-
Počet příspěvků
14 -
Registrace
-
Poslední návštěva
Oznámení Yogurt
Nováček (1/14)
0
Popularita
-
Tak jsem se podle rady podíval na starej Stream a zjistil jsem na nákresu, že ty konektory jsou jen pro Stream (označen kostičko) a hvězdičkou pro Audience. Je to napsáno přímo na něm, tak jsem ani nevyndaval Audience z auta. Takže i když mám nakodováno, tak když zmačknu dvakrát CD, tak tam skočí jen aux a je to, nic to nedělá. To mi vnuklo nápad, že se tu musím podívat, jak se dá zapojit nějakej výstup do palubky :-) Jinak pro info kodoval jsem 0040402. Což by mělo být čtyři vejškáče, čtyři pasivní, žádnej sound system a cd changer. Tot asi vše, na co jsem díky Vám přišel a děkuji.
-
Taky rada nad zlato, kouknu odpolko, kdyz to stihnu za svetla, zitra napisu, jak to je, pokud to dobre zformuluju :-) zatim diky
-
Tak to bych řekl, že mám správně, ještě to odpolko prověřím. Když je audience stejný jako Stream, myslíš, že bude umět ten cd changer, abych se o to nesnažil jen tak.
-
To jsem tu našel, ale furt jsem nepochopil, jak se to pospojuje, aby to fungovalo jak ma. Nějak sečtu? Tam se zadava jedno číslo ne?
-
Nazdárek, mám problémek, namontoval jsem Audience, ale nechce mi to vzít CdChanger. Mohl by jste mi někdo napsat kod, co musim nakodovat, když mám: zadní parkováky, 8 repro a zminovaný cd changer. Díky moc za radu.
-
A nebo jsem zmatenej a má to stejnou jednotku, tak to musí zhasínat najednou? Fakt nevim :-(
-
Nazdárek všichni, mám problém, nechal jsem si nainstalovat alarm do Octavy a od te doby mi zhasinaji kontrolky tlaků, ABS a ESP zároven. Předtím řekl bych, že se zhasínaly postupně. VAG ukázal hodně chyb, ale to jak odpojili baterku určitě. Po vymazání je vše oki, jen ty tři kontrolky :-( Poradte prosím....
-
No to asi docela jo :-( Když někdo bude mít nějakej dobrej tip, nebránim se. Už by to chtělo MAXI-DOT, ale nechci to uspěchat, dneska se kouknu na Jarov, jestli bude něco zajímavýho.
-
Takže to chce zkouknout, popřípadě vymazat, projet a pak zase zkouknout diag., aby jsi viděl, jestli ty chybky jsou stálýho charakteru, to mě nenapadlo. Bohužel jsem včera našel nevalné info o kupskodu.cz kde jsem to chtěl koupit a asi najdu někde něco jinýho, tohle mi maličko smrdí. Serviska psaná od ledna 07 a do provozu prej 06. Že já volodrojd se zapoměl podívat na pásy :-(
-
Vim, že maj v reálu víc 77 a je to marketingovej tah, aby vyhrávali ruzný srovnání a tak, ale nedělá se náhodou BMP jen v kombinaci s PDF? A to možná ještě u Pašíků, ale jak je to u Octavek?
-
Já jsem pochopil z pročítání fora, že Cosby je bedna, ale rád se optám, proč by někdo něco odpojoval, je to velká investice a rád bych nešlápl vedle. Vim, že mi to nikdo nezaručí a za pět tisíc kiláků se to může vysypat, ale Octava mi tak nějak sedla k tělu a nafta je pro mě jasná volba
-
Ty máš čip na pětikvaltu 77kW? Kolik nalítáno, vše vpořádku? Pětikvaltíky nejsou prej tolik dimenzovaný na větší krouták, nebo je to jen informační šotek??
-
Ale co ty tři klíče? A že to na poprvé nechytlo, za ty prachy by to mělo být oki. Jinak teda všechno lícovalo a sváry a šrouby vypdaly vpořádku od výroby, byla to vonavka no.. Nebo nějaká rada, která by se diagnostikou dala přečůrat a vyštourat neplecha?
