Přejít na obsah

mitomito

Uživatel
  • Počet příspěvků

    3
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení mitomito

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Dakujem, Poslednych 100t behalo auto 95% 12km rano do prace a 12km z prace teda kratsie trasy. Samozrejme raz za cas aj dalej ale toto bola denna trasa do prace a DPF nevyhlasilo nikdy ziadnu chybu skor zacalo castejsie regenerovat a diag. ukazuje myslim 63g popola zo 70 teda staci asi mnej sadzi a preto regenerovalo castejsie. Toto vsetko je uz ale bezpredmetne po natankovani benzinu a pilinkach pri filtri .. :-)
  2. Nove info :-( Nedal mi nepravidelny chod zo vcera vecera tak som vzal diagnostiku, idem nastartovat nic, na asi 10 pokus a dlho som drzal starter nakoplo ledva ledva, chyba ziadna, tolerancie vstrekov z 0,00 na 0,2 a 4ty z 0,6 na 1,4. Povozil som sa par km, slaby nepravidelny tah, odstavil auto, otvoril filter a .. pilinky na vrchu filtra na tom ciernom plaste sa krasne ligocu .. Dovod: Pred 4ma dnami som natankoval omylom 95 benzin a odstavil auto az po par km ked trhalo jak svina, vezmem blocek - 95ka no do p... Nevadi vytiahol som cely benzin podavacim cerpadlom priamo v nadrzi a hadickou (CHYBA uz teraz viem), dolial cca 3 litre nafty, zas vytiahol, vybral benzin z filtra, podavacim cerpadlom vytisol benzin, dal novy filter, natiahol naftu, a zapol este asi 3 min. podavacie cerpadielko nech odvzdusni a aj zo spatneho vedenia vytisne benzin do flasky nie do nadrze .. Nasledne nastartoval, par sekund triaslo a potom krasny chod, vravim si: uf to bolo na male. Testy po par km kludnej jazdy super, dalsi den cca 10 km - super chod, vcera cez 600km dialnica, spotreba chod super az posledne kilometre tazsi chod motora vid popis v predch. prispevku .. (najprv som myslel ze koli regeneracii) Po konzltaci so servisakom ani podavacie cerpadlo nema rado benzin a moze sa pridret a ja som ho trapil s pol nadrzou.. teda mam male nadeje ze pochadzaju pilinky z neho ... Vnutorny mam skor pocit ze je po auticku.. (poslednych 100t sa len liala nafta a menil olej...) No odtiahnem to radsej aj ked je este pojazdne do servisu a uvidime ... Som mu pomohol no :-( PS: Kde su stare doby ze boli stojany oznacene cierne D, a zelene 95. Na pumpe kde sa mi to stalo bolo kazde palivo jednej farby a super formula a hyper plus a high effecienty a ja neviem ake nadpisy - len priklad a potom zamysleny spravim takuto kkcinu ...
  3. Ahojte kamarati, Moja O2 FL (2010 1.6 CAYC) uz regeneruje naozaj kazdu chvilku bo bude zachvilku podla diagnostiky plne DPFko.. Moja otazka ale smeruje k inemu, ked sa auto snazi regenerova (zvysene volnobezne otacky na 1000ot) zistim to aj pri beznej jazde pri rychlej akceleracii a to tak ze medzi asi 2700 az 3000 ot. dojde ku trhnutiu a razantnemu poklesu vykonu. Je to normalne ? Zaroven pri regeneracii v pslednej dobe ma motor zvuk pri nizkych otackach a rozbiehani zvuk ako stary diesel taky skaredo klepavy. Motor ma 165000km - prevdep. nestocenych (kupovalo sa pri 50t. z DE a overovali sme km) a stale povodne EGR (!) to viem na sto percent. Zacinam mat podozrenie ci okrem takmer plneho DPF sa nezasekava aj EGR ko .. PS: V 2017 ablolvovalo auticko DG zvolavacku a pred par mesiacmi som to dal odstranit do profituningu ... PS2: Korekcie vstrekov v diagnostike boli na 3. a 4.tom valci trosku horsie tak som nalial asi pred mesiacom cistic a hodnoty korekcii padli cca na polovicu - aj tu ma napadlo ci po cisteni netreba skalibrovat hodnoty ako pri vymene vstrekov .. Dik
×
×
  • Vytvořit nový...