Přejít na obsah

SieNo

Uživatel
  • Počet příspěvků

    70
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli SieNo

  • Narozeniny 22.4.1977

Kontaktní metody

  • Web URL
    http://
  • ICQ
    0

Návštěvy profilu

774 zobrazení profilu

Oznámení SieNo

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. 6230i + originální sada si spolu rozumí. Ne na 100% (když vložíte telefon před nastartováním, tak někdy nejde přes repro - je to o zvyku) ale dostatečně... Já teď pouštím 6230i (nechcete někdo ten držák na origo HF? a řeším jak připojit Nokii 6300...nevíte jestli držák z VW sedne na Škodováckou origo HF sadu? el Sí
  2. po přečtení pěti stránek komentářů, informací jsem se rozhodl, že si udělám seznam "priorit" u auta a podle toho si jí pořídím. Každopádně vim, že VZPĚRU chci. Teď už jen záleží na jakým místě se vzpěra umístí Taky asi budu dělat seznam podle priorit, snad to nebude pět stránek Chtěl bych nezávislé topení, fólie, liťáky 16" na zimu, vzpěru, opěrku na nohu k pedálům... A budu muset koupit nové gumy na léto, no vražda Upravy uz mas dany!!! Ale to nezavisly topeni, mas zjisteny jestli se dela na 2.0 TFSI? Ja jsem se ptal na 2.0 TDI a to nedelaj. Navic kdyz mi ve Skodovce rekli ze dalkovy ovladani k nez. topeni stoji 8500Kc, tak sem rychle utekl!!! ...k 2.0 TDI se nezávislý topení dělá. A to dálkový stojí 11000,- na NT ze série a 8500 na dodatečně montované...ale nikdo nepíše, že montáž stojí další (nehezký) peníze. Doteď mám někde ještě účet (který jsem naštěstí neplatil)... el Sí
  3. ...i keď teraz ma napadá že niekto tu na fóre to spomínal aj na Audience... Na Audienci (MR 2006) jsem uvedené problémy z času na čas zaregistroval. Začalo to ale dělat tak po půl roku (cca). Teď mám Stream (MR 2007 - již s MP3) a zatím se mi to nestalo. Je ale pravda, že Okťu zatím týrám jenom cca 5 měsíců... el Sí
  4. SieNo

    Brzdové svetlá

    nesvítí (MR2007) el Sí
  5. Čelní panel Streamu má jiný opčet tlačítek, než čelný panel Audience (co je na Streamu jedno tlačítko, jsou na Audienci dvě - např. Eject/Insert CD) + některé popisky se liší... el Sí.
  6. snímač hladiny nesouvisí s MaxiDOTem, ale s ostřikovačí světlometů (v sérii až v L&K). Pokud je máš, tak máš i 5,5 ltr nádržku ostřiků (místo standardní 3 ltr), ve které je i onen snímač el Sí
  7. jj, musí se vyměnit 2/3 opěradlo za variantu s dírou pro opěrku. Loketka je ale jenom pěna obalená potahem. Snad nejzásadnějším plusem je díra na dlouhé předměty, která tam vznikne... V ČR je v Eleganci standardně, v Ambiente na přání za 4000,-, Classicu nelze, tam se platí i za dělené sedadlo (2800,-) el Sí
  8. mám jí krátce a předtím jsem měl 1,9 TDI 77 kW...mno... u 1,9 není tak velký turboefekt, 2,0 je skutečně ve spod "líná", ale když se s tím "naučíš" jezdit, tak ti to nepřijde. Na předjíždění je supr, je to o dost živější auto, do kopců táhne líp... HLAVNÍ důvod pro mě ale byla 6-tka...jezdím hodně dálnice... Problémy zatím žádné, na 1,9 mi po 50 tkm odešlo turbo... el Sí
  9. zadní boční (jak píše i Diamant), které by byli v opěrkách sedaček (jak jsou přední) se do OII nemontují. A to, které tady vydávají lidi za zadní boční, je jenom zadní část hlavového airbagu . Ten je pouze jeden na každé straně, začíná v předním A sloupku, prochází skrz auto a končí v C sloupku (u krátké, u Combi končí u něj). Jelikož se vystřelí najednou a je to jedna roleta, není možné koupit N1 úpravu spolu s hlavovými bagy, pže v případě, že by byla posunutá N1 mříž za přední sedačky, vadila by roztržení stropu, které zůsobí onen průběžný airbag... ..ale je to skutečně jenom věc výkladu... a mizerný důvod pro flame el Sí
  10. SieNo

    Dioda centálu

    ...to nebude ono...auto mám bez alarmu... el Sí
  11. SieNo

    Dioda centálu

    Auto normálně funguje, problém je, že se to stává tam málokdy, že by se v servisu nejspíš jeden ucvakal k smrti, než by se mu to taky stalo.... el Sí
  12. někdo počítá jeden hlavový airbag (jednu stranu) za tři...já za jednu ...proto tvrdím, že do OII dáš max. 6x airbag...ale jinak o nic nejde el Sí
  13. SieNo

    Dioda centálu

    hlásím stejnej problém, řeší to zamčení a odemčení vozu (dálka)... Zatím se mi s tím do servisu nechtělo, čekám na garančku... el Sí
  14. dík ...už jsem se chtěl vybrat před Kaufland el Sí
  15. benzín kontra diesel je věčný boj..... Já to řeknu takhle....do služebního MUSÍM naftu...jinak soukromě bych šel do turbo-benzínu. povoz se v tom, porovnej náklady....pořizovací i provozní...a je to...jinak s 2.0 TDI jsem spokojený (podle mě Š-A lepší diesel nyní nemá), docela lítá, 6-tka supr...3x mě stavěli (pokaždé jsem malinko překračoval) a nestálo mě to ani bod (ale to je jiná story ) el Sí
×
×
  • Vytvořit nový...