Jump to content

fer1

Uživatel
  • Content Count

    22
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0 Neutral

About fer1

  • Rank
    Nováček

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Recent Profile Visitors

404 profile views
  1. Čaute, průměrnou rychlost, doba jízdy a dvě teploty (obě dnes odpoledne ukazovaly přes 30 stupňů a venku chladno ,korekce dle manuálu max -4 a +3,5 o tolik to šlo poštelovat víc né) víc to přepnout nejde neukazuje okamřitou spotřebu atd. , ,kabeláž je snad správné?i čidlo?kolik má mít funkcí ? tyhle se dvěma čidly teplot mají mít ty samé funkce jak má TC-6? Dle výrobního čísla (jestli je správné) to je co za typ?, manuál na 2 čidlovej je stejnej jako na TC-6? Ďík za odpověď
  2. Čaute, sehnal jsem pc na jednobod BMM ,je to snad správné co potřebuji, má dvě čidla na teplotu venkovní a vnitřní (asi starší model) ale při zkoušeni na baterce i po montáži to ukazuje jenom (dle symbolu z manuálu z http://specialnielektronika.cz/) průměrnou rychlost, doba jízdy a dvě teploty (obě dnes odpoledne ukazovaly přes 30 stupňů a venku chladno ,korekce dle manuálu max -4 a +3,5 o tolik to šlo poštelovat víc né) víc to přepnout nejde neukazuje okamřitou spotřebu atd. , ,kabeláž je snad správné?i čidlo?kolik má mít funkcí ? tyhle se dvěma čidly teplot mají mít ty samé funkce jak má TC-6? Dle výrobního čísla (jestli je správné) to je co za typ?, manuál na 2 čidlovej je stejnej jako na TC-6? Ďík za odpověď
  3. fer1

    Otáčkoměr felda

    Panel přístrojů vyměněn z BMM (musí být stejný ještě podle termostatu kov,nebo plast )
  4. fer1

    Otáčkoměr felda

    já myslel vyměnit celej panel přístrojů
  5. fer1

    Otáčkoměr felda

    Zdarec,jde na Feldu motor BMM 136LX r.v. 95 s hodinama ,termostat starej kovovej, dát budíka s otáčkoměrem co bylo na GLX stejného ročníku č,d,098 730 232
  6. neví někdo která to je ta vícepolová svorkovnice ,aby se dalo jít po kabelu kde to žere
  7. http://uloz.to/xooHPuuS/pojistky-jpg
  8. Zdarec ,Felda 1,3 50mw,r,v,95 odbšr v klidu poj. č.15 zásuvka osvětleni 30mA, poj.16 10mA, jak jde rozdělat zásuvka?a kde jsou zapojeni kabely ve vícepolové svorkovnici?
  9. Rozvod.řetěz jsem už měl také přeskočenej ,ale tam ten zvuk je jinej http://www.uloz.to/xdDzCpD/retez-wav oprava hlavy 14 tis.
  10. u mě to bylo těsněni pod hlavou + při sundané hlavě výměna vodítek ventilu
  11. fer1

    1,2HTP

    Přísada pro hydraulická zdvihátka, čistič vstřikování ,má někdo zkušenosti s těmito produkty,které nabízí i p. Janda - CIMBU prevence proti zaneseni zdvihátek problémy s ventilama a druhý produkt vyčistí vstřikování ,co vy na to? vyzkoušel to někdo?
  12. fer1

    Bezpečnostní pásy

    stahnout svěrkou ,nebo šroubem plíšek k plechu obrazek číslo 2 tve fotky sundat na levo plast kryt obr. č.1 tve fotky,dole je kulička ,ktera musí sedět na dně jamky /naklonové hlídání,vyskočí kulička zvíhne raménko a nejse vysunovat pás,dole vlevo pružinka/ při vysunováni musí pa byt v poloze jako když je přišroubovanej ve vozidle obrazek č.1 další blokovaní je pod středovím kovovym kroužkem sundaní v mém popisu,pod kterym je systím zapadka rohatka a slabé perko/system rychle vysuneš pas a blokuje to když udělaš mělo by to odblokovat system pro zajištovaní a zatahnutím vytahnout i kdyš je dost daleko zarvanej fer1
  13. fer1

    Bezpečnostní pásy

    Blbě se navíjel pás u řidiče,až přestal úplně,podle zdejšího popisu jsem středovej plast spolu s dolnim sundal,je to sesazované odzhora,na pravém krytu plastu navíječe šroubovákem opatrně za zobáčky zatlačil a při oddělavání podržel šroubováčkem pružinu ,okouk pružinu prasklá nebyla a tuk byl ,zaklap spátky,podebral levou stranu plastu a sundal, při demontáži levého boku ,natočil středoví kovoví díl ,aby šel vířezem ven a vyndal ho pod tím je mechanismus zabržděni pásu ramínko s tlačnou pružinou pozor at nevyletne při manipulaci,a na hřídelku stříknul kontax a poté i na druhou strani hřídelky navíječe pásu ten jsem neměl celej rozdělanej tak jsem to namazal mezerou mezi kotouč a stěnu na hřídelku,pravou stranu jsem měl jenom kryt pružiny sundanej,při skoušeni staženej na místě šroubu svěrkou +prstem zápatku v dolní části a pak jde tahat za pas navijet , odvíjet. 2003 s mechanickym předepinačem žádné kabely ,žádnou piropatronu jsem neviděl /měl někdo rozdělanou pravou část pod pružinou ,slitinovej deklíček na několik šroubu ,vrchem je to asi propojeny s lankem pod plíšek upevnování šroubu ,kdo má starej nefunkční zkusteho posím rozdělat co v tě pravé části pod pružinou je?
  14. Na vagu to bylo a prý tam nic nebylo?,těžko se to chytne kdy to udělá,musí stát řekl bych přes noc,přes den když to vychladne to ještě neuďálo ten čas na zjištěni je fakt krátkej. fer1
  15. Při klepání mi to houpe i s otáčkama motoru,když se dívám na otačkoměr,jako vynechaní válce
×
×
  • Create New...