-
Nazdárek, poradí mi někdo, co znamenají nějaké věci, u diagnostiky? když jsem se byl koukat na auto, nebyl problém udělat si diagnostiku, ale do ruky jsem dostal tři klíče od vozu, což mě maličko zarazilo. Zkusil jsem to nastartovat a na poprvé to nechytlo, pak hned naskočil, možná tam stojí 14 dní, ale nevim. Je to OII, do provozu 06, 1,9TDi 77kW, 4x4. Kdyby jste někdo k tomu něco měl..??? Kilometry: 44330km 00-Snímač úhlu rízení -- stav: OK 0000 01-Motor -- stav: Nefunkční 0010 03-ABS brzdy -- stav: Nefunkční 0010 08-Klima/topení -- stav: OK 0000 09-Centrální elektrika -- stav: OK 0000 15-Airbagy -- stav: OK 0000 16-Elektronika volantu -- stav: OK 0000 17-Přístrojová deska -- stav: OK 0000 19-CAN Gateway -- stav: OK 0000 22-Pohon všech kol -- stav: OK 0000 25-Imobilizér -- stav: Nefunkční 0010 42-El. dveří řidiče -- stav: OK 0000 44-Posilovač řízení -- stav: OK 0000 46-Komfort systém -- stav: Nefunkční 0010 52-El. PP dveří -- stav: OK 0000 55-Reg. sklonu Xenonů -- stav: OK 0000 56-Rádio -- stav: OK 0000 62-El.LZ dveří -- stav: OK 0000 69-Funkce přívěsu -- stav: OK 0000 72-El.PZ dveří -- stav: OK 0000 76-Park. pomocník -- stav: OK 0000 7D-Přídavné topení -- stav: OK 0000 ------------------------------------------------------------------------------- Adresa 01: Motor Labely: Chyba přesměrování Řídící jednotka SW: 03G 906 021 DN HW: 03G 906 021 AB Díl: R4 1,9L EDC G000SG 9105 Revize: --H02--- Seriové číslo: SKZ7Z0F3691312 Kódování: 0000172 Dílna #: WSC 73430 000 00000 2 závad nalezeno. 005659 - Neznámý chybový kód P161B - 000 - - info o závadě: Stav závad: 01100000 Priorita závad: 3 Frekvence závad: 1 Kilometry: 44329 km Indikace času: 0 Datum: 2000.00.00 Čas: 09:04:54 info o závadě: Otáčky: 1428 /min Rychlost: 0.0 km/h Výkon/klapka: 25.9 % Napětí: 14.52 V Provozní stav: 00001100 Teplota: 10.8°C Provozní stav: 10110000 005660 - Neznámý chybový kód P161C - 000 - - - Sporadická info o závadě: Stav závad: 00100000 Priorita závad: 3 Frekvence závad: 1 Kilometry: 44329 km Indikace času: 0 Datum: 2000.00.00 Čas: 09:04:54 info o závadě: Otáčky: 1428 /min Rychlost: 0.0 km/h Výkon/klapka: 25.9 % Napětí: 14.52 V Provozní stav: 00001100 Teplota: 10.8°C Provozní stav: 10110000 Readiness: 0 0 0 0 0 ------------------------------------------------------------------------------- Adresa 03: ABS brzdy Labely: 1K0-907-379-MK60-A.lbl Řídící jednotka SW: 1K0 907 379 AB HW: 1K0 907 379 AB Díl: ESP 4MOTION MK60 0102 Revize: 00H13001 Kódování: 0021121 Dílna #: WSC 73430 790 00000 Nalezena 1 chyba: 01317 - ridici jednotka v panelu pristroju (J285) 004 - zadny signal / komunikace - Sporadická ------------------------------------------------------------------------------- Adresa 25: Imobilizér Labely: 1K0-920-xxx-25.lbl Řídící jednotka SW: 1Z0 920 842 D HW: 1Z0 920 842 D Díl: IMMO VD1 1610 Revize: V1610036 Seriové číslo: SKZ7Z0F3691312 Dílna #: WSC 21022 123 21023 Nalezena 1 chyba: 00003 - ridici jednotka 014 - defekt info o závadě: Stav závad: 01101110 Priorita závad: 2 Frekvence závad: 1 Kilometry: 44339 km Indikace času: 0 Datum: 2000.00.00 Čas: 09:18:07 ------------------------------------------------------------------------------- Adresa 46: Komfort systém Labely: 1K0-959-433.lbl Řídící jednotka SW: 1K0 959 433 BT HW: 1K0 959 433 BT Díl: KSG PQ35 G2 020 0202 Revize: 00020000 Seriové číslo: 00000000000000 Kódování: 00801A085283007F3F02050FC0084FD6907C00 Dílna #: WSC 41645 427 07973 Řídící jednotka: 1Z0 951 171 A Díl: NeigungsSensor 008 5003 Kódování: 00000000 Dílna #: WSC 41645 Řídící jednotka: 1K0 951 605 B Díl: LIN BACKUP HORN H07 7001 Řídící jednotka: 1Z0 951 171 A Díl: Innenraumueberw.008 5003 Nalezena 1 chyba: 00323 - snimac naklonu vozidla (G384) 014 - defekt info o závadě: Stav závad: 01101110 Priorita závad: 4 Frekvence závad: 1 Počítadlo resetů: 198 Kilometry: 44329 km Indikace času: 0 Datum: 2000.00.00 Čas: 07:52:14 ------------------------------------------------------------------------------- A taky kdo ví, který motor je lepší, spolehlivější? 1,9 TDi 77kW nebo 2,0 TDi 103kW? Ta sedmdesát sedma u čtyřkole se dá čipnout líp, má taky šestíkvalt, různě jsem slyšel, že dvoulitr moc spolehlivosti nepobral, když sem někdo loupnete zkušenosti, bude to fajn...