Přejít na obsah

špája

Uživatel
  • Počet příspěvků

    72
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli špája

  • Narozeniny 15.4.1977

Kontaktní metody

  • ICQ
    465259088

Návštěvy profilu

1 834 zobrazení profilu

Oznámení špája

Nováček

Nováček (1/14)

1

Popularita

  1. No nejsem zase takový odborník, ale dle zkušeností bych řekl, že pokud se v době odpojení nezapne klíček v zapalování, tak po znovupřipojení EGR by systém neměl hlásit žádnou chybu.

  2. zdravim.mel bych dotaz ohledne egr.mam 2.0Tdi a chci vycistit egr .kdyz odpojim od konektoru a hadicek .bude mi pak hlasit pc chzbu nebo nejakou kontrolku nebo se nic nestane

  3. To Dodo: ....že by soudruzi v NDR někde udělali chybu.............., tak to nevypadá vůbec pěkně.
  4. OK, díky všem za názory a diskusi na toto téma bych uzavřel.
  5. To Cizap: to je taky zvláštní, neboť šroubek ve světle (který má pružinu držet) byl napevno dotažen, takže hypotéza že by pružina odpadla samovolně je lichá. De fakto i po navrácení pružiny šel bez potíží dotáhnout a pružina je pod ním dobře zafixovaná.
  6. To juke.box: Když dáváme auto do autorizovaného servisu počítáme s tím, že zaplatíme sice více, ale očekáváme, že takový servis bude proveden profesionálně. Auto jsem měl "v bordelu" ne svojí zásluhou. Ano, mohl jsem to určitě řešit i dříve, nicméně z 90% v městském provozu (v noci pod umělým osvětlením) se špatně svítící světlomet nijak zvlášť neprojevoval, navíc za tmy jezdím de fakto sporadicky. Samozřejmě nelze všechny meachaniky házet do jednoho pytle, ale tady to někdo pěkně zbabral a to mi nikdo nevymluví.
  7. Tak nakonec jsem to dal dohromady jak to má být. Když jsem nesl světlomet zpátky do auta něco náhle uvnitř zachrastilo (předtím i když jsem s ním třepal nic se zevnitř neozývalo) - k mému překvapení pružina, byla zapadlá u dálkovky. Taky ja píše "tomina" - po bližším prozkoumání světlometu jsou uvnitř vidět škrábance což svědčí o tom že mistrům v servisu ta "růžicová" krytka taky spadla dovnitř - proto byla tak zdeformovaná. No a teď to ještě nechat odborníkům seřídit........ (aby jim člověk radši stál za zadkem).
  8. Tak objanění celé patálie už je na světě. Otevřel jsem světlomet a našel ho ve stavu viz. foto. Nějakej umělec v servisu tam po výměně žárovky zapomněl dát zajišťovací pružinu, která tam teď vůbec není a já s tím takhle jezdím už rok a půl......... To sem zvědavej jestli se to dá sehnat někde samostatně (třeba na vrakárně). Neleží to náhodou někomu doma (z rozbitého světlometu) ?
  9. Zítra se na to mrknu, pokud by to byla pouze taková banalita, tak tady všechny otravuju zbytečně :-)) Zkouknu zároveň i ty "vruty". Dám vědět jestli jsem uspěl. Díky za rady!
  10. OK,díky za reakce. Asi tedy udělám obojí - 1. nový světlomet; 2. pokusím se opravit ten rozharašený (zase tak levej snad nejsem a víc pokazit to vzhledem k aktuálním funkčním vlastnostem asi už nejde). Je to ale syčárna tůto :-)
  11. Žárovky se měnily vždycky v autorizovaném servisu, tak snad by tam nic nevhodného nedali (doufám)......... I loňské seřízení provedl autorizovaný Škoda servis.
  12. Zdravím, mám problém s levým předním světlometem (z pohledu řidiče). Světlomet špatně svítí hlavně díky tomu, že světlo z něj směřuje kamsi šikmo doleva nahoru (a asi i nepříjemně oslňuje protijedoucí vozidla). Jedná se o světlomet s halogenovou žárovkou, kde před potkávací žárovkou je jakási "krytka nebo jakýsi deflektor" ve tvaru růžice (viz. přiložené fotky). Již cca před 10-ti měsíci jsem nechával světla ze stejného důvodu seřídit, chvíli to vydrželo, ale vrátilo se to zase zpátky. Tento týden po bližším zkoumání světlometu jsem zjistil, že ona "růžice" na levém světlometu je oproti pravému vyosena právě doleva a některé její části rozevřeny (viz. druhé foto). Mohl by někdo zkušený poradit co se s tím dá dělat ? Dá se to nějak srovnat nebo to lze vyřešit jen výměnou celého světlometu ? Auto nebylo nikdy zpředu bouráno. Předem díky za vaše rady a zkušenosti.
  13. Ahoj, na autě (OII) mám úplně tu samou záležitost. Řešil to i autorizovaný servis - dotáhli šrouby na nápravě (nic), přední náprava byla dole (nic nezjištěno), dokonce prý se pak i mechanici vozili po dílně na motoru hledajíce zdroj (nenašli). Auto mi vrátili s tím, že to všemi těmi zásahy mírně eliminovali, ale po měsíci se to stejně vrátilo na původní stav. Už jsem si na to v podstatě tak nějak zvykl.
  14. špája

    Utržená zem

    Dík za radu, máš pravdu, teď jsem si vzpomněl že nějaký starý HF tam bylo (nechával jsem ho vlastně demontovat) - to bude ono. Ještě jednou díky !
  15. špája

    Utržená zem

    Ahoj všem, potřeboval bych poradit s následující záležitostí. Odmontovával jsem náhodou "pravý boční kryt" a nalezl utržené ukostření (viz. přiložené foto). Nemáte někdo ponětí od čeho to může být (druhý konec jsem tam nikde nenašel)?
×
×
  • Vytvořit nový...