Přejít na obsah

Lukas_86

Uživatel
  • Počet příspěvků

    110
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  • Dny vítězství

    2

Kontaktní metody

  • Web URL
    http://
  • ICQ
    176034470

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení Lukas_86

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

26

Popularita

  1. V rámci záruky vyměněna haldexová spojka, tak uvidíme...
  2. Na penezich trvam, tohle me nabidli nad ramec. A do Skody bych po dobu trvani zaruky stejne musel jezdit na servis.
  3. Ty predplaceny servisy jsem cetl prave. No tak jim napisu, co doho teda spada a co ne. Servis se netyka jednotlivych skupin vozidla... Skupina ke skupine a mame slozeny cely auto
  4. Díval jsem se na stránky ŠKODA a tam je možnost předplaceného servisu. Což si myslím, že je ten jejich návrh. Je tam varianta Standard : Zahrnuje servisní úkony předepsané výrobcem. Jedná se zejména o servisní prohlídky podle stanoveného servisního intervalu QI4 (pouze vozy s pohonem na CNG) nebo QI6. Zahrnující výměny motorového oleje, výměny filtrů, výměnu brzdové kapaliny, zapalovacích svíček a další úkony prováděné v rámci servisních prohlídek. Varianta Standard obsahuje také prodloužení záruky mobility. A varianta plus : Zahrnuje servisní úkony ve stejném rozsahu jako varianta Standard a dále servisní úkony vedoucí k bezstarostnému provozu vozidla. Jednoduše řečeno se jedná o výměnu dílů podléhajících běžnému opotřebení jako jsou brzdové destičky a kotouče, stěrače, rozvodový řemen a mnoho dalšího. Bezstarostný provoz vozidla znamená i krytí nahodilých poruch, prodloužení záruky mobility, každoroční dezinfekci a případné doplnění klimatizace a kontrolu vozu před STK. Cena je na Superb 45 200,- standard a 91 000,- plus.
  5. Nabídka : Bezplatný servis se týká pravidelných předepsaných prohlídek dle výrobce ŠKODA AUTO a.s. do nájezdu vozidla 150.000 km včetně ( dle času nebo ujetých km) – není časově omezeno. Bezplatně jsou položky práce i materiál. Bezplatný servis se netýká oprav jednotlivých skupin vozidla, pneuservisu ani pojistných událostí. Trochu nerozumím, co se skrývá pod pojmem "jednotlivé skupiny vozidla".
  6. Líp bych to nenapsal, přesně takhle to vidím i já.
  7. @Aleš_BX Soudní znalec mi říkal, že z pohledu zákona mě může být úplně jedno, jestli se to likviduje z povinného ručení, pojistky na blbost, nebo kdyby nebyli pojištění, tak to zaplatí ze svýho. Což zní docela logicky a já mu věřím.
  8. Ještě jsem si se servisem vyměnil pár e-mailů a v pondělí se jich půjdu zeptat osobně a naposledy smírnou cestou, jestli jednání posledních dnů myslí opravdu vážně. Pokud ano, tak už do toho zapojím právníka, kterýho budu chtít zaplatit. Není přece možný, abych za cizí chybu platil. Samozřejmě, že nebudu řešit zrušení dovolené atd. možna v USA by mě to vyšlo, u nás pravděpodobně ne a ani se takto chovat nechci. Na druhou stranu jsem loni koupil pro rodinu auto, který nás stálo lehce přes milion, budeme ho splácet ještě 4 roky, tak bych chtěl, aby fungovalo jak má a pokud mi na něm někdo cizí způsobí ztrátu hodnoty, tak si myslím, že jsem v právu tuto ztrátu požadovat. Až auto budu prodávat a někdo si projede celý bok měřičkou laku, nebo si ho prolustruje přes Cebii, tak ho nebude zajímat, jestli jsem to naboural já, nebo servis, nebo někdo jiný. Prostě bude bouraný, tak mě potáhne cenou dolu. Dobrej vtip je, že když jsem chtěl dát loni našeho starýho dvojkovýho Supa protiúčtem, tak v tom stejným autosalonu mě řekli, že byl bouraný, tak 40 litrů dolů. Nabídli mě 180 000,- nakonec jsem ho prodal po vlastní ose za 260 000,- A bouraný byl tak, že jsem smetl asi v 60km/h srnu, takže tam to byla pouze kapota, světlo a blatník a stejně