Dobrý den, už dobu řeším možný únik chladící kapaliny, auto je Octavia 2 RS CEGA 125KW najeto 236xxx, začalo to nyní v září kdy mi přestalo topit topení v autě. Nakonec se musel vyměnit vnitřní výměník topení který byl ucpaný, po výměně auto topí jak má, poté jsem řešil únik chladící kapaliny ven z motoru, naštěstí to bylo těsnění na kovové hadici, která jde pod sáním a vede do domečku termostatu, při minulé výměně nebylo vyměněno a začalo téct. (Zajímavé že to takhle vydrželo 2 roky) Každopádně když jsem řešil tento únik tak se i vyměnila expanzní nádobka. Žádný jiný únik už nepozoruji, auto jede bez problému, nekouří a topí, teplota se pořád drží na 90 stupních, hadice lze zmáčknout bez většího problému, olej nepřibývá a chladící kapalina je také čistá, rozvody i s vodní pumpou se dělali před 60 tisíci kilometry. No a nyní k problému je to přesně 2000 kilometrů od výměny termostatu a výměníku topení, od té doby jsem dolil maximálně 10dcl a to při 600 kilometrech od výměny kapaliny. Dnes jsem jel do Prahy vše bez problému, a potom jsem dojel zpět domů a za 3 hodiny jsem znovu jel do města, a ejhle zkontrolujte chladící kapalinu, kouknu a kapalina nikde otevřu víčko a kapalina se nalila znovu zpátky na minimum. Před jízdou byla kapalina také kolem minima a při jízdě při teplém motoru byla u maxima. A nyní bych potřeboval vědět, jestli je možné že tam ještě někde například držel vzduch a teprve teď se to odvzdušnilo při delší jízdě po dálnici ? nebo mám prasklé těsnění pod hlavou ? Přitom jsem už X krát zkoušel otvírat víčko expanzní nádobky po jízdě, a bez problému jen trochu zasyčelo a nalila se zpět troška kapaliny. Nebo mám ještě zkusit víčko ? Předem děkuji, za každou radu a nebo pomoc a i za různé spekulace, ať vím jestli se mám připravit na nejhorší, a nebo tomu dát ještě čas, je totiž pravda že tohle teď byla od výměny, první dlouhá cesta, jinak se všude jezdilo Okolo 100 Kilometrů.