zhruba 3l na 10000 km takže v přepočtu 3 deci na 1000km
Závisí to ale na způsovu jízdy samosebou... Pídil jsem se po schématu systému odvětrání, protože mám takový pocit, že to může jít i shora od ventilů, což by pravděpodobně vyřešilo jenom vyměnění těsnění na ventilech.
Ty tlaky si ale půjdu změřit taky, jen ze zvědavosti. Na kolik to výjde, už si to někdo nechával dělat? Přijednom bych mohl vyměnit i svíčky :-) S těma pístníma kroužkama to není zas tak horké, protože auto startuje v pohodě i při -15°C do menší teploty jsem se nedostal. Tah je taky poměrně slušný. Jde o tu klapku, aby se mi nezasírala sračkama. Uvažoval jsem že na to nasadím filtr, ale když jsem se na to díval do hloubky, tak jsem přišel na to, že ze zákona to musí být napojeno na klapu. Díky podtlaku, který je tam při sání do motoru to doslova vysává splodiny z motoru a dále je spaluje. Jak tam dám filtr, tak se taky zasere a nebude to odvětrávat motor. Asi to nebude mít dobrý vliv na olej a tím na motor jako celek... No je to začarovaný kruh... Ještě to musím prostudovat a načíst všechny data do hlavy, ale vypadá to tak, že první pořeším tu kompresi a zároveň svíčky, k tomu přihodím těsnění na ventilech....