Ahojky, já jel tátou pro novou F II, 1,2 HTP 51kW, za salonem hned na pumpu, ukazatel digi. dvě kostičky. V tank. hrdle je ventil, o který lze nebo ne opřít rantl pistole(je i u jiných modelů, jde o odvzdušňovací ventil), pokud o tenhle "čudlík" opřete pistoli a ztalačíte ve směru zasunutí je čerpání rychlejší a vejde se více paliva, asi tak 3%. Do tý fabie jsem dotankoval 52 litrů, celkem počítám s 57 litry ve voze. Dotankujte plnou, t.j. na dvě vypnutí pistole, pak zkuste pomaleji dolejt, a pak stlačte pistolí ten výstupek ventilu, dotankujete zase další litry, chce to trpělivost, pomalý tlak plnění. Při stále stlačeným ventilu lze běžně dolpnit po dvojím vypnutí pistole zhruba 10litrů navíc, než vás to pustí normálně. UPOZORŇUJI, ŽE TO NENÍ POSTUP DLE VÝROBCE, nedělejte to ve vedru, hlavně u benzínů, v žádným případě ne pokud vůz ihned nejede dál a palivo navíc nespotřebovává. Palivo z čerpacích stanic je čerpáno z hloubky nádrží, má teplotu většinou od 20 stupňů mensší. Zvýšení teploty ve voze způsobuje značnou roztažnost a výpary. Proto má výrobce takovou, zhruba 10-ti % rezervu a nádrže- takzvaný expanzní prostor. Ten můžete podle mýho návodu využít na palivo, ale varoval jsem vás, hned jeďte. Lze tak zvýšit dojezd vozu, Jinak se není čeho bát, palivo z toho expanzu vyteče a expanz je opět funkční. Mé tvrzení poznáte, že ukazatele, ani pal.počítače nezaznamenají úbytek těchto asi 7-mi až 10-ti litrů, takže někdo je schopen ujet 100, 150 km a furt "je plná". Dobrej pocit,avšak je to klam