Přejít na obsah

Charlie.007

Uživatel
  • Počet příspěvků

    8
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení Charlie.007

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Omlouvám se, že to píšu se zpožděním, ale prodleva klesajících otáček vyřešena Bylo to opravdu spínačem, ale na spojkovém pedálu, byl rozpojenej. Teď je už všechno OK
  2. Ahoj, už se Vám stalo, že se odlepilo sklo venkovního zrcátka? Mně právě jo, tak se chci zeptat, jestli ste to už někdo neřešil. Určitě pude přilepit, ale mám strach, aby to potom ještě vůbec vyhřívalo
  3. Ahoj, možná Vám asi nikomu neporadím, ale aspoň se podělím s mým případem zamlžování čelního skla. Když je zimní počasí a ještě třeba sněží nebo prší, tak se čelní okno zamlží během pár minut, i když je ovládání ofuku nastaveno na skla. Rychlost 3 až 4, vnitřní okruh vyplej a odmlžuje se to stráááášně dlouho. Až mi to jednou nedalo a víc sem to začal zkoumat, tak sem zjistil, že když je nastaveno foukání na skla, tak to reálně fouká na nohy a obráceně. Zkrátka v tom ovládání je něco přehozené Kolečko ovladače to ale nebude, to už sme měli rozdělané a nedá se přehodit, tak problém bude asi v zapojení klapek. Ale je zima, tak opravovat se bude až na jaře, hlavně že víme, čím to je
  4. Jo, mrknu na to, akorát mně není jasný, jak by mohl mít vliv brzdový spínač na otáčky motoru? Brzdový světla normálně svítí, tak spínač špatnej asi nebude. Ale prozkoumám to, dík za radu
  5. Jo, to s tím zpožděním klesajících otáček znám i z jiných aut, ale mně to fakt strašně řve. Dokonce se mi po uvolnění plynu ty otáčky mírně zvýší a potom teprve klesnou. Při přidání plynu na prázdno bez zařazené rychlosti je to v pohodě. Projel se s tím právě i kamarád, co dělá přímo ve Škodovce v servisu a říkal, že takto to určitě dělat nemá. S tím benzínem máte asi pravdu, taky mi říkal, že pro tyto motory je potřeba min. 98 oktanů. No jo, copak tam asi tankoval původní majitel, toť otázka
  6. Tak dnes mi to kamarád napojil na VAG, hodnoty na škrtící klapce byly vyšší, takže mám zkusit vyčistit škrtící klapku a uvidíme. Prý se dost často zasviní, třeba nekvalitním benzinem, tak snad to pomůže
  7. Podle mě to zas tak normální nebude. Dnes sem to trochu zkoumal. Když jedu a chci přeřadit, tak po uvolnění plyn. pedálu otáčky motoru zůstanou na tu chvilku tam, na kterou hodnotu sem otáčkoměr vytočil nebo se dokonce samy od sebe trochu zvýší a potom teprve spadnou. To by tak asi být nemělo. Jakoby ten plyn. pedál byl zatuhlej.
  8. Zdravím, jsem tu nový, ale nikde sem nenašel můj problém s motorem 1.6 FSI 85kW. Po uvolnění plyn. pedálu při přeřazování trvá cca 1s, než otáčky motoru spadnou s vyšších otáček na volnoběh. Nevíte, čím by to mohlo být ? Díky za info
×
×
  • Vytvořit nový...