mě chtěli stáhnout o 40 000,- . Ale teď, když je chycená celá pravá strana, tak je to v pohodě a ztráta ceny není. A není to žádná vyčuranost, nebo že bych se snažil vytřískat co jde, takhle já nejednám. I když věřím tomu, že kdyby to bylo naopak, tak by mě ždímali jak by se dalo. A teď tady po mě chcou žádost, že jsem to auto svoje chtěl opravit, žádost, že jsem chtěl zapůjčit náhradní vozidlo. Žádosti chtějí proto, aby jim vše pojišťovna proplatila. No já nevím, ale když mají máslo na hlavě, tak mě ty žádosti mají sepsat, poslat, já to podepíšu, oskenuju a pošlu zpátky. A ne se tady s tím vymýšlet a sepisovat. Navíc venku je hezky, tak lidi chodí na koncert, říkal premiér ? takže půjdu na koncert a nebudu se tady s něčím sepisovat.
  9. Máš pravdu, trochu to tady poupravím, aby se to nedalo otočit proti mě. Na druhou stranu škoda znehodnocením vozidla je konkrétní částka a na tu částku nemá vliv, jestli bude likvidovaná z odpovědnostní pojistky, nebo z povinného ručení. Druhá věc - přesně jak jsi psal citaci ze znaleckého standardu - kdo jiný, než likvidátor by tuto citaci měl znát, nebo alespoň vědět, že existuje?!? Likvidátor! A ten likvidátor to zamete s tím, že nevidí důvod znehodnocení??
  10. Další zpráva od servisu : S likvidátorem jsem mluvil a odškodnění za znehodnocení vašeho vozidla opravou. Stavil se k tomu asi tak, jakože nevidí důvod znehodnocení vozidla opravou, když se dle prohlídky budou všechny díly měnit. Nicméně žádost určitě předám. A likvidátor zase nemá problém s posouzením. Servis asi dost dobře nechápe, že to bude jejich manko, pokud pojišťovna nebude plnit. Mě může být jejich vztah k pojišťovně úplně fuk.
  11. Pojišťovnu napíšu klidně sem, jedná se o Allianz. Co se týká opravy, tak jsem měl za to, že servis se může pustit do opravy až poté, co likvidátor prohlédne poškození a napíše protokol. Pokud by přišel a koukal na opravené auto, tak pochybuju, že by poté pojišťovna autoservisu poslala nějaké plnění, i kdyby vše bylo vyfocené. Poslal jsem včera doporučený dopis na servis, kde žádám o odškodnění snížení tržní hodnoty vozidla po dopravní nehodě, tak uvidíme, jak se věc posune dále.
  12. No právě, proto jsem to chtěl napsat na papír s podpisem a zatím nemám nic, ředitel odjel na dovolenou, nazdar. Ohledně satisfakce za rozdíl ceny jsem sehnal soudního znalce, kterému jsem posílal fotky. Říkal mě, že je to standartní postup a pojišťovny běžně proplácejí ztrátu ceny z důvodu nehody a že mu mám poslat vyčíslení od pojišťovny, aby překontroloval správnost výpočtu, protože pojišťovny rády podhodnocuji - samozřejmě... Na můj dotaz, jestli teda se pojede na auto podívat mi řekl, že je to zbytečné, akorát bych mu platil výjezd, že všechny fotky budou - ať v servise, nebo na pojišťovně. A hle - dnes jsem žádal o fotky a pojišťovna je neposkytne (proč asi?). Takže ač se ze začátku zdálo, že si servis sype popel na hlavu a snaží se věc urovnat, tak teď jsem pěkně nasranej. Jezdím náhradním superbem, kterej je tak vylágrovanej, že mu ani nefunguje pořádně klimatizace, s rodinou jsme zrušili dovolenou, protože se do něj prostě nevejdeme - nemá tažný na nosič kol, není to kombík, takže příčníky s rakví na něj nedám. S rodinou a se psem si užíváme parádní vedro doma ?
  13. Jak moc jsi to měl nabouraný a kolik ohodnotil?
  14. Krom vrzajícího kastlíku, což byla podružná věc řešili hlavně tuto věc, kterou jsem popisoval v jiném vlákně : A vzhledem k tomu, že tato věc nastává hlavně když je auto zahřáté, tak 24km bylo spíše méně, než více.
  15. Teoreticky se mě mohli na servis zdarma vykašlat. Mají odpovědnostní pojistku, takže ta by měla pokrýt jejich kompletní škodu, tzn. opravu auta + ztrátu hodnoty.
×
×
  • Vytvořit nový...