Přejít na obsah

pavur

Uživatel
  • Počet příspěvků

    17
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení pavur

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. pavur

    Alarm

    Nazdar chlapi, kde nájdem v Octavia II 2.0 TDI r.v. 2010, nejaký výstup z alarmu ktorý by som mohol použiť ako vstup na GSM modul? Ten mi pošle SMS keď bude alarm aktivovaný. Mám originál alarm z výroby. Pavur
  2. Mne (Scout r.v. 2010) to robi tiez, po vymene oleja v Haldexu sa to zlepsilo. Mechanik mi ale hovoril ze to tak ma byt, pretoze, Haldex sa pri rozjazdu pry vzdy spina a pri jeho odopnuti dojde k strate tahu zadnej napravy co je citit cuknutim. To zlepsenie po vymene oleja je ale cisto moj subjetkivny nazor mozno je to frut stejen ale mne sa to javi ako lepsie. BTW niektore autorizovane servisy ani nevedia ze po 60tis. je potreba menit olej v Haldexu. Ja som ho prvy krat menil pri 120tis vdaka autorizovanemu servisu v NJ. Vsetko, ale vsetko si clovek musi kontorlovat a asi najlepsie robit sam.
  3. Nazdar chlapi, tak moje vibrovanie pomaly a iste odoznelo ale objavuje sa hucanie v pravom prednom kolese. Tam bolo v lani v lete menene lozisko, jeden znamy mi povedal ze ma kludne mohli natiahnut v servise (autorizovany servis Skoda) a dali tam druhovyrobu a ta nevydrzala tak to moze byt lozisko alebo homokineticky klb. Zatial to nechavam tak snad sa mi to nezadrie. Ked sa to rozhuci viac tak zase navstivim servis, tentokrat inde nez minule. Tomu znamemu zacinam aj pomaly verit pretoze s lozisko mi menili kabinovy filter chcel som ten s aktivnym uhlim, vo faktrure je s uhlim ked som ho vybral a skontrolvoal podla cisla tak je bez uhlia a dokazte im to teraz. Aby si clovek vsetko robil sam. Huci to najma ked pri rychlosti asi 120 na budiku pustim plyn necham zaradenu rychlost a ked to v tak vysokej rychlosti brzdi motorom tak to je pocut najviac. Pri prejazde zakrut to je tiez pocut ale to brzdenie motorom je intenzivnejsie. Je ale zaujimave ze vybracie zmyzli resp. som si asi na ne zvykol ale urcite to nei je v poriadku ked pocujem tie pazvuky. Ked mi odchadzalo lozisko tak to malo uplne iny progress to slo kazdym dnom citit ako to huci viac a viac. Teraz to tak negraduje a pride mi to ine nez minule. Jazdim prevazne sam mozno keby to bolo zatazene viac tak to z inenzivni. Myslite si ze sa to moze zdriet a sposobit vacsiu skodu? Ja uz nemam silu ist zase do servisu a vymenia lozisko , potom zistia ze to bolo v tom klbe... ty dnesni mechanici su menici. Uz teraz som do toho nastrkal 10 tisic a problem stale nie je vyrieseny. Ano vymena brzdovych dosiek a kotucov by bola za nejaky cas potreba ale mne fakt vadi ten system prace - vymenovat a skusat. Auto bolo kupovane nove ale riesit to musim uz je po zaruke.
  4. Zdravim, ospraveldnujem sa lozisko bolo menene prave. Autom jazdim na 98% len ja a nespominam si ze by som presiel nejaku dieru alebo do niecoho narazil.
  5. Zdravim, najeto cca 119 tisic km. Ja som to bez kardanu neskusal v servise to asi skusali dostal som info ze kardanom to nie je. Takze netusim ci bez kardaju skusali jazdu alebo nie. Silentboky motoru - neviem ale nie je to zavisle od otacok motoru, ale od rychlosti. Ani neviem kde su silentbloky motoru. Letne kolesa na ktorych to teraz testujem su v perfektnom stave podla pneuservisu , geometria je skoro ako na novom aute, resp. podla hodnot s geometrie pre toto auto je to skoro na hodnotach ktore tam maju byt. Len zbiehavost myslim je trosicku dalej od doporucenych hodnot ale nie je to ani v polovici povoleneho intervalu. Testoval som to na dianici a zistil som ze pri jazde s plne obsadenom aute - 5 osob a rychlosti 130km/h ked zatocim do lavam usi to byt ale ostrejsia zakruta - zatazim pravu stranu je auto hlucnejsie. Nedosahuje to hluku ktory som mal v lani v lete kedy bolo prave preden prave lozisko poskodene. Moj odhad - tazke bud to bude lozisko alebo homokineticky klb. JE to ale prdel ze ak to bude lozisko tak nevydrzalo ani rok.
