Přejít na obsah

victory

Uživatel
  • Počet příspěvků

    48
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení victory

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. victory

    LAMBDASONDA

    Musím říci že ŘJ Bosch Monotronic je dostatečně blbuvzdorná a dokáže nouzově řídit motor při výpadku všech čidel (hurá !! , hanba všem ,,moderním" křápům ) - kromě snímače kliky - dobré vozit náhradní. Zkoušel jsem odpojovat lambdu ale nijak se to na jízdě neprojevilo - max emise, spotřeba - neřešim. Favorit se na diagnostiku připojuje prošku hůř - nemá klasický OBD ale musí se připojit dráty do konektoru za podběhem. Diagnostika toho stejne moc nepoví - umí akorát rozpohybovart servomotor volnoběhu a vypsat paměť závad - pokud dokáže sama závadu identifikovat. Snímače je lepší změřit ohmmetrem zdali nedávají špatné hodnoty , hallův snímač vyšroubovat a zkusit magnetem atd. atd ....Každopádně : Výrobce řj. BMM udává 10 minut odpojit baterii. Pak nastartovat motor, vubec se nedotýkat pedálu plynu, nechat 5 minut běhat na volnoběh. ŘJ si sama nastaví volnoběh a adaptuje se. tzn. ukládá specifická provozní data a dle toho řídí motor. Ř
  2. victory

    LAMBDASONDA

    Stačí odpojit baterku :-)
  3. Zbytečná činnost a vyhazování peněz. Samotnej favorit má lehkej zadek, takže ty kotouče by ti nic nepřinesli.(všimni si že na brzdový pumpě jsou omezovače) Jinak jestli teda chceš, tak myslím že nejbližší kompatibilita je WV III.
  4. Po výměne baterie se řidicí jednotka nastaví do základního stavu. Po pár kilometrech se načtou nové závady a regulační odchylky. Nic nenastavovat.
  5. 2. výměna výměníku topení - v první chvíli jsme se zaradovali, páč ve starym bylo rozlámaných pár těch plastových vrtulek uvnitř, ale ouva, nepomohlo to ??? výměna větráčku ?? no vyměnil bych ten RADIÁTOR v topení. je zarostlej.
  6. Můžu potvrdit. je to stejné. dokonce i do Avie :-). jinak doporučuji také vyměnit hned. a konektory zmačkat trochu v kleštích aly pevně! drželi. Tatovy zha jízdy upadl drat čislo 15 - 1. na klíčku. Tma, zima ,10 km domů.... Naštestí jsme to tenkrát na cestě našli.
  7. Tak to je gadgets. Dvě mouchy jednou ranou. Ja mám ve formanu spínač kousíček od klíčku. Rádio je nezávislé. Hraju si třeba na dvoře, když něco kutim. Nebo při čekání na parkovišti a tak .....
  8. Tenhle motor je dost citlivý na kvalitní zapalování. Takže kabely, víčko a palec.
  9. Keramické zakončení ??? co to je ? Jinak tlačítko na startování je super :-) Velký červený s názvem Start! . Jak v raketoplánu.... . hezké
  10. Termostat se vymění rychle a snadno. Tři M6 šroubky... asi tě to nemine
  11. Rádio. pokud máš spojenej na na klíček stand-by spojenej s trvalím napětím tak to spolehlivě vybije.Sám sem řešil to samé. Musíš tam dát vypínač. Změř ten proud a dej vědět.
  12. Díky ! http://skoda-virt.cz/cz/clanky/elektrika/1...svetel-felicia/
  13. victory

    Vylomeny zamok

    :-) viděli jste zprávy na Nově ? prý -27 stup. a reportér byl zmrzlej v chladicím boxu. Sakra dyt je Leden, jew snad normální že padá sníh. Jaká pak kalamita a boje řidičů se sněhem ???
  14. No kvůli těm jinejm vstřikovačum. Je tam jiný tlak a průměr ventilku..... To by se musela zjistit konstanta pro LPG a tu přepsat v tom TC-6 . Ale kdo by to dělal :-) .
  15. victory

    Vylomeny zamok

    Zkus se do auta dostat z druhé strany :-). nebo z kufru, jde to . No pak dveře otevřít zevnitř, vyndat tapecírunk a podívat se co jsi provedl.
×
×
  • Vytvořit nový...