Přejít na obsah

Anthony

Uživatel
  • Počet příspěvků

    112
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

1 134 zobrazení profilu

Oznámení Anthony

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

2

Popularita

  1. Nebo tady http://www.cc-autodily.cz/svetlomet-levy-m2001
  2. Slušný servis ti to objedná po kusech... A na malém krytu jsou N 908 011 01 (položka 52)
  3. Tak jsem vyměnil nefunkční velký větrák za nový, ten funguje. Zapnu klimu na volnoběh a běží oba větráky. Když se voda ohřeje, tak se taky vrtule rozběhnou, ale po chvíli vypnou a tak se to opakuje. Nevím, zda klesne teplota a proto se vypnou, nebo to tak přerušovaně normálně dělá, nebo je to nějaká závada. Dělá to taky někomu?
  4. Takovým nějakým způsobem jsem to zkoušel :-( No, budu zkoušet dál, dík.
  5. Chtěl jsem zkusit, proč se velký větrák netočí. Rozpojil jsem konektor u něho i u druhého a napojil je na baterku. Malý se točí na obě rychlosti a velký nic. Takže to vypadá, že je velký v háji. Ještě jsem chtěl zkusit sundat konektor z termoregulátoru a propojit v něm každou z rychlostí, ale nejde mi sundat ten konektor. Když na něj shora koukám, tak nalevo má takovou tu mačkací západku, zkoušel jsem jí na konci odjistit, jako u ostatních západek na konektorech, ale ani se nehne a konektor nejde dolů. Je nějaká rada jak na to? Je u toho málo místa a nevím, zda se na ty konektory nepoužívá třeba nějaký přípravek? Poraďte, děkuji.
  6. Já nemám žádný problém s chlazením, ani když auto protáhnu na profouknutí hadic na trojku při 130 km/h pár minut, ale všiml jsem se toho, že se ta velká vrtule při zastaveným autě (jinak se tam nepodívám) netočí a malá jo, tak jsem si myslel, zda není ta velká KO, když výše bylo psáno, že se točí obě...
  7. Mám O1 s manuální klimou, takže dva větráky na chladiči. Jak jsem se tady dočetl, tak při zapnuté klimě se mají točit oba. Mně se při zapnuté klimě občas na chvíli roztočí ten malej dole, ale ten velkej se netočí. Koukal jsem na ně při dojetí autem, takže při zahřátým motoru na volnoběh. Takže poraďte mi, kterej větrák je na co a zda se fakt mají točit oba i na volnoběh, příp. jak je vyzkoušet?
  8. Anthony

    Jaký zámek?

    Servis za to M chce od 3.100,- Kč výš.
  9. Anthony

    Jaký zámek?

    Ve Škoda servisu mi podle VINu řekli to, co bylo v úvodním dotazu. To ale neznamená, že to u nich musím za každou cenu kupovat :-)
  10. Anthony

    Jaký zámek?

    Prvotně mi jde o to číslo, ale dík za radu.
  11. Anthony

    Jaký zámek?

    Potřebuji vyměnit zámek zadních levých dveří, je takový zelenočerný, ale nepodařilo se mi na něm najít smysluplné číslo dílu. Podle ETKY (dle VIN) tam je z výroby číslo 3B4 839 015 M, který byl nahrazen novějším 3B4 839 015 AL. Když to prohodím netem, tak mi říká, že to M-ko je na Superb a AL jen origo. Pak jsem našel Čínu s označením 3B4 839 015 A za šest stovek, ale nevím, jestli tam půjde. Vyznáte se někdo v těch zámcích?
  12. Při těch 250 km/h to točilo prosím tě kolik? S původním pětikvaltem to dá při 6.000 otáček 216 km/h, takže buď dost přidává tacháč nebo máš převodovku z Leona ...
  13. Při 120 km/h skutečnejch to točí kolem 3.300, aspoň mně.
  14. V ročnících nevím, v typech AGU, AUM a možná další rozdíl menší je, něco v zapalování, něco v plynu, něco z hlediska emisí. Jestli je to podstatný rozdíl nevím (upraveno - viz výše, já rozdíly tolik nestudoval). Jak někdo psal, možná by stačila ta 1.6 74 kW, je jednodušší, ale s tou spotřebou si nejsem jist. Já mám v knížce psanou stejnou pro obě motorizace (tedy typ AUM, bude u toho nižší spotřeba než u AGU, protože to má nižší emise). Když s tím pojedeš do nějakých 2.000 otáček, tak rozdíl spotřeby nebude. Ale kdo s tím jezdí do 2.000 otáček? Tu 1.8T si kupuješ, aby jsi podle toho s ní jezdil, né?
×
×
  • Vytvořit nový...