  6. Zdravím, pátral som ďalej ale stále nič čo by pomohlo. Medzi tým než som napísal prvý príspevok tak som vymenil kotúče + obloženie, pretože keď som si všimol že zadné disky sú prepápelné opäť oficiálny servis si nič nevšimol až som im ukázal ako vypadajú disky a opýtal sa či je to v poriadku tak že nie že sú prepálené a ojazdené. Človek sa znaží servisovať všetko v oficiálnom servise Škoda a zistí že tá úroveň servisu stojí za prd, to nie su mechanici ale meniči, vedia prd podľa mňa. Aspoň teda servis Autoklever v NJ, už tam auto nedám ani keby nebolo kde. Takže po výmene kotúčov a dosiek nič nové. Ešte som robil pokus že som odfúkol predné kolesá a zistil som že mi príde že sa tie vibrácie zväčšia asi to pôjde zo zadnej nápravy podľa môjho odhadu zadné pravé koleso. Nechal som zmerať geometriu, otestovať tlmiče a všetko je v poriadku. Prý ten únik oleja z tlmiča nie je závada že sú tam prý dve olejové náplne kde jedna z nich je konzervačná/mazacia a druhá slúži na tlmenie. Budem to sledovať, ale test tlmičov dopadol veľmi dobre. Myslíte si že by to mohla spôsobovať ohlá zadná polosa? Prý náznak vibrácií je pri rýchlosti 60km/h potom pri 80-85km/h až do 100 potom už nie je cítiť nič. Jo meniči to pred tým kardanom tiež cítili a teraz už je to podľa nich v poriadku, no comment.
  7. Zdravím chlapi, už si neviem rady tak som skočil sem. Mám Octaviu Scout 2.0 TDI, r.v. 2010 a keď idem po rovnom povrchu 75-90km/h , najlepšie 85km/h tak auto ľahko celé vibruje. V oficiálnom servise Škoda , prevažovali kolesá 3x, nič. Potom že to môže byť kardan, tak vymontovali a namontovali kardan, nič. Dal som letné kolesá, po vyvážení, nič. Ešte som postrehol takéto veci: - na sedadle spolujazdca to je cítiť viac - je to viac cítiť keď je auto v ťahu, keď vyradím alebo zošliapnem spojku tak sa to zlepší ale nezmizne to - príde mi že keď je to v miernej zákrute kde sa dá ísť rovnomerne 85km/h tak to nerobí Predné ložisko na ľavej strane bolo menené v lani v lete. Kotúče sú asi dobré, pri brzdení nič necítím. Ono všeobecne vo volante to tak cítiť nie je skôr sa to trepe celé. Včera mi to nedalo a zhodil som predné kolesá a len tak sa díval a ťahal za všetko čo môže byť uvolnené a všimol som si že ľavý tlmič je v oblasti mysky pružiny mastný, asi tečie olej z tlmiča. Je to ale divné že si to v oficiálnom servise nikto nevšimol. Myslíte si že to môže byť tým tlmičom? Druhá otázka sú spoľahlivé testy tlmičov? Alebo keď vidím olej tak rovno meniť? Dík dopredu za pomoc.
  8. Asisten rozjezdu do kopce se aktivuje sam, staci ak zastavis v stupani/klesani viac ako 5% auto uplne zastavis drzis stlaceny brzdovy pedal (auto musi uplne stat) a povolis ho teraz mas myslim 4 sekundy na pohranie sa s splynom a spojkou. Ak do 4s nic neurobis auto sa odbrzdi samo. Teraz len neviem kolko je to sekund ci 4 alebo viac. Je to ale dostatok casu na zaradenie stlacenie spojky a pridanie plynu. Akonahle sa ale dotknes plynoveho pedalu tak sa brzdy odblokuju, ak to chces zopakovat musis opat auto uplne zastavit a pridzat brzdovy pedal na malinku dobu cca 0.3s - moj odhad.
  9. Zdravim forum, prosim Vas mam v aute namontovane nezavisle kurenie a napadlo ma tento system trochu vylepsit. Uvazujem nad tym ze by sa po zapnuti nez. kurenia zapol (s oneskorenim napr. 5-10min) vyhrev sedadla a vyhrev zadneho skla. Vie niekto z vas kolko orientacne berie vyhrev sedadla na priblizne najnizsi vykon a kolko berie vyhrev zadneho skla? Samotne nezavisle kurenie dava baterke dobre zabrat tak kazdy dalsi Amper bude hodne poznat. Dik. Pavur
  10. Zdravim, mne v tom zozname chyba 2.0 TDI CR DPF 103 kW
  11. pavur

