Přejít na obsah

amada

Uživatel
  • Počet příspěvků

    26
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli amada

  • Narozeniny 18.2.1985

Oznámení amada

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. mrkni na vlakno ve vaze vzduchu jestli neni obalene bordelem. příznaky- velike vykyvy vykonu- nahla ztrata a nahle obnoveni,cukani pri rozjezdu,kuckání pri tůrování-neslo to pekne do otacek. mě vycisteni v tech.benzinu a štětečkem velice pomohlo.
  2. 1,6 74Kw AKL Benzín. r.v. 98 kdyz jedu do prace cca 6km. tak prumer 7,2L. - cca 4 km jedu jen po rovince a okamzita sp. je v tu chvili od 5,5 - 6,5 (90-100 Km/h) Kdyz jedu velikou vzdalenost ( z J.Moravy - Ostrava ) tak prumer 5 - 5,5L a to sem jel nekolik Km po dalnici - 150Km/h.
  3. tak,tak... jsou tam dva snimace - u rozvodů a zespodu u kliky (ja sem mel spatny u kliky). a co me jeste MEGA MOC pomohlo- vycistil sem t.benzinem + jemnym steteckem ty 2 vlakna ve váze vzduchu (byly dost špinavé,černé,mastné. ted se ty vlákna jen lesknou).- ted to tahne jak ferrari
  4. amada

    Jaký výfuk na OI

    pardon ze to davam sem,ale nechci delat new topic. mel uz nekdo kuchnutý stredovy tlumic vyfuku-orig. díl??? jestli jsou tam nejake přepážky,atd. nebo je to jen derovana trubka,okolo ktere je dratenka a okolo ni plášť. protoze sem si obednal z tadyka http://www.bezvavyfuky.cz/index.php?main_page=product_info&cPath=46_1665_1685&products_id=4618 ten stř. tlumic. chlapek me rikal ze je to delane presne podle originalu- prepazky atd. ale kdyz sem si posvitil dovnitř. tak sem videl derovanu trubku- volně pruchozi a v prostredu prerusenu. viz foto: http://img443.imageshack.us/img443/5528/dsc00826x.jpg http://img203.imageshack.us/img203/624/dsc00827v.jpg http://img294.imageshack.us/img294/8906/dsc00828x.jpg
  5. mam 1,6 74Kw rv. 98 taky me to pocukavalo pri akceleraci,nahla ztrata vykonu -po chvili zas jelo jak ma. a ted mam z auta traktor...jede jen na 3 valce. mam nove: lambda,svicky+kabely,rozdelovac OK,vsechny filtry,klapka vycistena a serizena. vag nic nehlasi. ted sem byl v servisu a vypada to na spatny vstrikovaci ventyl na 3-tím valci,nebo polamane privody alektriky ke vstriku. rekli me ze jeden vstrik stoji 3300Kč hledal sem na netu,ale nasel sem jen na TDI. da se sehnat levneji nez za 3300Kč??????
  6. potrebuju vymenit zapalovaci kabely na sve OCT 1,6 74Kw rv.98 ...ptal sem se v servisu a tam by me to vyslo na cca 1600... ale tady sem nasel sadu za 600... Navštivte můj web nebo jestli byste me nejake doporucily? a nebo sem jeste nasel tyto Navštivte můj web
  7. Prisel sem na par veci ohledne teto zavady. nechal sem si sestelovat skrtici klapku po vycisteni-prevest do zakl. nastaveni-hodne to pomohlo (delal to pres VAG-COM ale nejde to hned na poprve...povedlo se to az tak na pošesté,prej je to normalka takze trpelivost). jeden kabel ke svicce byl zoxidovany jak svina-tym padem nepravidelna jiskra+intenzita... a i kdyz mam novu lambdu,tak napeti na ni ma porad i na volnobeh kolisat na vrch dule (v grafu),ale me stoji a az pri turovani to skace...takze zavada nekde na privodu k lambde... takze kdo ma benzinaka a ma podobne problemy,tak skuste -po vycistení klapky nastavit klapku do zakl. nastaveni... -radej nove kabely ke svickam-popř svicky kdyz jim neverite... -ve vagu skontrolovat jestli napeti na lambde porad skace navrch-dule jak na volnobeh tak v otackach... -tesnost saciho traktu-falesny vzduch...
  8. taky pridam svuj podobny problem do krámu... mam oct. 1,6 74kw benzin AKL r.v.98... pri trosku prudsim pridavanim plynu na neutral se me to jakoby zakuckavalo nechce se tomu jakoby do otacek,obcas to strely-plcne do sani... za jizdy kdyz pridam plyn tak se tomu obcas nechce vubec...jen to zacne vic hucet a ztezka to zrychluje,a pocukava. nekdy zas auto jede a tahne tak jak ma. dela to jak za tepla tak za studena. vymenil sem: palivovy filtr vzduchovy filtr lambdu svicky škr.klapka vycistena mechanik me chtel zkontrolovat skrtici klapku,ale nemohl se na ni dostat v diagnostice,odmitalo to pristup-sam nevi co s tim. jak tu byla rec o prasklem vlnovci,kterym se odsava vzduch z vika ventilu,tak to sem mel praskle,ale jak je tam ta mala membranka,tak tu sem celou zalepil silikonem,takze to nenasava falesny vzduch. taky si s tim nevim rady. kdyby mel nekdo nejaky rady,tak budu rad.
  9. jj mam obednanu Boschku za 2,6 litru
  10. pardon. mam 1,6 -100 koní, r.v. 98, AKL, mam tam jen 1 lambdu pred katem. 06A 906 265 E....a jinak doma mam najezdy-vpohode vlezu pod auto. jen sem chtel vedet,jestli je nutne neco upravovat v ŘJ. kvuli nove lambde... jak me rikal jeden servisak-nebo to rikal jen tak,aby mel vic prace=vic penez ode me.
  11. (tato problematika se tu zrejme neprobirala-aspon sem nic nenasel) chystam se na vymenu lambdy-chci si ji sam vymenit... mam ji uz obednanou a chci se zeptat jestli se jen tak nasrubuje,napoji a hotovo...nebo co sem slysel od jednoho servisaka ,tak se to mosi cosi upravit v ŘJ. kvuli nove lambde. a prej se jeste mosi dat pred nasrubovanim na zavit nejaka spec. vazelina-asi grafitova nebo jaka...
  12. ok skusim to. s tyma Husima krkama mas pravdu,videl sem je tam...to sem ale netusil,ze budou tak roztahle pres ten pudoris a budou tak branit vytazeni... nechtel sem to nejak tahat na silu,protoze sem nevedel jestli to tam jeste neco drzi,co se mosi odstranit... ok zitra to skusim... jinak dik.
  13. pardon...moje chyba. mam 1.6 benzin 74 KW rv. 98 sedan
  14. dival sem se tady,ale nikde sem nenasel postup vytazeni cerpadla z nadrze. odpojil sem eletriku,2 hadicky potrubi,odsruboval tu velkou plastovou matici,ale cele to vytahnu jen asi 5 cm. a dal to nechce ven. samozrejme s tim trosku pootacim,ale vubec to nechce dal... je tam neco co tomu brani??? neschci to nejak zlomit... poradte pls.
×
×
  • Vytvořit nový...