Přejít na obsah

Guf

Uživatel
  • Počet příspěvků

    173
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

1 250 zobrazení profilu

Oznámení Guf

Nováček

Nováček (1/14)

5

Popularita

  1. Ty fólie - nemám s tím vůbec zkušenost, co všechno se s nimi dá dělat a kdo to aplikuje? Jako uvidím, potřeboval bych nějakou inspiraci, abych věděl do jakých úprav a jestli se vůbec pustit. Jinak s tím zajížděním si asi udělám víkendový výlet... abych to pořádně projel v různých režimech provozu a hotovo.
  2. Chrompaket jsem si nedal, protože se jedná o skladový vůz (navíc patřím mezi těch cca 30% nešťastníků = soukromých vlastníků). Byla to prostě dobrá nabídka a možnost vyměnit 12 let staré auto. Tak na ty linky kašlu, maximálně vy šla dat linka mezi přední mlhovky. Ale víc parády udělají 17” nebo 18” kola.
  3. Super, tak pokud je to opravdu tak, tak s tím nebude problém. U Rohlenky to rozpálím (nebo spis do někoho napálím). Ja Maxidot doteď neměl a hodně se na něj těším. Ještě bych se chtěl zeptat. Auto je komplet v černé z výroby - maska, rámeček masky, těsnění kolem oken... Ještě 100% nevím, ale máte nějaké zkušenosti s dokoupením dekoračních chromových (nerezových) lišt kolem bočních oken? Třeba tohle: https://www.tuning-chrom.cz/nerez-okenni-listy-Skoda-octavia-iii-sedan-p-6029.html Hlavně aby to drželo, nedělaly se tam na tom časem nějaké fleky a taky v nejhorším to šlo sundat bez poškození podkladu? (Nebo se na to vykašlat a nechat to v černé všechno).
  4. Omlouvám se za hloupý dotaz, ale kde zjistím tu teplotu oleje? Dá se to najít někde v infotaimentu vozu? Má stará O2 to neměla... Jinak benzin budu brát od Benziny, jsem tak zvyklý a občas neberu i jinde. Trošku se bojím toho denního provozu na dálnici. Skoro okamžitě najedu na dálnici (asi 3 km od domu) a pak pálím 40 km do hokny. To asi nebude pro ten motor moc optimální - s takovou se snad nezahřeje a bude kamarád s karbonovymi usazeninami ne?
  5. Pěkné RSko, černá magická perleť, že? Mám tu stejnou. Neměl jsem moc na výběr, zbyla na mě tak snad to nebude s údržbou hrůza. Moje první černé auto...
  6. Super díky moc za reakce. To mě mrzí, že VIF už mi nebude fungovat jako dřív. Ale stejně jej nejspíš budu používat dál. Asi neexistuje žádný jiný způsob, jak si ohlídat čistotu sacích ventilů? S tou keramickou ochranou laku, asi bych do toho i šel, doporučili byste mi prosím nějakého profesionály na Moravě, ideálně Brno, Zlín, Olomouc co by byli schopní to kvalitně aplikovat. Mám černou metalízu a auto chci udržovat v pěkném stavu, protože z toho mám radost :-)
  7. Ahoj, po 12 letech jsem poslal svou O2 1.9 TDI PD do důchodu a koupil novou O3FL v edici Tour s 1.5 TSI v manuálu. 1) Chtěl bych se zeptat, jak auto zajíždět, aby bylo dynamicky zajeté a nebylo “líné ”? Dávat např. VIF aditivum hned při zajíždění (a i do již aditivovanych paliv)? 2) Kdy vyměnit olej, po 3 nebo 5 tisících? Potom chci měnit maximálně po roce nebo 15 tis. Auto bude denně jezdit dálnici 40 km do práce a 40 km zpět. 3) Má smysl přemýšlet u nového laku o nějaké ochraně typu nanokosmetika (Picatech atd.)? A tak všeobecně co dělat, aby ten motor 1.5 TSI dlouho bez problémů sloužil. Díky rady!
  8. Zdarec chlapi, již nějakou dobu řeším problém s tím, že auto pocitově netáhne a třeba do mírného kopce na dálnici se mimi od 120 km/h skoro nechce zrychlit. Ve škodovce mi řekli, že plnicí tlak turba je na spodní hranici (900 barů) a prý je nejspíš turbo přidřené. Chtěl bych se proto zeptat, kde koupit nové nebo to nechat repasovat. Nechci naletět nějakému podvodu. Ještě přemýšlím nad chip tuningem, nedělá někdo opravy turb i chipování současně? Na Moravě ideálně, díky.
  9. Ahoj, mám takový problém se svým autem. Jednou když jsem jel po dálnici, tak mi to skočilo do nouzáku. Zajel jsem za svým mechanikem, vyměnili jsme palivový filtr (prý zasraný jak jetel), vzduchový filtr, takovou tu krabičku (asi řízení podtlaku) co do ni vede asi milion hadiček a taky se vyhodilo turbo na čištění, ale to bylo čisté. Najeto 90 tis. převážně na Vervu. Stále mám ale pocit, že auto netáhne a nejde za plynem - ve srovnání se švagrovou karou se stejným motorem. Na co bych se měl zaměřit. Je teda pravda, že auto jezdilo cca 4 roky převážně po městě trasy do 10 km a 2x týdně jsem to protáhl na dálnici (50 km). Mohl by být zakarbonovany motor?
  10. Fotky bohužel nemám, Fávo teď pořád jezdí u jednoho člena rodiny... Ale jak bude čas, tak zkusím něco nafotit. Jinak jak poznám kvalitní originální českou plechařinu od turka nebo poláka? Jsem v tom fakt jelito...
  11. Zdarec všichni, máme doma Favorita s STK (r.v. 1993), prvním a jediným vlastníkem je táta, pak s ním dlouho jezdil děda, než umřel. Auto je pojízdné, ale stáří se na něm již podepisuje - rez na obvyklých místech, vybledlá barva. Motor sem tam zlobí, ale celkově nemá moc najeto, myslím něco kolem 70 tis. Přemýšlím nad tím, jestli by mělo cenu Fávo renovovat? Má pro mě citovou hodnotu a nerad bychom se ho zbavovali. S renovací aut nemám žádné zkušenosti, dal jsem do kupy jen starší ČZtu, ale to je jiná písnička. Díval jsem se na náhradní díly a třeba plechařina mi přijde docela za rozumné peníze. Má smysl ty plechy kupovat, nebo je lepší to vyvařit? Jak byste postupovali a na kolik to tak může +- vyjít? Díky moc.
  12. No teda to je hnus! To je sand nějaká recese, takto veřejně to nabízet na netu? Nerad to říkám, ale je to tak, ČR je absurdistán! Kde útvar pro odhalování organizovanáho zločinu a jiní "činitelé v trestném řízení"? Že by v tom jeli taky?
  13. Neví tady někdo o nějaké karosárně či odborníkovi, kteří by mi vytáhli promáčklinu? Nejlépe v Brně, Olomouci nebo ve Zlíně. Díky
  14. To potřebujeme všichni. Co třeba udělat kompromis a koupit nějaké 17"? Ty přece vypadají daleko lépe, než 15" a přitom jsou komfortní.
×
×
  • Vytvořit nový...