Spotřebu máš úplně normální tak se neděs. Já mám Okinu 1,9 66kW. Dlouhodobá průměrná 4,8-5,3.
Je lepší mít spotřebu o půl litru větší, než takoví ti co jezdí za 4,5 a potom se diví, že auto přestane po určitých km jet, táhnout a je lenošný. Samozřejmě, protože auto s turbem je od toho, aby se to turbo občas taky protáhnulo a trošku profouknulo ty trubky. Když se podíváš na různé články tak ideální je točit u 1,9 tak okolo 3000 ot/min a to ti, kteří jezdí za 4,0-4,5 rozhodně netočí. Sám jsem měl možnost vidět rozdělaný turbo včetně všech trubek o tzv. víkendovýho jezdce, kterej se všude chlubil jak jezdí za 4,3 litrů. Hadice, která má normálně v průměru 7 cm měla uprostřed průduch sotva 3 cm. Bylo to totálně všechno sanesený od dehtu a všech těch sraček, který se usazují v hadicích a v turbu. A pak se ten dotyčný hrozně divil, že auto je lenošný. Takže závěr: radši jezdit o půl litru s větší spotřebou a turbo a trubky trošku profouknout než pak pracně rozdělávat a čistit, a taky ten šok až uvidíš pak ten bordel.