Přejít na obsah

lukash

Uživatel
  • Počet příspěvků

    1 572
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  • Dny vítězství

    2

2 Sledující

O uživateli lukash

  • Narozeniny 14.9.1981

Kontaktní metody

  • Web URL
    http://www.smartsolution.cz/
  • ICQ
    0

Návštěvy profilu

2 042 zobrazení profilu

Oznámení lukash

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

6

Popularita

  1. ...čistě pro mou zvědavost - opravdu to nevím - v čem jsou prosím lepší face budíky proti r.2008 /maxidot/ ? Ukazují nějak jinak otáčky, rychlost, km, radio, spotřebu, dojezd, teplotu, phm, otevřený autíčko a podobné ikony ? Tedy opravdu něco co by stálo za tu investici cokoli...
  2. ...chlape, ale proč je potřebuješ ? Jestli ti to klepe, tzn. nepravidelně palí - tak demontovat a opravit konektory - zase bude pokoj. Takto jsem to měl já... tedy pokud to nebude jiná závada.
  3. No vidím tam řídící jednotka AWD bez komunikace - byť sporadicky. Takhle se mě to párkrát ozvalo a pápá, lálá, sháněl jsem novou jednotku. Dej si test akčních členů AWD a uvidíš jestli čerpadlo jede... a uhlíky, jo, ty se čas od času hoblujou... případně už jsem taky viděl spálený vinutí... demontáž dost na hovno, mám pocit že něco muselo jít dolů - tzn. nebylo to jenom povolit 2 šrouby a vyměnit čerpadlo... ...ale už je to nějaký pátek, co jsem to dělal
  4. Nic tragického... jen to bude chtít novou ŘJ haldexu, protože je po smrti. A pak taky čidlo podélného zrychlení /je na A sloupku vpravo/. Už jsem tady toho o Haldexu napsal hodně... Běžná nemoc octávek, ještě budeš mít s nějvětší pravděpobností na kaši hardy spojku /zařátek kardanky/, vytrhaný tlumič kmitů u haldexu /konec kardanky/, na kaši vodící lůžka na příčných ramenech a stržený hlavní silntblok ve vlečeném rameni... tipuji shnilé krycí plechy na zadních kotoučích + vymlácené spojovačky a dolní uložení tlumičů. Jo a taky mě napadá, viděl jsem spoustu 4x4 s prasklou pravou zadní průžinou - poslední závit. Je potřeba se o to auto opravdu dobře starat, což o většinu bazarových OI na prodej se nestarala Pokud můžeš pošli jí dál, nechal bych si jí snad jedině kdyby byla v krásném stavu... mimochodem, kolik jsi za ní dal ? 80t ? A kolik má nakroutíno - reálně.... EDIT: Mimochodem špatný kabelový svazek... přístup jako k penězům ale pokud to bude ono - tak jen napružit konektory a bude na chvíli klid, případně proletovat /já pouze napružil a najela hodně hodně/
  5. Vždy sundám původní plastové madlo, oříznu a vrátím. Nikdy s tím nebyl nejmenší problém.
  6. Ty klima kompresory jsou dost běžná záležitost, také jsem měnil - špony v kompresoru. Novej kompresor se nechá sehnat za 5500,-
  7. Otázka je, dělá to vždy - teplé, studené ? A třese nebo kope - vynechává ?
  8. 143kw na seriových komponentech 2.0TDI, no tak to muhahaha... ...jinak pěkné promo.
  9. Jasně, takže když se od drnčících repráků vrátíme zpět k tématu - tak prostě ty krycí mřížky nejdou koupit samostatně a lze pouze s tapecy... škoda no.
  10. S největší pravděpodobností to stejně bude klima kompresor. V lepším případě možná jen zatuhlý el. mag. ventil.
  11. Pochybuji že existuje způsob jak jí opravit. Na 4x4 s haldexem I.g nejčastěji odchází čerpadlo a dále ŘJ, kde buď kompletně zdechne nebo je uvařenej CAN a tedy nekomunikuje s motorem atd. Jednotku není problém rozebrat, nicméně uvidíš pouze relativně drobnou desku plošných spojů kde jsou osazeny součástky bez jakýchkoli pouzder, a vše je zalité takový moc fajnovým gelem... Měl jsem vykucháno, rozebráno, pokus o opravu taktéž proběhl... ale nic z toho, budeš muset koupit jinou...
  12. 7.5 ? To je kamaráde docela normální, chce to lehčí nohu... váha vzduchu ti dává dost ? ... jinak teď nějakou dobu nuceně jezdím s odpojeným Haldexem a mohu říct - chybí mi, jsem zvyklej na 4x4 bez ESP, takže zadkem ze zatáčky To přetáčivé - nedotáčivé, to je pochopitelné - musíš si na to zvyknout... do zatáčky nedotáčivý a výjezd ze zatáčky překně zadkem napřed... chce se to naučit s tím jezdit.
  13. Přední: - silentbloky v rameni, zadní určitě. Přední většinou vyrdží. Zadní: - mrkni jestli není natržený silenblok ve vlečeném rameni, a 4x silentblok v příčných ramenech + 4x unibal, obvykle bývá volné spodní uchycení tlumiče, vymlácené tyčky stabilizátoru... je toho spousta, co můžeš vyměnit ale jestli to nikde neklepe, neskřípe, tak bych to neřešil...
  14. lukash

    octavie 4x4

    jojo, chce to dát na diagnostiku a uvidí se ... jinak jak píše František... a ani jedno není zrovna levná záležitost.
×
×
  • Vytvořit nový...