Přejít na obsah

madmax42

Uživatel
  • Počet příspěvků

    12
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení madmax42

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

3

Popularita

  1. Ahoj všichni prosím Vás o drobnou radu. Potřebuji zjistit číslo, nebo přímo díl předního zakončení prahu pro fabia 1 2004. Protože práh pro výměnu není zakončen . A já mám shnilé právě zakončení a část blatníku. Tu ale mám. potřebuji jen to zakončení . DÍKY
  2. Ahoj všem. Jelikož jsem dostal od Ježíška krom jiného nové znaky na autí. Rozhodl jsem se Vám ukázat jak jsem postupoval při výměně předního znaku. Třeba se to bude hodit. Jdeme na to : Budeme potřebovat 1. ...........................Nový znak škoda : 5J0 853 621 AUL 2. ...........................Rybářský vlasec 3. ...........................Nůž na koberce 4. ...........................Fén nebo Horkovzdušnou pistoli 5. ...........................Ředidlo,líh,nebo Tech .Benzín 6. ........................... IRON Tak tohle je původní znak : Začneme tím že zvedneme kapotu. Pod kapotou je maska připevněna šroubkem TORX 27 a dále plastovýma cvočkama. Ty opravdu miluji. Rádi praskají. Odšroubujeme Torx 27 (taková ta hvězdička) Dalším krok bude fénem nebo horkovzdušnou pistolí nahřejeme cvočky co drží masku v kapotě. Opatrně je vymačkneme z kapoty třeba kleštičkami nebo jako já šroubováčkem vytlačit. Tak též tyto zobáčky opatrně stlačit proti sobě Chce to trošku zručnosti. Masku odneseme někam do tepla. Další foto auto bez masky. Masku omyjeme a připravíme k demontáži. Nahřejeme znak z obou stran Ze zadní strany opatrně odřízneme roztavené plastové výčnělky. Stále prohříváme z obou stran.Ale opatrně aby jsme nepoškodily chrom masku. Po prohřátí zatlačíme šroubovákem do volného prostoru ze zadní strany masky Znak se trošku nadzvedne Do této škvíry vložíme vlasec. Proti sobě zatáhneme oba konce a několikrát opakujeme než nám znak povolí.(Jako když řežete knedlíky.) A je to dole,teď dokonale očistit od zbytků oboustranné pásky původního znaku. V dalším kroku odmastíme ironem,lihem atd. A teď Nový znak .Nasadit není problém,pořádně přitisknout a je to. ze zadní strany jsem to ještě pro jistotu přilepil pružným lepidlem. Nechtěl jsem to roztavovat . Sedí perfektně. No a teď zpátky na Autíí zacvaknout a zašroubovat Torx 27. A je to ! Můůůj Milááášek!! HOTOVO. :-)
  3. No co na to říct. Jak jsem psal uvidí se, čas ukáže,Ale když to vemu logicky kolik toho ten motorek najede při tom zamknutí a nebo odemknutí to je pár otáček to za deset let nenajede tolik otáček co motorek v chodu za hodinu? Tak co tam ku..a může odejít když se točí a je uzavřenej v těsném pouzdru? Snad jen ty plastový šoupátka.Pokud se to bude sypat tak holt 3000,- komplet nový. A ten když vemu stáří auta tak jel v poho osm roků.
  4. Tak odpověď, sestavení viz foto je správné. Spínač jsem vyměnil tedy jeho horní díl abych byl přesnej. Vrchní díl byl opravdu dost ošoupanej. Ten nový pasuje přesně.Dříve než jsem to zamontoval tak jsem to odzkoušel. Několikrát to jelo a pak to zůstalo vyset.Nevím jestli to byla náhoda nebo ne ale nehodlal jsem to riskovat a tak jsem se rozhodl rozebrat a překontrolovat díl s motorkem. Žádnou zásadní chybu jsem ale neshledal. Akorát jsem přišel na to že to tam jezdí dost na sucho (podle toho co jsem viděl na obrázcích má to klouzat v bílé vazelíně).Ale zase né moc! Tak akorát. A protože jsem nic zásadního nenašel a už jsem to rozebral. Koupil jsem v AuTOK...Y bílou vazelínu a pěkně to promazal. Chodí to přesně jak má.Celé jsem to smontoval a zadělal.Krom výplně. Testuji to do pondělí to mi příjde nová svorkovnice,kterou jsem při demontáži zlomil.Hol šikula no. Svorkovnice =89,- navíc Musím dodat že zatím to jede perfektně bez chybky. A tak doufám že to tak i zůstane. Jinak 3000,- New zámek. Tak zatím čus.
  5. Přesně to mi to dělalo.Jednou to odemklo a jindy ne,až to dodělám tak ti dám vědět.
  6. Ahoj chlapi, prosím Vás nevíte někdo jestli je mechanické složení zámku na obrázku dobře? Totiž takhle, při demontáži se zlomil šroub který drží zámek z boku dveří (M8 hvězdička). Musel jsem tedy zámek rozebrat abych se dostal ke zbytku šroubu. A při demontáži mi vypadl plastový jezdec co je na obrázku zakroužkován.Nevím zda je takhle správně.A přiznám se že se mi nechce demontovat druhé dveře jen kvůli tomu abych se podíval jak to tam je správně.Díky za radu .Jde o zadní levé dveře s centrálem na klíč (demontováno kvůli poruše na mikrospínači.
  7. Potvrzuji!! fabia 1,2 htp 47kw (Krkonoše) Pokud je teplota pod 10 stupňů opravdu to trvá než se ohřeje. Není to termostat ani čidlo. Parkuji venku a ráno to je mazec! V autorizovaném servise to kontrolovali a je vše v pořádku tak jak má být. Prostě na to nemá. A při -15 ji nezahřeju ani kdybych se po.... . Felina má opravdu v tomhle navrch . Asi to je opravdu třema hrnkama.Taky jezdím do práce asi 6 km. A tak se v mrazech pod 15 neohřeju.
  8. Tak to jsem rád že Vám to helfne!!
  9. Ahoj! Je to opravdu přerušené vyhřívání -jeden nebo více linek. NEOPRAVUJ TO ŽÁDNÝM LAKEM!! nepokoušej se to pájet nebo to celé pokazíš!!! Já to opravoval několikrát. A na své bývalé felince dvakrát. Je na to přímo výrobek .PERFEKTNÍ A moc dobře funguje . Tady je! http://www.loctite.as/?p=productsMore&...ni-zadniho-skla Dá se normál koupit postupuj dle návodu nic to není . Budeš fakt spokojenej
×
×
  • Vytvořit nový...