Přejít na obsah

Petr H

Uživatel
  • Počet příspěvků

    15
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení Petr H

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. JJ ale problem je ze Yetina od tchana stoji 150km ode me a jen tak tam letet to zmerit asi nebude nej. Nevim jak se budou ve Skodovce tvarit az budu zjistovat konkurencni moznosti. Ve skodovce maj paradni cenovky.... P.S.: zaukoloval jsem tchyni tak uvidime...
  2. Zdravím, mám dilema. Tchánovi chci pořídit příčníky na hagusy na jeho Yetiho. Jelikož je to překvápko nemám moc možností zjstit možnosti. Jaké lzou použít příčníky na hagsy?? Známý mi tvrdí že jsou hagsy atypického rozměru a nejdou tam dát kdejaké příčníky. Jak to tedy je? P.S.: mám možnosti mít docela levné universální příčníky. Díky za pomoc
  3. Pánové a dámy, neodolal jsem a objednal si potahy do svojí Octy... Nádhera, kvalitná zpracování... Můj brácha když to viděl myslel, že mám nové sedačky. Fakt doporučuji Pro zvídavé přikládám foto (sorry za kvalitu ale byl po ruce jen telefon)....
  4. Jasně ale tady nejde o vzduch ale o zahřátí motoru a všech součástí, to že to auto musí stát nakopnuté to je fakt, ale ne proto že by zahříval... Já jen nechtěl ať lidi napodobují velké auta-když on stojí a zahřívá a má diesel tak já můžu přeci taky. P.S.: dle vyhodnocení záznamového média v řídící jednotce Iveca východoevropští řidiči nejdéle nechávají auto nakopnuté před samotným výjezdem. (výzkum probíhal v Itálii, Něměcku, Francii, CZ, SK, Ukrjině a Rusku).
  5. Ty profíky (kamioňáky) bych do toho netahal-mají 12 - 13-ti litrové motory a především mají spoustu "železa" za sebou které se musí rozhýbat tak právě oni mají nastartovat a jet. Mám tu info od technika z Iveca. Myslím že u osobáku to nebude až tak žhavé. Mají vše důležité v motorové části kde se to ohřeje teplem motoru. Já to nakopnu a vyjíždím až to má "kultivovaný" zvuk-tozn. po 2min. Taky mi bylo i tady na fóru doporučováno ať hned jedu ale zaposlouchejte se někdo do zvuku motoru těsně po startu při -12°C. To mi srdce nedovolí....
  6. OK, to je ten blbý zvyk který mi zůstal z benzínu.... Klidnou jízdou se to zahřeje docela rychle-teď už škrábu a pak startuju...
  7. Zdarec chlapi, mě trápí po ránech jen to že Octa (1.9 TDI/66Kw) nastartuje docela v poho-tak jednou, max 2x otoci motor a chytne ale to mě netrápí. Když běží tak 1-2min na volnoběh začne docela dost kouřit-jde o bílý dým tak doufám že je to jen pára. Máte někdo podobné zkušenosti??? Na parkovišti sem nepotkal jinou Octu co by tak čadila ale oni hned odjíždí, já musím škrábat... Dík
  8. To je jasné, že když foukám tak ochlazuju motorový prostor, ale že bude termostat v prdeli lze předpokládat dle toho kolýsavých, resp. neschopnost udržet otáčky??? Na diagnostiku se dostanu někdy o víkenu ptze musím denně s autem jezdit do práce a to od 6 do 18 tak nemám moc možností.... Jelikož to nevím optám se - co vše můžu zku... když budu takto dále jezdit?? Dík
  9. Zdravím vás kucí, mám podobný (možná stejný) problém - teď při teplotách kolem -15 °C se mi Octa (1.9 TDI/66Kw) zahřeje myslím, že úplně normál jak vždy, ale zůstane viset teplota kolem 70°C a tam visí pokud jedu kolem 60km/h, když zrychlím a jedu kolem 90km/h tak se teplota přímo úměrně vyhoupne výš. Naopak jak brzdím motorem nebo jedu pomalu tak teplota klesá. Dnes jsem vypozoroval že když vypnu klimu (mám nastaveno 22°C na AUTO) tak teplota se chová jak má-hned letí k 90°C a tam visí i pokud mám ECO.. Tak nevím zda mám cosi v pytli nebo jen s ní neumim -mám ji jen asi měsíc a půl a do těchto mrazů mi fungovala úplně OK. Napište zd má někdo podobné zkušenosti. Dík
×
×
  • Vytvořit nový...