Přejít na obsah

vejv

Uživatel
  • Počet příspěvků

    11
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení vejv

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Tak tam bude asi chyba, zadne napeti tam neni. Koukal jsem do manualu radia a nic o zapnuti toho napajeni jsem nenasel, takze asi nakodovani radia bude slozitejsi nez jen primo uzivatelsky, tak musim koupit fantomove napajeni a uvidim
  2. A nemělo by mezi koaxem a zemi byt napeti na radiu, nic tam totiz nemerim
  3. Zdravím, ve Fabii I mám radio skoda music system 411. Jen se chci zeptat, predpokladam, ze je toto originalni radio. Tedy má napájení anteny po koaxu, nebo by melo byt za radie napajení nateny( nic tam není). Jak případně ověřím, změřím, že jenapájení anteny OK. Ve městě hraje dobře za jízdy jsou výpadky, a když jsem zajel dál mimo civilizaci, tak nejde ani poslouchat. Případně, kde ještě co zkontrolovat. děkuji za případnou radu.
  4. ps, ani na puvodnim klici nic neblika, a ta tycinka, ta ma byt z puvodniho klice? v zakoupenem klici je taky, jsem z toho jelen ? Tak konečně jsem puvodni klíč rozebral, bylo to zatuhle stacilo vic sily. Planzeta prohozena a i ta tycinka, bez ni auto nastartuje a chcipne. Ale rozchodit druhou cast klice tj. Dalkove ovladani centralu neumim rozchodit. Zajimave ze se pise kdyz se prohodi baterka, ze se musi parovat, ale ja prohazoval baterku ze stareho do noveho a obracene a ten stary bez jakehokoliv parovani odemyka, zamyka.
  5. opět tu zdravím. Tak mi klíč přišel. jak vyměnit, rozdělat tu přední část jsem nepřišel, tak jsem použil přední část , kde je origo planžeta a i ta tyčinka imobilizeru, a k tomu dal novy druhy kus. Ale ať dělám co dělám, klíč, tedy dálkové avládání nejde. Zkoušel jsem různé návody, jako odemknout, klíč do zapolavání, neotáčet s ním a zmáčknout obě dvě tlačítka, ale nic, nic nebliká, netuším jak ho spárovat. Starý klíč funguje stále. Prosím o radu.
  6. diky, jeste dotaz, hledam na netu a nemuzu najit, vsude jen navod jak vymenit baterii. Jak rozeberu tu predni cast klice, kde je tycinka imobilizeru?, sundal jse plisek, vysrouboval pod nim sroubek, ale rozebrat mi to nejde, je nejaky figl nebo uz jen hruba sila
  7. Tak jsem hledal a nasel tento klic, vypada stejne, muze byt. Bohuzel jsem nenasel aby mel na konci AA, pouze jedno A https://s.click.aliexpress.com/e/3w8bKNByP Planzetu bych přehodil. Diky za radu
  8. Aha, diky za info, tak se do toho nebudu poustet, kdyz je to klicem, jenom info pro mne, jestli muzu poprosit, co by stala koupit nova dalka a jak je to slozite? dik
  9. Zdar, zeptám se zde, mám Fabii I, 1.9TDi, má centrální zamykání, ale DO funguje jen na malou vzdálenost, respektive tak na centrimetry od auta. Hledal jsem na forech a našel zde na foru octavie, že řešili antenu u komfortní jednotky, už tedy vím, kde jednotka je, že musím shodit celý plast a nad plynovým pedálem ji najdu. U octavie řešili že na pin 16 18ti pinového konektoru připojili drat ala antenu. Jsem i hledal jak je to u Fabie, ale nenašel. Baterie v DO, je samozřejmě OK. Řešil jste tedy někdo tuto antenu, kde ji tedy přesně u fabie najdu, kudyma akam vede od jednotky a kde by měla být na jednotce připojena? Asi poslední možná, proč má DO tak malý dosah. Foto jaky mam klíč, předpokládám, že je to originál (ikdyž mám jen jeden).
  10. Jo nové jsou také varianta, ale ma obavu, že by chodily stejně, takhle mu chodí asi odjakživa. Spíše ho zajímala varianta jestli se tam nedají dát nějaké silnější.
  11. Zdravím, ptám se za kamaráda, který nemá internet. Tak třeba někdo poradí. Takže má Octavii sedan. Již od koupě má na pátých dveřích křidélko. Asi z tohoto důvodu jsou dveře težší než by měli být a když je zavírá tak je musí pustit z velmi malé výšky, aby to nebyla taková rána (div by se mu to nevysklilo). Dveře v horní poloze drží samy v pohodě, až tak od poloviny zavírání je musí držet. Potřeboval by radu, jaké písty tam dát. Například RS, které tam to křidýlko má, má jiné ty písty? Taky slyšel, že by se snad daly na Octavii dát jiné písty (z jiného vozu), prý snad z nějakého jiného VW a ty by měli být silnější, ale to neví jistě. Tak se ptám jestli někdo z Vás slyšel o podobným problému a jeho řešení, či ho snad sám také řešil. Díky za reakce.
×
×
  • Vytvořit nový...