    MDI box

    Zdravim, mam dotaz k MDI boxu. Urobil som velku chybu ked som si auto objednaval, ze som ho tam nedal od vyroby teraz to stoji omnoho viac ako priamo vo vyrobe. Napadlo ma, ale ze by som si to tam domontoval sam a pytam sa je nutne niekde nieco specialne nastavit aby ten MDI box fungoval alebo postaci ho zapojit a radio Swing si ho nastavi samo? Pavur
  12. pavur

    Benzín v Naftě

    Zdravim chlapi, vzdy som o tomto probleme len cital a myslel som si ze sa mi to asi nestane a ze sa to stava asi len blondinkam. Staci ze sa ponahlate a je to tam. Do 2.0 TDI CR DPF som nalial 52l benzinu! tazke tam ostalo par litrov nafty. Nastartoval som a odisiel z benzinky po 800m zacalo auto skubat ked skublo po 2-3 krat tak ma napadlo ze som tam asi nalial co nemal okamzite som vypol motor a siel cuchnut k nadrzi, samozrejme tam bol benzin. Auto som nechal odtiahnut do servisu a cakam co s nim bude. Tie vase pribehy o par litroch bezninu v nadrzi su porti tym monjim 52l skoro nic. Modlim sa aby to prezilo co ma ale chlapik v servise sa hodne mracil ked som mu povedal aky je tam pomer benzinu a nafty. Ked budem mat info dam vediet. EDIT: Zdravim tak uz mam vysledok zo servisu, benzin odcerpali kde to bolo mozne vymenili palivovy filter a naplnili system naftou. Kupodivu motor bezi uplne v pohode akurat sa mam do servisu vratit cca po 1000 km na kontrolu palivoveho filtru ci sa v nom nebudu objavovat kovove castice ako dokaz ze je v systeme nieco opotrebovavane - odierane. Som zatial milo prekvapeny ze to vypada na prezitie benzinovej katastrofy ale este sa uvidi!
  13. Zdravim, chalani mam v aute O II 2.0 TDI CR 103kW dostavbu Webasto a pri opustani auta musim vzdy prepnut na ofuk celneho skla, vy pisete ze vam to NT ovlada samo climatornic to znamena zem ichyba ten IPC modul? Otacky ventilatoru si to nejakym sposobom riadi samo ale ten climatronic to neviem ovladat. Dik za rady. PS: JA tomu prd rozumiem, ale ked mi napisete co a ako tak zajdem do Webasta nech mi to domontuju ak mi to tam chyba.
  14. Zdravim, tak ja mam zatial kratku skusenost (2000 km) s 2.0 TDI 103 kW, mam 4x4 kombi a zatial dlhodoba spotreba je 6.2l/100km a odpoveda realite. Jazdim 40% mesto, 50% mimo mesto, 10% dialnice. Pred tym som mal tiez skodovku - Fabiu a dlhodoba spotreba v PP odpovedala realite skoro na 0,1l, tam som to pocital prvych 5000 km potom som to prestal prepocitavat.
  15. Zdravim forum, som cerstvym majitelom O2 combi Scout a mam dotaz k zadnym sklam (skla batozinoveho priestoru nie na zadnych dverach). Casto sa mi rosia uz som skusal rozne anti fog-y a podobne ale nie je to uplne ono. Auto je vyvetrane dokonca vysusene vo vyhrievanej garazi. Ked je ale vonku hodne zima a auto je plne obsadene tak sa tam vytvori rosa. Pod tymito sklami su mriezky - vyduchy vzduchu. Su tie skal ofukovane alebo su tie mriezky len na ozdobu? Skusal som plamenom sviecky ci odtial prudi vzduch ale nic, takze to vypada na atrapu. Dalej to prave ma podobnu "spiralu" ako okno na viku kufru ale mam dojem ze ta spirala vobec nehreje pretoze sa okolo nej nikdy sklo neodrosi, ako sa ta spirala zapina? Vopred dakujeme za odpovede.
×
×
  • Vytvořit nový...