Bude mi to dělat až přišti tyden a fotky jsem mu řekl at mi uděla taky.Rozvody jsem dělal před 12000km.Jenom doufam aby tam nebylo něco dalšiho.Ventil atd.
Sleduji toto forum již delši čas tak se musim s Vami podělit o moji zkušenost ktera se mi stala včera.Rano jsem prijel do prace a večer jsem chtěl normalně odjet a po nastartovani strašny zvuk.Tak jsem motor hned vypnul.A co ted.Po chvilce premyšleni jsem sundal oba kryty nahoře z rozvodu a vyděl ten masakr co se tam stal.Asi mi tam vlezlo nějake zviře a to se mi tam namotalo.Ted je auto v dilně a čekam na vysledek.Je to superb BDH a motor jsem už jednou měnil.
Ja mam superba 10/2003 a mel jsem tam motor BDG 120kw.Po jednom roce se mi odesla vačka,ulomeny hydroštosy.Ted tam mam už 2roky motor BDH 132kw a žadny problem.Takže se musiš rozhodnout sam.To je ma zkušenost.
Ja by jsem tam nechal ty tvoje puvodni co jsi mel na ty 114kw.Ja jsem menil 120kw na superbu za 132kw z Audi A6.Ta mela el.hydroluzka tak jsem tam nechal moje puvodni podlakova.Fünguje to bez problemu.
Je to opravdu jenom na nejaky maly auto.Muzes pripojit jenom prives ktery ma celkovou hmotnost 1600kg.Prives ktery ma celkovou hmotnost vyssi nez 1600kg nemuzes vubec tahnout.Zvysit nosnost nejde. Je to dane vyrobcem.Zkousel jsem to na mercedesu a neslo to.