Přejít na obsah

Hans_RS

Uživatel
  • Počet příspěvků

    722
  • Registrace

  • Poslední návštěva

5 Sledujících

O uživateli Hans_RS

  • Narozeniny 16.9.1981

Kontaktní metody

  • Web URL
    http://
  • ICQ
    276614334

Návštěvy profilu

1 817 zobrazení profilu

Oznámení Hans_RS

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Hans_RS

    12V zásuvka

    no a teď babo raď, je dobré za každou cenu nechávat předělat napojení proudu pro 12V tak, aby mi do nich šel stále proud? o víkend jsem si napojil v kufru na 12V zásuvku tažné zařízení, abych nemusel tahat kabel až dopředu a samozřejmě se mi vypne osvětlení vozejku při vytažení klíčku ze zapalování..svítí jen auto...a já se bojím, že když si do toho pustím stálý proud, že mi to časem někde něco vyzkratuje a auto vyhoří .-) asi sem moc velká bojavka, ale ta možnost tu asi je. Koukám ale, ze v OIII ty zásuvky zase běží furt... víte tedy někdo, jak jednoduše do nich pustit stálý proud? tady jsem někde četl ze to mám napojit na svorku 15 v pojistkový skříni. Nejde to udělat přes diagnostiku? nebo nějak jinak? nerad bych rozebíral půl dne auto :/
  2. mimochodem jak poznam kdy udela turbo papa ...da se nejak zabranit rozlitnuti a nemit motor v hajzlu? narval sem do nej ted dost penez - rozvody, saly srouby, provozni kapaliny atd, nekde sem slysel, ze kdyz je zaslepeny egr a vylitne turbo, ze to zaslepeni pomuze, ze se to nedostane do motoru bo co, pripadne nejaka kontrola nebo nejaky mereni turba je? a to ze vylitne do motoru je tim, ze se zadre lozisko? to by pak melo bejt poznat daleko dopredu ze jsou nejaky divny zvuky..nechci do auta zbytecne cpat, ale zase nechci,aby mi to nekde vylitlo a udelalo diru do penezenky..uz jen tim, ze sem vymenil ty šaly od TH co davali spatny a mel strach aby mi nevylitly ojnice se ted bojim o to turbo co piskne pri tahu, navic
  3. ja se akorat chystam zaslepit egr u seat altea xl 1.9Tdi - bxe 2007 a rikate ze uz pristi rok neprojdu emisema ju .-) navic jsem zjistil, ze sem si poridil uz nachipovane auto, tedy co mi rikal soused, kdyz mi to napichnul na diagnostiku. Rikal ze mi to nejak moc tahne kdyz jsme se chteli bezne kouknout do RJ co tam najdem nebo nenajdem. Porovnal navic mapy a zjistil, ze nejsou podle origose ale ze je to vcelku pekne udelany. Tak otazka co s emisema, porad tu zaslepku vyndavat se mi nechce a dost premyslim o tom, ze si necham nahrat original mapu, preci jenom se bojim - turbo slysim jak si piskne kdyz pridam poradne a o spojce ani nemluvim, vsechno to musi jit za chvili dohaje pokud budu chtit vyuzit plnej vykon. Chipovani jsem se dycky branil. Najeto 203tis km je dost, tak cekam jak turbo tak spojku. Ale ze to bude nachipovany sem vubec necekal u takoveho rodinneho auta :-) Nejradsi bych, kdyby mi nekdo zkouknul v jaky fazy to turbo je, pripadne se mi na to podival celkove, premyslim i ze si udelam test na valci
  4. je reálný ten filtr vůbec z auta sundat? před emisemi a pak zase nandat? dá se s tím jezdit ty dva roky po stk bez toho, aniž bych motor něčím ohrozil na funkčnosti? ...ps: jinak spíš bych se zaměřil na emise u zaoceánských lodí, která jediná má emise tisíckrát vyšši než všechny auta na světě
  5. Hans_RS

