Jurdo,
věř mi. V tom servu co ovládá to V71 je plastové kolo na kterém jsou přidělané kontakty potenciometru. V případě, že je to kolo prasklé ( 99,99% případů), tak to servo neví kde jsou koncové polohy, proto ti je kosa v autě. V okamžiku kdy uděláš v dobré víře základní nastavení, snaží se servo dojed na konec jedné a pak druhé strany dráhy potenciometru, jenomže na jedné straně z té dráhy sjede "pokud je třeba vyskočené táhlo klapky" a při otáčení na stranu druhou ty kontakty převrátí a ztratí tak kontakt s dráhou (to je jedna možnost). V druhém případě je to kolo jenom naprasklé a při základním nastavení při dojezdu na doraz se motor pomalu otáčí, ale potenciometr už stojí, proto řídící jednotka není schopna tyto konce nastavit a neukazuje žádné hodnoty.
Dej nové servo, smaž chyby, udělej základní nastavení a bude ti jak v lázních.