Přejít na obsah

Liboro

Uživatel
  • Počet příspěvků

    162
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

1 286 zobrazení profilu

Oznámení Liboro

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Liboro

    Bouračka :-(

    Usoudil jsem podle toho, že se tady baví lidé, kteří jsou schopni poskládat nabouraná auta a mají tím pádem velký přehled o stavbě vozu.
  2. Liboro

    Bouračka :-(

    kluci, prosím Vás kudy je vedená hadička k zadnímu ostřikovači u O1 2003 ( ne combi ), zajíímá mě vedení z motorového prostoru do sloupku, nebo prahu, nevím kam to vede.
  3. zdar chlapi, nevíte někdo kudy vede na O1 2003 hadička k zadnímu ostřikovači, nemáte foto rozmašleného auta, kde je vidět ta hadička. Díky
  4. Zdar odborníci, víte někdo jaký je rozdíl mezi předními dveřmi facelift oproti před facelift? Všiml jsem si, že na nových ( facelift ) jsou dvě záslepky z boku u zámku, ale zajímá mě jestli se tyto dveře liší ještě konstrukčně ( síla plechu, antikorozní ochrana, výztuhy, odhlučnění nalepené na venkovní plech uvnitř dveří, popřípadě úchyty mechanizmů atp.). Prostě jakýkoliv detail. Prosím poraďte, je to akutní! Díky všem. P.S.: nemáte někdo foto vnitřku dveří face s el. oknem ( uspořádání kabeláže )
  5. Zdravím Vás. Tak co, už jste někdo přišel na to proč se ze sání ozývá ten nesmylsný zvuk a spolehlivě to vyřešil?
  6. Liboro

    Climatronic

    http://www.skoda-auto.cz/cze/service/documentation/Pages/documentation.aspx
  7. Vždyť psal, že má hadice k radiátoru horké a spodní od chladiče studenou = dobrý ( zavřený ) termostat.
  8. Z vlastní zkušenosti vím, že dokud jsem měl vadné servo vnitřního okruhu V71, tak jsem myslel, že v autě zkosnu, po opravě V71 200% rozdíl. Další rozdíl se projevil po výměně těsnění pod hlavou. Auto se mi ohřeje při venkovní teplotě -5 tak po 10 - 15 km při 90km/h, ale jezdím v košili, na prvních 700m zapnu sedačku a zhruba po 1km jízdy mi klapka pustí teplý vzduch na nohy. Pokud se na to podíváte logicky, není možné, aby v autě roku výroby 2001 byla zima.
  9. octavia TDI-81kw - nesmíš tomu tak šlapat na krk, kromě toho si nestěžuj "jsou lidé co nevstanou"!
  10. Jurdo, věř mi. V tom servu co ovládá to V71 je plastové kolo na kterém jsou přidělané kontakty potenciometru. V případě, že je to kolo prasklé ( 99,99% případů), tak to servo neví kde jsou koncové polohy, proto ti je kosa v autě. V okamžiku kdy uděláš v dobré víře základní nastavení, snaží se servo dojed na konec jedné a pak druhé strany dráhy potenciometru, jenomže na jedné straně z té dráhy sjede "pokud je třeba vyskočené táhlo klapky" a při otáčení na stranu druhou ty kontakty převrátí a ztratí tak kontakt s dráhou (to je jedna možnost). V druhém případě je to kolo jenom naprasklé a při základním nastavení při dojezdu na doraz se motor pomalu otáčí, ale potenciometr už stojí, proto řídící jednotka není schopna tyto konce nastavit a neukazuje žádné hodnoty. Dej nové servo, smaž chyby, udělej základní nastavení a bude ti jak v lázních.
  11. Jurdo, najdi si můj příspěvek ohledně "klimatroniku", je to tam rozepsané.
  12. Akorát, že je zkonstruován, aby ubral tlak pro daný druh nápravy s určitým brzdným účinkem, takže se může stát jak píše cosby, že při kritickém brždění nebude úbytek tlaku dostatečný a předjede tě "zadek".
  13. Hledat Hledat Hledat Hledat Hledat a zase Hledat!!!!!!! Je tu o tom už 3 prdele, tak nebuď shnilý a hledej!
  14. Liboro

    Klimatronik

    Co nevypíná kompresor? Můžeš být konkrétní.
×
×
  • Vytvořit nový...