Přejít na obsah

izi

Uživatel
  • Počet příspěvků

    118
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení izi

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. izi

    1.2 HTP 40KW

    Poraďte mi prosím, jaký olej tam mám koupit a kolik ho tam vleze. Něco jsem tady pročetl, ale týkalo se to nejspíš verze motoru 12V/47kw. Neudělám snad chybu, když tam koupím tento Shell Helix HX7 5W-40? Nebo snad raději nějaký 5w50 ( např. Mobil RALLY FORMULA 5W-50) s ohledem na možné problémy s ventily?
  2. izi

    1.2 HTP 40KW

    Pěkné kilometry, a potkali tě nějaké závažné problémy? Manželka to má opravdu jen do města a okrsky, pořád se mi nechce věřit, že s tím jsou takové problémy. Mě se v tom autě nejezdí vůbec špatně i ten motor mi přijde do města docela zajímavý a to už léta jezdím s TDi.
  3. izi

    1.2 HTP 40KW

    Tak jsem teda pořídil toto vozítko manželce, r.v. 10/2006, 1,2 HTP 40 Kw,naj. 54 tis., a teď tady čučím jako vydra. Možná naštěstí tam byl pravidelný autorizovaný servis, tak v něm budu raději pokračovat, ale toto, opravdu kroutím hlavou, nechtělo by se mi platit takovou sumu za opravu motoru. Takže radíte nepodtáčet, za studena nevytáčet, a ještě nějaká preventivní rada?
  4. Nemáte podobné zkušenosti... Všiml jsem si, že mi zůstává na zadním nárazníku na černém plastu nějaká rez, tak jsem koukl na dveře a byla tam... Mám sedřený a odpadaný lak na hraně dveří, protože dveře dřou na spodní černou umělou hmotu na nárazníku. Teď nevím, jestli je zakopaný pes ve špatně seřízených dveřích nebo špatně namontovaný nárazník. Mám tam za salonu dodatečně montované park. senzory, údajně museli sundat nárazník a pak ho zřejmně špatně nasadili. V pondělí jdu na reklamačku, tak jsem zvědavý, jak dopadnu. Každopádně budu trvat na seřízení a přelakování, ale víte jak to s těma reklamačkama chodí....Nemáte někdo podobné zkušenosti?
  5. Pořád zvažuju nad tím chipem, co mi k tomu můžeš napsat, je to opravdu, až tak znát, jak každý popisuje, šel by jsi do toho znova a u koho mi to můžeš doporučit. Minulý týden jsem jel s rodinou na výlet, docela naložený, klima on, a při předjíždění autobusu, který jel jako prase bych ten chip považoval za docela dobře vložené peníze v rámci bezpečtnosti... Nevím jak je to s tou spotřebou, mě to ukazuje průměr 5,1, což beru za docela slušné. Přijdou mi docela solidní firma Drápek a firma STEINBERGER CHIPTUNING ZLÍN....Díky za odpověď.
  6. První servisní prohlídka: cena 1100 kc, + vlastní olej 1125 kc/5l, takže spokojenost. Taky je první šrám, nějaký "šikula" mi pěkně ojel přední dveře někde na parkovišti l.....
  7. Samozřejmě, že to jsou trošku lišáci, olej od nich nechci, ale ten názor, že olej v motoru nemá po ujetí 16-17 tis. co dělat, slyším čím víc častěji.
  8. Nechal jsem si udělat kapkovou zkoušku oleje, ujeto 17 tis., v příloze je orientační výsledek, posuďte sami. 229.pdf
  9. Kolega se stejným intervalem to řeší podobně, má nastavený interval 30 tis., a olej mění, tak do 20 tis., taky rozumné.
  10. Tak já mám najeto 16 tis. a chystám se do servisu taky, vím, že mám ještě čas, ale rozhodl jsem se pro změnu intervalu na 15 tis./rok. Určitě tím nic nezkazím, když olej vyměním dříve. Když jsem to oznámil v servisu (návštěva jen ohledně pojistky od rádia, nechtělo se mi ho tahat z palubky), že se příští měsíc stavím, kroutili hlavou, že je to zbytečné, možná ano, ale já se už rozhodl. Jinak koupil jsem olej Shell Diesel HX7, cena 1125 kč - 5 l, prohlídka prý do 1500 kč, dám vědět pro ostatní vlastníky Tourky k porovnání. Jinak stále naprostá spokojenost, moc chválím climatronic, nastaveno AUTO 20-22 C a nezamlží se a nezamlží se.....
  11. Tak mě spojka zabírá optimálně někde ve středu chodu pedálu, nevím jestli je to normální, když bere až nahoře, moc by mi to asi nevyhovovalo a nejspíš bych to řešil v servisu. Jinak k zamlžování, vzhledem k climatronicu nemám problém. Jinak stále naprostá spokojenost, jel jsem se dvěma koly na střeše s plným kufrem přes celou republiku se spotřebou 5,8 l/100km, ale dodržoval jsem rychlostní limity, jinak spotřeba dlouhodobá 5,3/100km. Oleje kapku ubylo, ale úbytek ještě nic nehlásí. Rozhodovat se znova dnes s koupí Tourky a nabídkou OII (opravdu hodně dobrou), tak i přesto bych šel do Tourky 1,9 Tdi, combi, než OII 1,4Tsi - moc po mě naházejte šutrama , ale pro mě je ten traktůrek opravdu srdeční záležitost!
  12. Nevíte jak je to s vlastním olejem do servisu? Teď jsem si raději před dovolenou koupil 1l na dolívání a ceny jsou opravdu zajímavé. Na Shellce stojí 1l 999kc a na netu ho seženeš za 270kc + 100kc dovoz, trochu rozdíl. Jinak v Polsku ve Škodě stojí prohlídka s obyč. olejem 2200kc a s long life 3500kc. Mám najeto 10 tis. a zatím je tam oleje dost, kolegovi už to po ujetí 5 tis. řvalo, že má málo. Jak jste na tom vy?
  13. Tak mě zase drnčí knoflík na ruční brzdě, ale není to žádná hrůza, dělá to jen, když jedu po špatné silnici. Jinak slouží jak má, prům. spotřeba 5,3 l, a teď na dovolené totálně plně naložená pořád táhla jako ďas a bez jediného problému. Jak je to se světlem na předních dveřích, ještě jsem to pořádně nestudoval, ale mám pocit, že mi nikdy nesvítí, když otevřu dveře...
  14. Jenom čistili, byl jsem u toho. Prostě ty kotouče sundal, smírkovým papírem obrousil kotouče i desky, a namontoval zpět. Jde trošku vidět, že tam byly nějaká výstupky, ale už to není rezavé a vypadá to, že se to sjíždí rovnoměrně. Snad to bude ok. Za dva týdny jedu na dovču, tak něco více najedu, tak by se mělo projevit, jestli je něco špatně, dám vědět. Ale ten přijímací technik, taky nevěděl, jestli má psát objednávku opravy na záruku nebo za peníze. Musím říct, že se mi přístup líbil, zase tolik práce to nebylo a mají spokojeného zákazníka a to není málo v dnešní době!
  15. Tož mrkni na to, já myslím, že se to kapku zlepšilo. U tebe je to opravdu hodně podobné, jak u mě, než mi to vyčistili.
×
×
  • Vytvořit nový...