Přejít na obsah

vasin

Uživatel
  • Počet příspěvků

    37
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení vasin

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Údajně v životnosti, která má být u PLUS dvojnásobná.
  2. SUPER!!! mají i vnější kryty to se mi moc hodí, právě sem šel založit vlákno ohledně vnějšího krytu, je děs jak se lidi bojej teď jezdit u kraje.
  3. Tak PARDON nějak sem se ukvapil není to po jednom bliknutí ale po dvou. Ale stejně tak to funguje i při jen namáčknutí páčky, pokud sepodrží na dvě bliknutí a pustí pak třetí bliknutí už nepřijde. Včera odzkoušeno
  4. No u OII to jde obejít tím, že se páčka promáčkne až na normální blinkr a nechá jednou bliknout a pak se vrátí zpět a už to víckrát nebliká. Pokud se však vráti v průběhu toho bliknutí pak to jede stejně jako triplink.
  5. No to bych rekl ze je jednoduche, kolik hodin denne svitis dalkovejma? Ja denne svitim potkavackama minimalne 3 spis 4 hodiny takzte ten nepomer bude zrejmej.
  6. Právě, že v dálkáčích sem s nimi taky maximálně spokojen to mi zatím taky žádná nepraskla. A kdyby šlo jen o praskání budiž ale ty světla jsou pak fakt děsně rozhozený a servis si říká 500. Hm takže SS stojí za prd jo .. hmm no jo ale co teda použít, mám služebáka a mám ze smlouvy zakázané jakékoli úpravy, takže prostě potřebuju jen nějakou lepší žárovku a určitě neměnit nic na autě.
  7. Nezkoušel jste někdo rozdíl mezi SilverStar a NigtBreaker? Uz cca rok jezdím s těmy Nightbreakry, nic méně sem za tu dobu spotřeboval cca 6 zarovek, proste zivotnost je zalostna. Nic mene to bych jeste prezil, ale kdyz na OII vymenim zarovku rozhodim vzdy svetla tak, ze musim do servisu a tim se to cele fakt mega prodrazuje. Rikal jsem si ze bych presel na SilverStar na potkavacky a nechal si NIGTB jen na dalkove tam se tak casto nesviti. ALE poradi mi nekdo jak dobre Silvestary sviti ve srovnani s NB a hlavne jak casto praskaji? Jinak NB sviti velmi solidne coz sem ted joo poznal kdyz jezdim s jednou NB a jednou obyc, do te doby nez se rozhodnu jak dal, ten rozdil je fakt znat. Diky
  8. Zdravím, včera jsem se nechal umýt u Agipu při příjezdu z Brna do Prahy, je tam protahovací myčka co vás chytne za levé přední kolo a protáhne na druhou stranu a přitom vypucuje. Po umytí jsem obešel auto zda je vše v poho a odjel a dnes sem si všiml, že mi to včera udělalo několik rýh na disku. Včera jsem si toho nevšiml patrně protože to bylo mokré. A nikde jinde se mi to prostě stát nemohlo. Nevylo kde. Má standardní elektrony co se dodávají k OII elegance a chtěl bych poradit zda nevíte jak škrábance zaretušovat nebo tak nějak opravit. Bojím se aby se lak na elektronu neloupal čím dál víc. Díky za help Kua ani nevíte jak já sem nasranej
  9. Pokud jsme se dobře díval do katalogu tak naopak .. packet pro špatné cesty je výš než klasická 4x4, ale je níž než Scout. Platí pro Combi Výška (mm) 1468/1490** [1463/1488**] ** Platí pro vůz s paketem pro špatné cesty. [ ] Platí pro vůz Octavia Combi 4x4. Nebo se pletu???
  10. Hm tak to jsem zvedavej jak já to nebudu přetáčet, s dieslem sem nikdy nejezdil vzdy jen s benzinem a to s 16 ventilama a tam se to tocit muselo ojojoj
  11. Zdravím, poraďte prosím jak mám správně zajet novej motor tak abych z něj měl co nejlepší a nejdelší užitek? Díky
  12. Tak zatím nemám vyjádření servisu k závadě, prý je vše na zkoumání ve Škodovce, ale po té, co jsem zavolal do Škodovky, že takhle si servis pro klienty nepředstavuju hlavně tedy ze strany Škodovky (po týdnu kdy mělo být vyjádření z jejich strany řekli, že se k tomu nedostali a ať servis počká další týden) , tak po "mírné dohodě po telefonu" , jsem měl do 3 dnů vyměněný celý "půl" motor. V servisu říkali, že až se dozví čím to bylo, zavolají, tak uvidíme. Ale řeknu Vám ... motor po 190tis ... no už to nebylo ono .. a najednou to táhne hezky odspoda a jede to i když zatím to nehoním, prý nemám tak 1 - 2 tis km, prostě zajíždím
  13. Jasně jasně, tuhle záležitost si opravdu pro sebe nenechám.
  14. Ve 190km tisících mi na servisní prohlídce udělali v servisu výměnu rozvodového řemene. Cca po 2tis km na to se mi střihnul šroub na napínací kladce, ta padla kamsi dolů povolil se řemen a potkaly se ventily s pístama. Následoval odtah a oprava na náklady servisu. Po cca 500km se stalo naprosto to samé, zase se střihnul šroub na napínací kladce a zase potkávačka. Servis na to pozval lidi ze Škodovky, aby si to rozebrali a odvezli na analýzu a rentgen. Tvrdí, že jejich chyba to není postupují přesně podle nařízení Škodovky a díly jsou original sada od Škody. Tak uvidíme co na to Škoda? Nesetkali jste se s nečím podobným? Jo ještě info, jedná se o autorizovaný servis a když sem ftipně řekl, že si škodováci měli odvézt na změření i momentové klíče, bylo mi řečeno , že na nářadí mají pravidelný audit, právě z podobných důvodů.
  15. Kdyz svítí tak sklo o hřívá, když bliká tak mi prijde že taky ale 100% jistej si nejsem ... vcer ato dělalo pravidelně po 4 minutách .. 1 minuta blikání a zase 4 minuty nic
×
×
  • Vytvořit nový...