Přejít na obsah

MatyCZE

Uživatel
  • Počet příspěvků

    36
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

1 127 zobrazení profilu

Oznámení MatyCZE

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Ahoj, rád bych vás požádal o radu. Velice výhodně jsem sehnal originál tažné od firmy PEKA (na rameni je i orig. číslo škoda dílu), ale mám problém s demontáží ramene. Klíč je zlomený v zámku, ale vypadá jako celý zasunutý. Poradíte mi, jak bude nejlepší to vyřešit, abych mohl rameno sundat? Navařit nějakou páku na zbytek klíče nebo zámek odvrtat a používat bez zámku? Díky
  2. Je to tedy problém jen AHF? Nevíš kdy došlo k nahrazení jednotky?
  3. A čím je tedy způsoben ten nerovnoměrný chod, který ŘJ vyhodnotní jako signál k vyrovnání nevstříknutím paliva? Taky to řeším, silentbloky byly návrh, vyměnil jsem levý na převodovce, chvilku to bylo lepší, ale nyní jsem zase tam, kde jsem byl. Je možné, že by se vibracemi tak rychle opotřeboval? U mě po zastavení je to OK tak 10 vteřin, pak to znovu začne škubat a je slyšet napínák klíňáku jak cvaká.
  4. Ahoj, a co třeba silentbloky uložení motoru?
  5. Díky za toto téma, ušetřili jste mi spoustu nervů. Po výměně silentbloku převodovky ho zapomněli připojit zpět
  6. Ahoj, oživím to tu. Auto po rozvodech, nakonec se toho měnilo víc, jelikož jsem na lesní cestě prorazil vanu, čili nová vana, olej, filtry, rozvody s pumpou, hydroštely, simering na vačce, přední tlumiče a pružiny Ale zpět k tématu. Problém s klepáním a škubáním přetrvává, na volnoběh nebo při dojezdu na neutrál, připadně při popojíždění v koloně na 1 bez plynu, nejvíc asi při poskakování - zabere spojka, pustím, zabere, pustím - to se ten motor neuvěřitelně klepe a má nepravidelný chod. Při otevřené kapotě jsem koukal na drážkový řemen a napínák lítá jak blázen. Vždycky když ten motor škytne, tak se napínák zaklepe, čili objednávám napínák s volnoběžkou a nový řemen a dám vědět.
  7. Nastavoval jsem si to na své předchozí Octě, která měla 799AH a origo alarm, nicméně mi přišlo, že ten alarm byl připojený spíš na klakson. Po týdnu jsem to zrušil, decentní zvuková signalizace to tedy rozhodně nebyla
  8. Ahoj, poslední dobou se mi to ozývá taky, ještě jsem příliš nezkoumal odkud přesně to vychází, vím jen že to jde z pravé strany motoru Nejprve to šustilo cca ve vteřinových intervalech, teď už to šustí pořád. Na rozvodech mám 70000km, příští měsíc je budu měnit, tak snad to pomůže. Moc jsem ti nepomohl, ale dám vědět po výměně, zda se to zklidnilo.
  9. Ahoj, u mě výměna startéru a palivového filtru. AHF, 1999.
  10. Ahoj všem, také přispěji svou troškou do mlýna. Přečetl jsem tu hodně témat o nefunkčním centrálu/stahovačkách, postupně jsem vyzkoušel všechny varianty - výměna zámku u řidiče, výměna LP stahovačky s jednotkou dveří, výměna celé elektriky ve dveřích řidiče, ale problém stále přetrvává - nefunguje stahování oken z ovladače u řidiče, ale přes spínače jetnotlivých dveří ano. Klíčem u řidiče odemknu pouze řidičovy dveře, klíčem přes kufr odemknu zbytek auta. Klíčem přes kufr zamknu pouze zadní dveře, řidičovy musím klíčem u řidiče a spolujezdcovy dveře zamáčknu ručně. Nefunguje ovládání zrcátek a signalizace otevřených dveří. Když odemknu přes kufr, rozsvítí se stropní světlo, jinak ne. S původní elektrikou ve dveřích fungovalo stahování řidičova okna při otevřených dveří na první západ. Po výměně elektriky už nejde ani tohle. Když jsem tam dal původní elektriku, stále to nešlo. Nemůže být nakopaná komfortka nebo méně pravděbodobně vadný ten ovladač oken u řidiče? Zřejmě tam byla dodělávána META, do původní jednotky dveří vedly dva dráty, asi z komfortky? OI Combi, rv99, AHF. Díky za jakýkoli tip
  11. Vypada to moc pekne. Jen je uzasny, ze kdyz se divam na fotky interieru, tak 80% lidi ma urazenej ten cudlik na ovladani zrcatek Me se to povedlo ukopnou asi trikrat Sorry za OT
  12. Aha, no mně bylo řečeno, že to začalo svítit po odpojení baterie, mě by teda nenapadlo odpojovat baterii se zapnutým zapalováním. To jak píšeš, může to být i tím, že se zapnulo zapalování s odpojeným konektorem? Každopádně teda přes VAG, jinak se toho nedá zbavit... Mohl bys mi prosím tě ještě poradit jak to přes ten VAG vypnout? Kámoš má kabel, nechce se mi s tím do servisu, tak abych tam něco nepo... a nevyletěli mi bagy do xichtu Děkuju
  13. Ahoj, zapojím se do diskuze. Před nedávnem jsem měl nehodu, boční náraz, airbagy nevyletěly (mám 4 bagovou verzi). Předevčírem jsem si auto přivezl domů a neustále svítí kontrolka bagů. Tak jsem lezl pod sedačky a ejhle, nezapojená svorkovnice u sedačky řidiče, zapojím, ale kontrolka pořád svítí. Co mi říkal člověk, co to spravoval, že začala svítit po odpojení a znovu připojení baterie. VAG nemám, tak jsem kouknul na Climatronic - 444 - žádné závady. Je možné, aby Climatronic nevypisoval chyby ze všech ŘJ? Díky
  14. Jeste co se tyce toho odklonu zadni napravy, docela me to stve, pac to mam videt i na 15kach, coz o to, ale hlavne ze je do A vertikalne, ale i horizontalne, nebo je to naopak, nevim. Kazdopadne se mi zda ze jsou proste stoceny jako do stredu auta. Je normalni i tohle?
×
×
  • Vytvořit nový...