Zdravím pánové,v jiném vlákně jsem loni popsal stejné problémy se studenými starty,bud mi motor hned chcípl,nebo se třásl jak na dva válce,vymněnil jsem palivový filtr,odvzdušnovací ventil, svíčky,zmněřený tlak v palivovým systému,vzduchový filtr a pořád žádná změna k lepšímu tak jsem zavezl auto do dvou servisů,prý vše OK jen v druhém vyčistili škrtící klapku a starty se zlepšili asi o 80%,tak jsem dal na radu jednoho ze zdejších diskutéru,vyjel jsem nádrž do rezervy a natankoval 100 okt. vervu no a od té doby (už je to rok) starty perfektní(jak za veder tak za chladného počasí).Můžu se jen domnívat ,že klasický B95 má v sobě hodně bios...y,která zanese klapku a změní nastavení,takže se změní poměr benzínu a vzduchu,ale řídící jednotka dostává(posílá) jiná data vstřikovačům.Sice mám 1.4 16V fabku předělanou na LPG,ale veškeré starty jsou automaticky na benzín,takže přestavba by na tyto problémy nemněla mít vliv.Tohle je má osobní roční zkušenost s vervou,netankuji vervu pro zvýšení výkonu motoru ,ale pro čistotu palivového systému,nikomu ji nevnucuji a nikoho se ohledně používání vervy nezástávám.Jinak jezdím denně autem do práce 30km. tam a 30km zpátky takže startů habaděj........