Přejít na obsah

gula221

Uživatel
  • Počet příspěvků

    22
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení gula221

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. vie niekto čo je to za chyba? píše to 001032 potenciometr zpet. vedeni vyfukovych plynu - signal prilis velky G212
  2. Prosím o radu. Mám octaviu 2.0 TDi rok výroby 2006. Na diagnostike mi ukazalo chybu. Nalezena 1 chyba: 00003 - ridici jednostka, 014 - defekt, info o zavaved: Stav závad: 01101110 Priorita závad 2, Frekvence závad 1. Vraj je to jednotka imobilizeru. V servise mi povedal, že ked mi auto pekne štartuje tak to nemám riešiť, ale môže sa niekedy stať ked budem mimo domov, že nenaštartujem a to veľmi nechcem. Nemal som s tym žiadny problém. Túto závadu mám už asi 20,000 km. Až dnes sa mi stalo, ked som išiel na aute asi 100km potom som zastavil a znova naštartoval bez žhavenia, že mi auto točilo a točilo asi 5 sekúnd tak ako keby chytllo a hned zdochlo a zatriaslo. potom som pustil kľúč a ked som znova naštartoval tak už mi pekne chytlo. Ak je to riadiaca jednotka imobilizéra tak sa da nejaku flashnuť alebo treba novú. Koľko to môže stať? Ďakujem za všetky odpovede.
  3. Neviem ako to mysli heatclif pri to zošľapnutom plyne, ale mne sa stáva keď idem na 2 alebo 3 prevodovom stupni a pridávam tak ako keby auto vynechalo na zlomok sekundy a o chvíľku už je znova všetko v poriadku. Auto mi na voľnobehu trošku ako keby vynechalo. No je to tak raz za 10-15 sekúnd, ale je to veľmi maličko.
  4. Mám problém. Neviem ako to popísať. Najskôr mi to robilo na trojke keď som pomaličky pridával tak auto akoby vynechalo a zasa išlo a zasa vynechalo a potom už išlo dobre. To všetko asi za jednu sekundu. Teraz mi to urobilo aj na dvojke. Neviem či motor vynecha ale mám pocit, že to môže byť aj spojka tak ako keby šmykla. Počul som aj divný zvuk od motora ale to všetko tak okolo jednej sekundy.
  5. Od doby čo som písal môj problém tak sa mi to stale zase 2 krát. Raz som išiel plynule na trojke a motor akoby nie vynechal ale stratil vykon 2 krát za sebou. Všetko sa to udialo asi za 2-3 sekundy. Urobilo mi to už za posledných 300 km 4 krát a však stále na 3 prevodovom stupni a asi pri 2200 otáčkach.
  6. Stalo sa mi to dva krát. Mal som zaradenú trojku nohu na plyne a keď otáčky dosiahli asi 2500 tak som ubral a znovu pridal a auto v tom akoby vynechalo asi tak na pol sekundy. Poradte.
  7. Super ak budem tiež musieť meniť vstreky. Auto mám po záruke. MR 2007, najazdené 90.000 km. Teraz musím meniť žhaviče lebo auto horšie ráno naštartuje a aj dosť škube. Na diagnostike ukázalo, že je odpalený 1 a 4 žhavič. Odišiel pri 89700km. Ale auto mi škubalo aj skôr. Tie žhaviče niesú až taká položka. Horšie to bude so vstrekmi. Našiel som internetový obchod kde majú originál za 3400/ks českých korún. Ešte sa chcem opýtať. Či sa to prejavovalo aj pri brzdení tak ako mne. Diky
  8. Ja mám podobný problém. Chcem sa opýtať. Ak by boli zle vstreky tak by sa to prejavovalo aj pri jazde? Ja ked vchadzam do križovatky a brzdím na neutrale tak sa mi mení zvuk motora akoby pridusilo motor ale aj otačky niekedy zojdu nišie na otačkomeri.
  9. Ja som skúšal tiež WD40 a tiež mi to prestalo na chvíľu. Tak som kúpil sprej na klinové remene ale to už nepomohlo vôbec. Neviem čo s tým.
  10. Nazdar. Potrebujem informáciu. Ak zapnem ECON tak je pískanie veľmi slabé. Ale ak vypnem ECON tak je dosť silné. Rozmýšľal som, že ak vypnem Econ tak aj tak klimu nezapne keď je teplota -2. Tak prečo je pískanie silnejšie. Ak niekto kto to číta tak ho prosím nech sa pozrie na napínak klinového remeňa. Lebo ja keď zapnem akože klimu aj keď ju asi nezapne lebo je vonku zima, tak ten napínak mi dosť silno trasie. Pozrite ako je to u vás.
  11. Nazdar. Keď mám zapnutý ECON tak to je mierne pískanie. Keď som vypol ECON tak to je dosť silné. začalo mi to robiť zo dňa na deň. Skúsil som nastriekať WD40 a prestalo. Len neviem dokedy. V čom môže byť problém?
  12. gula221

    tapicírunk

    Ja som pred časom chcel kúpiť jednú Octaviu a tá mala ten istý problém. Je to vraj vyrobná vada a Škodovka robila na to zvolavaciu akciu a menila to za nový tapacirunk. Povedal mi to chlapík od ktorého som auto chcel kúpiť a daval mi aj nahradná tapacirunk. Ale keď auto je už po záruke tak smola. Nový tapacirunk stojí okolo 5000,-
  13. 810 otáčok. Toto auto by malo mať min. 860-900. Aj keď auto naštartujem a je vonku -10 tak otáčky nepresiahnu 900.
  14. Má niekto skúsenosť ako sa auto správa ak sú chybné vstreky alebo aspoň jeden. Jeden mechanik mi tvrdil, že mám nízke otačky preto lebo je chybný vstrek
  15. Vie mi niekto povedať na koľko otáčok by mala taká to octavia bežať hneď po naštartovaní pri mrazoch pod -5 stupňov.
×
×
  • Vytvořit nový...