Přejít na obsah

Miky

Uživatel
  • Počet příspěvků

    355
  • Registrace

  • Poslední návštěva

2 Sledující

O uživateli Miky

  • Narozeniny 13.4.1969

Kontaktní metody

  • AIM
    MOBIL 608855448
  • Web URL
    http://
  • ICQ
    0

Návštěvy profilu

20 885 zobrazení profilu

Oznámení Miky

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Ahoj Miky, rad bych na svou FII Combi poridil Arktos kola. Pripadne diky za nabidku

  2. Miky

    LPG na 2.0 MPI

    JET Pce 15,50kč/L JET HK 16,30Kč/L JET Praha 14,70Kč/L JET Beroun 16,20Kč/L ONO Hořice 15,50Kč/L aktual SRN -0,68Euro/L M.
  3. Miky

    LPG na 2.0 MPI

    JJ-ale je to spíš tak,že jsem tu dojezdovku v životě nepoužil(1x Felicia,3xOctavia LPG) takže na original OI RS ji už nevozím-mám sadu na opravu a kompresor. Jinak ale i tak se dojezdovka nemá použít na kole vpředu-pouze montáž vzadu M.
  4. Miky

    LPG na 2.0 MPI

    já jsem vozil na OI rezervu z FI-165/70R14,do kufru v pohodě a vžy se vešla na zadní kolo(na přední nelze kvůli brzdám) a hlavně to není dojezdovka!!!! a stojí pakatel...... M.
  5. bez přípravku na zašroubování pístu zpět to doma neuděláš. vlastní zkušenost při výměně destiček...... M.
  6. jasně,všechny benzíny mám v LPG a co jich už bylo: VAZ 2105 FORMAN 135L FELICIA COMBI 1,6 SLX(to není překlep,měl jsem exportní verzi) OCTAVIA 1,6 SR (taky export verze) OCTAVIA 1,8T ELEGANCE chip 143kW a OI4x4 1,8T současně(to byla paráda,obě jely jako běs) OCTAVIA RS ostatní auti souběžně jako ropa s Japonci s Francouzema ani nepočítám.... M.
  7. pánové,jste šílenci-mám alu 7,5Jx17ET38 na pneu ContiSC2 225/45R17 přikládám foto pneu,jak mi dnes škrtali -a to jsem měl naložených 5 sad alu disků v autě.....cca 200kg,pohoda ale je znova broušený podběh podotýkám tvrdý podvozek original Octavia RS M.
  8. moje zkušenost(OIRS): a to jsem na alu kola magor,měl jsem na autě i za sezonu 8 různých 17 alu,podložky i bez a jezdím cca 50.000km ročně v cca 60% naložený a při cestách z Moravy určitě přeložený(pytel brambor,160 litrů vína,5 lidí v autě(3dospělí,2děti),navíc LPG místo rezervy!!!!. pro pneu šířka 225 je no problem ET38mm!!! ET 35 na pneu 225 bude dle mé zkuženosti škrtat v plném zatížení na pravé straně vzadu vlivem hrdla nádrže(podběh je jiný než na levé straně).205 a 215 v pohodě je pravda,že je i rozdíl,jaký výrobce,Barum bude užší než Michelin a Conti,lehce je i rozdíl 7,5 a 8 palců šířka(guma se lehce roztáhne) koncern (VW)dává na 225 gumy většinou ráfek 7'-ideál pro životnost a komfort-boky podstatně víc tlumí rázy než když dáš stejnou pneu na 8'-boky se roztáhnou a jsou více namáhané=ale opticky to vypadá na autě super. u lehké Octavie to ale nemá takový význam jako třebas u A6-tam jsem pár rozžvejknutých boků gum viděl,je to potom věda..... takový Mercedes má i special homologace,jaké pneu je možno namontovat(označení na boku MO), BMW používá úplně jiné konstrukce boku-exta tuhé,umožnující nouzový dojezd na prázdné atd..... ale k tématu: ET32 je možné bez problémů dle mých zkušeností provozovat jen s pneu 205 M. a nezáleží na tom,jestli jsou alu 18 nebo 17,šířka ráfku 7 nebo 8 palců- rozhoduje jenom ET disku.
  9. ahoj chlapi,to mě sere,že jsem o tété akci neměl tucha,taky bych se objevil dejte příště vědět M.
  10. pořád ranní start cca 9 pokusů-vyměněna klapka,váha vzduchu,všechny čidla,lambda sonda,palivové čerpadlo,přetěsněny hadice sání,od turba k chladiči.......pořád na píču,žádný pokrok když se smaže paměť závad-píše jen jedno-bohatá směs,sporadická závada tak je jeden den klid-start v pohodě. druhý den znova-nedrží volnoběh,nereaguje na plynový pedál,běs,nejede,prská v sání-než se to podaří ohřát na 70 st.Celsia lidi já měl 9 škodovek,mám spoustu známých ve fabrice ale nikdo mi není schopen říct,co se děje. poslední pokus- specialista od firmy,co dělá pro Bolku SW na motory. A potom počkám na léto,prodám a nevím co koupím,ale zatím to vypadá,že nic od VW BMW,MB jediná volba,atˇsi lidové problémy lidových aut řeší lid,ale já jsem opravdu nasraný a připlatím si za kvalitu,která dnes u VW není!!!!!! M.
  11. dělá mi to samé-po nastartování cca po 15s klesnou otáčky na 500,hádají se v tom všechny čerti,nereaguje na plyn.pedál vypnout,znova nastartovat-dát cca 3000 otáček a auto jede. pokud klesnou otáčky pod 2000 tak přestane reagovat na pedál-znova vypnout,natočit,dát 3000 a jede-pokud se zahřeje na 70 stupnů-no problem,vše v normálu. Takže po 12000km mi to ukazuje na longlife olej výměnu. Svítí diagnostika motoru-závada č.17535 systém příliš bohatý,sporadická závada smaže se,za cca 3 dny zpět,dlouhé trasy občas zhasne ale jen na chvíly a svítí znova. po kontrole hadic,přetěsnění,výměny blog-off ventilu a platinum svíček,teplotním čidlu,přeměření tlaku paliva,regulároru paliva atd atd zlatý AGU starý 1,8T- za 5let a 200000km no problem,OIRS samý problém jak to řešit aby se to chovalo normálně???? M.
  12. Miky

