Přejít na obsah

AcidRain 1.6 55kW

Uživatel
  • Počet příspěvků

    9
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli AcidRain 1.6 55kW

  • Narozeniny 7.9.1982

Oznámení AcidRain 1.6 55kW

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. zhruba 3l na 10000 km takže v přepočtu 3 deci na 1000km Závisí to ale na způsovu jízdy samosebou... Pídil jsem se po schématu systému odvětrání, protože mám takový pocit, že to může jít i shora od ventilů, což by pravděpodobně vyřešilo jenom vyměnění těsnění na ventilech. Ty tlaky si ale půjdu změřit taky, jen ze zvědavosti. Na kolik to výjde, už si to někdo nechával dělat? Přijednom bych mohl vyměnit i svíčky :-) S těma pístníma kroužkama to není zas tak horké, protože auto startuje v pohodě i při -15°C do menší teploty jsem se nedostal. Tah je taky poměrně slušný. Jde o tu klapku, aby se mi nezasírala sračkama. Uvažoval jsem že na to nasadím filtr, ale když jsem se na to díval do hloubky, tak jsem přišel na to, že ze zákona to musí být napojeno na klapu. Díky podtlaku, který je tam při sání do motoru to doslova vysává splodiny z motoru a dále je spaluje. Jak tam dám filtr, tak se taky zasere a nebude to odvětrávat motor. Asi to nebude mít dobrý vliv na olej a tím na motor jako celek... No je to začarovaný kruh... Ještě to musím prostudovat a načíst všechny data do hlavy, ale vypadá to tak, že první pořeším tu kompresi a zároveň svíčky, k tomu přihodím těsnění na ventilech....
  2. Zdar chlapi, tak jsem vyřešil jeden problém a objevil jsem druhý. Vyměnil jsem čidlo chladící kapaliny a vyčistil klapku. Problémy se startováním jsou pryč. Ale... Při čištění klapky jsem zjistil, když jsem přidal plyn, tak z hadičky co odvětrává motor a vede před klapku šlo až příliš moc vzduchu a olejové páry. To může znamenat jen opotřebované pístní kroužky, kolem kterých to profukuje a pak to uniká tou hadičkou. Jednak díky tomu mizí olej z vany a taky to znečišťuje klapu... Co poradíte? Buď navést hadicu s odvětráváním někam jinam (kam? 1,6 55kW), nebo se mrknout na ty pístní kroužky... Jak moc kruté je vyměnit pístní kroužky? Dělal to už někdo? A na kolik to vyjde? V jednom servise mi řekli, že je lepší sehnat nový motor, ale to je podle mě totální hovadina. S motorem nic není a funguje jak švýcar....
  3. Takže ve výsledku - Vadné čidlo teploty vody... po výměně vše OK :-)
  4. Škrtící klapku tam má novou... Ale projistotu zkus odšroubovat víčko kudma dolíváš olej a podívej jestli není zespod nános emulze... Když není olej v cajku tak to může zasrat i klapku, protože odvětrání olejové vany vede před škrtící klapku... Já už jsem tu na fóru četl, že někteří to odpojili aby jim to nešpinilo klapku... Taky se na to chystám, až si to trošku víc prostuduji... Podle mě to tam taky nemá co dělat. Nicméně první vyměň to čidlo chladící kapaliny a pak uvidíš...
  5. tak to je jasné... má to co dočinění s teplotou... problém bude v čidle teploty chl. kapaliny...
  6. To by mohlo být... Mě to ale přijde na problém s předstihem... ještě bych jednou omrkl ten rozdělovač. A možná i tu škrtící klapku, jestli je dobře nastavená... Co ti to dělá při volnoběhu?
  7. Jj, myslel jsem si to taky. Kouknu se první na Vag + kontrola škrtící klapky, uvidíme co zjistíme... Dám vědět.
  8. Dobrý den, Mám Octavii 1,6 55kW r.v.2000 Studený motor nastartuji, ale když někam přijedu a auto chvíli schladne a já pak potřebuji jet dále, někdy se stane že auto nenastartuje. Motor spočátku má tendenci chytnout, ale vzápetí chcípne a když chcípne tak musím točit cca 10s, nekdy déle než se mu podaří naskočit a otáčky kolísají na volnoběhu a auto škube. Vše se po chvíli běhu motoru uklidní. Dalším příznakem je, že když studený motor nastartuji, tak než se teplota motoru dostane někde kolem 60° otáčky při volnoběhu nechtějí klesat, když vyřadím nad 2000ot. Když zařadím rychlost a spomalím a otáčky klesnou pod 2000ot tak pak po vyřazení otáčky klesnou normálně. Když se motor zahřeje, auto jde normálně. Máte někdo s tímhle nějaké zkušenosti? Nechtělo by se mi jít postupem pokus omyl :-) Podle toho co jsem tu četl to může dělat všechno od rozdělovače přes škrtící klapku, čidla teploty...
×
×
  • Vytvořit nový...