Přejít na obsah

jiri739

Uživatel
  • Počet příspěvků

    21
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení jiri739

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. jiri739

    Kessy

    S tím vybíjením baterky v klíčku to není žádná hrůza. Mě se baterka vybila po 3/4 roce a v servisu mi jí vyměnili na počkání za 70 Kč.
  2. jiri739

    Mlžení skel

    Já to měl poslední dobou taky. Např. na vzdálenosti 80 km jsem musel kvůli mlžení snad 10x zapínat ofuk čelního okna. Zkusil jsem umýt čelní okno čističem na okna s alkoholem a je to lepší i když se auto ještě občas mlží. Nevím jak je u OIII vyřešen pohyb vzduchu v interiéru, ale u OII jsem takovéhle problémy s mlžením neměl. Jo a bylo celkem jedno jestli jsem měl zapnutý Climatronic.
  3. Už jsem taky zjistil že je to v ABS. Takže jak říká Sanek81. Přezuju, zkalibruju a frčím [emoji2]
  4. Už jste někdo měnil zimní pneu? Zajímalo by mě jak je to s čidly tlaku? Teď mám 225/45/17 a na zimu dám 205/55/16 ale v pneuservisu mi řekli, že čidla zůstanou v letních discích a v zimních plecháčích nic mít nebudu. Jde to tam taky dát nebo řeší se to nějak?
  5. Dal jsem 2x OII z Číny. Je zajímavé, že většinou OII v Číně mají vzadu LED.
  6. Mě to taky otravuje víckrát a objeví se to na barevném maxidotu na chvilku třeba misto dojezdu km. Po chvilce se to zase přepne zpět. Napočítal jsem na 100 km cestě na prvních 20 km 5 výstražných signálů a pak se to uklidnilo. Na maxidotu zůstala jen malá ikona. Jsem zvědavý až nechám dojít ostřikovače příště...
  7. Já když jsem koupil novou OIII 1.9 tdi, tak se mi větrák vypínal po dojetí i třeba po 10 min. Stalo se mi to tak asi 4x než jsem najel přes 500 km. Teď mám najeto něco přes 4000 km a od té doby nic. Musím to zaklepat [emoji1]
  8. Zdravím, mám možnost koupit skladovou OIII v Eleganci, ale má 18" kola. Mám obavy ze sníženého komfortu vzhledem ke stavu českých silnic po kterých budu většinou jezdit. Vy co máte 18" je tam velký rozdíl oproti 17" nebo se nemám tak bát? Díky předem za odpovědi.
  9. Mam podobny problem. OII 1.9 tdi mi zacala taky cukat hlavne pri jizde z kopce kdyz uvolnim plynovy pedal. Byl jsem rano na diagnostice a vysledek je ze zlobi klapka v sacim potrubi. Dle servisu je to bud na vycisteni (levnejsi verze) nebo na vymenu klapky se servem - cena 4000 - 5000 kc. Tak uvidim.
  10. VÚ Mikulovice u Šumperka 1988 - 1990. Zkráceno na 22 měsíců. Specializace - nabíječ kulometu, pak jsem to "dotáhl" až na PDÚ a to jsem nebyl špagát.
  11. Mě taky u 1.9 TDI II zmizela klesla chladící kapalina na minimum po půl roce používání. Tak jsem dolil tu origo růžovou G12+ od Škody a od té doby se drží pořád mezi min a max. Hlavně nedolévej vodu do chlazení. Ta G12+ je celoroční chladící kapalina a už je z výroby upravené pro provoz i v zimě. Zkus dolít tu G12+ a uvidíš co to bude dělat, jinak je to asi na servis.
  12. Nokia E52 a Ovi maps zdarma. Projel jsem s tím kus Evropy a naprostá spokojenost. Třeba v Itálii jsem s ní hledal a našel i bankomaty pro pěší.
×
×
  • Vytvořit nový...