    LPG na 2.0 MPI

    DEJ JEŠTĚ NOVÉ ORIGINAL SVÍČKY-NA lpg MAJÍ POLOVIČNÍ INTERVAL VÝMĚNY-ALE JEN ORIGINAL,JÁKÉKOLIV LABOROVÁNÍ NEMÁ SMYSL A JEŠTĚ UDĚLAT ZÁKLADNÍ NASTAVENÍ VZDUCHOVÉ KLAPKY VŠE BUDE OK M.
  13. Na jaře už bude pozdě, to budeš mít načnutý aji zimní kola a navíc se to jistě negativně projevuje na jízdě, takže já bych tam šel na geo hnedka a ještě k tomu bych vzal ty letní kola, ať vidí, co to dělá JJ,ihned na geometrii,pravidlo minimálně 2x ročně před výměnou sezónních pneu,letos navíc 2x po nakopnutých alu v bordelu na silnicích v ČR-to už i cikáni v Itálii mají lepší cesty než u nás. Jinak pilka na 15 a 17 se nedělá jen na 16 M.
  14. Miky

    LPG na 2.0 MPI

    Přesně tak,většinou v zatáčce nebo při předjíždění se připne zadek,rapidně se změní chování auta z předokolky na ''žigulíka'',auto to úplně rozhodí,hodně to dokáže redukovat ESP, pro když O4x4 tak pouze novější s ESP,jinak nebrat!!!!!!!!!!!!! Měl jsem OI4x4 1,8T i v LPG,souběžně s ORS,manželka se sní vůbec nesžila,nakonec spokojenost s CR-V. a nakonec: A jsou už SW,které dokáží z O 4x4 udělat trvalou 4x4 s rozdělením přenosu 50% na 50% ale je to těžký na Haldex,nutno podstatně zkrátit výměny náplní a zvýší se spotřeba. M.
  15. Miky

    LPG na 2.0 MPI

    mám,Chip 1,8T byl potom pro LPG problém,po překročení 4000 otáček to LPG nestíhalo a vypínalo se,přijel ale Claudio z Itálie,načetl nové hodnoty po Chipu a udělal program na míru..... ale potom to už nikdy v LPG nejelo jako na benzín.... Takže O RS určitě nebude žádný chip,už takhle to jede super(lépe než 1,8T Chip) a hlavně cca o litr menší spotřeba. M. PS. cena LPG minulý týden v SRN-čerpačka opravdu v každém městě a na dálnici minimum každých 250km a zamyšlení-Mercedes 320T v plné palbě(aktivní tempomat,tiptronic,4 zónová klima,DVD,TV,kůže,ventilované sedačky atd)1.majitel .skončený leasing a 134000km a v LPG,2004,vyjde na 19000 Euro........ VW koncern je hooooodně drahý
×
×
  • Vytvořit nový...