    Plasty Scout

    ja si lepil tuningové doplňky polyuretanovým lepidlem - černým, jsou i jiné barvy, šedý, bílý atd.., drží jak sviňa, pořádně to očistit, odmastit a lepší ještě zdrsnit, hold to už nikdy nesmíte sundat .-) jezdím s tím 7 let a pořad drží i při 200km/h na německých dálnicích samozřejmě jinak otázka, mám sice fabii, ale uvažuju o koupi Roomsteru Scout a zajímalo by mě, jestli se pod těma plastama nebude držet bordel a tudíž i bude kastle rychleji reznout, to si myslím, že ty plasty to urychlej :/ kor na těch dveřích a lemech, nemá s tím někdo zkušenosti ? jinak od kamínku atd to asi ochrání
  6. tak sem si s kamosem zaslepil EGR po tolika letech vahani.) nebo spis na to nebyl cas, mam castejsi jizdu ve meste takze tomu urcite prospeje, tusim ze loni sem ho mel vyndanej a jen ho vycistil, byl pekne zasranej sazema, peknej humus to tam jde do motoru, obcas auto protahnu do cervena aby se to pekne vycistilo a protahlo, ..ted ale resim jednu banalitu, po zaslepeni mi to dela divny zvuky, jako kdyz prokluzuje řemen, bud sem to blbe utah nekde, a kolem tesneni mi to podfukuje nebo mi to dela rozvodak, ale ten je s remenem tak 3 roky starej a najeto od vymeny rozvodu 30tisic, ten zvuk jde ale z mista EGR, dela to pri pozvolnym zvysovani otacek na 2500, piska to , knoura, pak to prestane, pri prudkym zvyseni to neudela jen kdyz hned pustim plyn tak to jednou zaknoura jako by si to odfuklo nekde, myslim ze to ma souvislost s tim zaslepenim, delalo to hned po tom, nekde sem taj cet, ze se kolem tesneni dava jeste cervenej silikon kvuli lepsi tesnosti, zkusim to behem vikendu dotahnout a uvidim, mozna ze sem to spatne ocistil ty priruby, muze tam bejt nekde rez od ty trubky co sem vyndal a zaslepil..uvidim..diagnostika nic neukazuje
  7. ja mam jen 1.9tdi a delalo mi neco podobnyho, nejdriv mi obcas auto neslo nastartovat, zacalo se to stupnovat, az to delalo castejs a castejs nekolikrat za den mi auto nastartovalo tak napotreti, a pak sem jednou nastartoval , dopsal smsku, a po deseti sekundach mi motor proste na neutral sam zhasnul a to uz sem rikal kurwa co to je...na diagnostice hlasilo chybu vadny snimac G40 polohy vack.klik.hridele, takze sem koupil novy snimac za cca 900Kč, takova svina 30cm dlouhej kabilek s konektorem, vymenilo se to a uz diagnostika nic neukazuje a auto od ty doby slape...zlaty stary skodovky, ted je to samej snimac a si v prdeli bez pocitace... ,
  8. jojo moh bych dorazit na muj ,,prvni,, letosni sraz a kde to ma bejt?.) nojo, nejbylo vubec ale vubec cas na nejaky hrani:/ stehovani stehovani a prestavovani dvou bytů a zahrady po povodnich
  9. presne, jeste bych s tim laboroval chvili nez utratit zbytecnych 15tis, pak ti reknou zas tamhle to a tamhle to a zase to nebude ono a 30tis v prdeli ...to znam , nejvic u orig. servisu skoda, kde nemaji cas na zjistovani prkotiny a vymeni ti radsi celej motor nez s tim ztracet cas, pokud nejsi firma a jsi clovek jako kazdej jinej, tak bych si s tim pohral nez vyhodit plno penez nekam, co neni vubec spatny :/
