost klepou, ale jestli to dělá i na teplé starty, tak to fakt nevím...
  14. I pojistky na baterce?