Přejít na obsah

xhans69

Uživatel
  • Počet příspěvků

    156
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Kontaktní metody

  • Web URL
    http://
  • ICQ
    324060517

Návštěvy profilu

1 197 zobrazení profilu

Oznámení xhans69

Nováček

Nováček (1/14)

1

Popularita

  1. To mam v planu, vypinuju plusovy drat do RJ z velkeho konektoru a dam tam plus ledky. Mozna jeste popremyslim o prepinaci led / xenon. Kdybych si ledku rozmyslel, nebo si nechal xenon jako zalohu kdyby ledka chcipla. Diky
  2. Takze, plany se mi lehce komplikujou. Z toho 3-pinoveho konektoru je cerveny jako minus a cerny se zelenym maji 150V. Ale melo by jit odstavit jednotku zapalovani xenonu odejmutim plusoveho dratu ze svorky T12d/6 a nahradit ho plusem ledky. Minusy pak standardne pripojit paralelne. A musi zustat zachovana i funkce naklapeni. Pouze si jednotka bude myslet, ze se nesviti. Vecer vyzkousim
  3. Ahoj, mam v planu nasadit ledky misto xenonu, nahrada zarovky. Chci se zeptat jesli nekdo nezna vyznam tretiho dratu co je mezi RJ na svetle a trafem vybojky. Na trafu jsou 3 draty, podle dokumentace + a - a treti drat. Hadam, ze + a - je 12V a muzu to zatizit 2A. Ale nevim co je ten treti drat. Je tam komunikace nebo napetova/proudova zpetna vazba o napeti/proudu do vybojky? Jedna se o draty mezi J344 a J427 na prave strane a J343 a J426 na leve strane. Na J344/J343 je to konektor T20d/T20c a piny 1,2,3. Stranky C45/3 a C45/3 v dokumentaci Prosim odpovezte jenom ti co to vite na 100%, ostatni prosim at se zdrzi offtopic brainstormingu. Diky za pochopeni
  4. mam to same, akorat rv2004 uz jsem se na to ptal pred cca 2 lety a nikdo nic nevi, vag mlci a protoze mlci vag, mlci i servis - ti by nejradeji vymenili vse, i s autem na chvili se to spravilo vymenou svicek, potom mi odesla civka, tak jsem vymenil vsechny 4, na chvili klid stare vadne civky jsem pak vymenil v akci skodovky, takze mam dalsi nahradni sadu zatim se mi osvedcilo rozjizdeni na vyssi otacky, je treba udrzovat ten vyssi volnobeh (cca 1200), pak to nechcipa jakmile se ale chcu rozjet na cisty volnobeh, tak to chcipa a nereaguje na plyn nemam zadny svabtuning, vaha luftu ukazuje ok - zkouseno mezi auty, hadice nejsou dirave, dal jsem nove eska pasky jeste me napada varianta - slaba baterie, je fakt ze uz neni nejmladsi na motorce mi taky motor chcipal na volnobeh, kdyz jsem mel aku v perdeli jinak nejsme sami, dela to i na audi a vw, co jsem tak ruzne nasel
  5. homologaci maji, takze policajti mi muzou akorat tak zasalutovat. Je to vyfoceno asi blbe, protoze sviti celkem dost, je to kazdopadne poznat. Ale je fakt ze sviti min nez ty same co jsem mel predtim, jenze ty byly spatne zbastlene a za pul roku mi odesly ledky. Ale ono to je jedno, jak lidi vidi ze nesviti hlavni svetla tak blikaji, i v jinych autech s jinyma svetlama se mi to stava
  6. Tady jsou moje. Akorat mam zkusenosti hlavne s zenskyma a starsima lidma, kteri se necumi na auto, ale jenom na svetla. A kdyz vidi ze nesviti tak blikaji. Dokonce aji z chodniku na me mavaji.
  7. s Markem V. vyjasneno pres PM, jenom pro info. Jinak sry za tohle OT
  8. @marek v. a neni tahle diagnostika nahodou blbost? Kdyz bude vadne cidlo, ktere ma co docineni s touhle jednotkou bude se to chovat stejne, protoze jednotka nesepne. Clovek pak vyhodi 20k za novou jednotku a ono se to chova stejne. Navic pokud je tohle smejd od vyroby, ma to vzit skodovka na sebe. Je videt ze jste opravdu z autorizaku. Nic osobniho, reaguji jenom na tuhletu vasi radu. Spravne byste meli mit v servisu kompletni elektroniku auta alespon v jednom kuse na sklade, at se to da na miste vymenit a v pripade uspechu teprve prodat. Mi neco podobneho, ale bez rany, delalo pri plnem rejdu a rozjezdu, treba pri odbocovani. Bylo to neprijemne, bylo citit jak priply zadek tlaci auto dopredu, navzdory tomu ze kola byly otoceny a nic neprokluzovalo. Vzal jsem si volny patek a za patek a vikend jsem prosel vsechny konektory cidel. Kontakty jsem oskrabal a potom nastrikal silikonovym olejem. Od te doby mi to uz takhle nespina a haldex funguje tak jak by mel.
  9. Jaky je stav oleje a chladici kapaliny. To vypada na nejaky unik do valcu. Snad neni praskly blok
  10. Tak jsem se zatim dostal jenom k tomu oskrabani cidla v nadrzce. Furt nekde sluzebne litam a kdyz nelitam tak nejsou lidi ani chut neco delat. Ale vypada to ze to oskrabani pomohlo. Dneska -9 a motor v pohode, ani naznak zdechani.
  11. Aha, tak na to kouknu, snad o vikendu, ted budu pryc. Ale ze by to souviselo s chodem motoru? Ale je fakt ze vse souvisi se vsim, kouknu, zkusim, uvidim, nakopnu, pojede
  12. Klapka byla 2h v ultrazvuku. To by snad mohlo stacit
  13. Cidlo jsem dle ruznych rad oskrabal. Zatim se mi problem s hlaskou brzdova kapalina stop atd... neukazal, Bud je to nahoda nebo ne, ale motor sem tam vynechava dal. Je to jako by jeden valec haproval. Zkusim jeste od kolegy vymenit celou nadrzku s tim cidlem, jestli mu to zacne neco delat nebo mi to naopak prestane. Jeste to upresnim, nedela to ihned po nastartovani, ale jakmile se trosku pohnu kdyz povolim spojku se zarazenou 1. Jak poklesnou otacky.
  14. xhans69

    zvuk 1.8T

    Ja naopak s atmosferou jezdil radeji nez s turbem, mela lepsi zatah dole. Alespon ta moje byvala oproti te moji soucasne SRY za OT
  15. Klapka je vycistena, a mela by chodit normalne. Dela to jenom po nastartovani, jakmile se to uz lehce zahreje tak je to ok. Lambda by to mohla byt, ale spis si myslim ze v tom bude zase kat. U tech 1.8 je pro nej zivotnost asi max 130kkm podle toho co mam zatim zkusenosti, pak se musi vymenit, kor kdyz jezdim kratke trasy
×
×
  • Vytvořit nový...