  10. samuraj: tak to potes koste, jako chorvatsko krasny, my tam byli s pritelkyni take v cervenci a cos tu psal o nehode a pojistovne, tak to mas fakt kliku zes to havarko s asistenci mel, fakt je to neprijemny a kazdej rika k cemu to havarko atd.., velky hovno, my byli az v Dubrovniku, na vylete v Bosne, v Makarsky, jeli sme az pres cely Chorvatsko i nahoru na Pulu na dalsi pobyt a podel pobrezi 700km celej den, chvilema sem jel ja, chvilema pritelkyne (rok ridicak) a malem to bylo podobne jako ty, pri predjizdeni v zatacce se vracela a za zatackou to najednou stálo nemela reakce, malem sem si striknul, nebyt parkoviste vedle tak sem to nemel kam strhnout to rizeni, takze sem se videl v aute pred nama a za nama by to napalili zase do nas ale vsechno dobre dopadlo a jeli sme dal :-) jenom takovy to UFF, a tech bylo ...cestovani je i samy riziko a nehoda se stane fofrem .. jinak pro ostatni co se tu ptali, mam take folie na prednich oknech a na hranicich sme stahovali pro klid duše okynka predni, jeli sme na noc takze pres rakousko pohoda, na slovinsku taky pres noc a pres chorvatsko uz stazeny okna :-) pres bosnu sme je taky stahovali kdyz sme jeli do Dubrovnika, poplatky sme meli rakousko tyden 7Ecek tusim, slovinsko sme vzali na mesic 30Ecek, chorvatsko me prekvapilo, dalnice jen dolu k Makarsky cca 800kc , zpatek sme jeli uz po okreskach podel more az k Pule - cestou sme potkali par tunelu u Puli takze cca 10ecek tunely a dalsich cca 300Kc dalnice z Rijeky na Pulu, policajti me nepotkali nikde, ale cestou zpet z Puly sme to vzali na nemecko Mnichov a 30km pred CR hranicema na plzenskou dalnici nas vzali nemecti Simírové v BMW , pritelkyne jela bohuzel podezrele pomalu 120km/h a to meli cas si nas prohlednout, takze nas zastavili a kompletni prohlidka jesi neni vuz kradenej, VIN, cislo motoru nenasli, hledali tak 20minut, vyndal sme jim veci z kufru protoze v kufru pod tapecem je samolepka kastle atd, delal sme co chteli aby me rychle pustili, bylo uz vecer a ja chtel uz domu a spat :-) chvili se ptali jak bylo u more blablabla, usmali sme se a jeli dal jinak dovolena parada, jeli sme jen s pritelkyni ve dvou takze kombik byl poloprazdnej, sezralo nas ten vylet cca 3nadrze , hodne sme v chorvatsku cestovali a stalo to za to, i kdyz je to chvilema vo hubu a pokud nemate havarko s pripojistenim, tak si to udelejte alespon do ciziny, pak budete radi za kazdou pomoc jinak to de vsechno z vlastni kapsy a na to si muzete vzit rovnou uver
  11. tak mi taky prestalo vyhrivat u ridice, kurna a zrovna pred zimou, 2005 model facelift, jedna RJ a hreje jen spolujezdec, nejspis v prdeli decka, zitra kuchnu sedacku a mrknu na to, jinak nevite jak prezkouset ty vyhrevy jesi jsou ok nebo jesi sou v prdeli? a nerikejte,ze je mam zkusit dat do sedacky spolujezdce to rozebirani potahu by me fakt nasralo
  12. ja uz se svym ESP najel cca 40tis km a me to blika jak vanocni stromecek celoročně nevim cim to je, ale zjistil jsem, ze mam tezkou nohu a sportovniho ducha , amen ps: a vsem co si to hodlate domontovat a ztravite na tom stovky hodin v garazich, tak jen mohu rict, ze urcite ne zbytecne, je to suprovy pomocnik, v necekane situaci opravdu srovna ,,prdel,, ale rozhodne to nepodcenovat, fyzika je mocna a do urcity rychlosti vam opravdu zachrani prdel a funguje supr hlavne na snehu
  13. ty wle to je drsny...zpatecka zamkla, volant zamklej, alarm ..by me zajimalo jak takovej alarm vyradej, na tohle musi bejt nahradni klicky od auta i zpatecky.. ze servisu kam jezdi , treba..mi nerikejte ze to jen tak zdolaj tohle to !! pak jedine ta pojistka uz nebo GPS vyhledavani, jinak bych asi v noci nespal
×
×
  • Vytvořit nový...