Přejít na obsah

davidpopjak

Uživatel
  • Počet příspěvků

    140
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli davidpopjak

  • Narozeniny 29.11.1979

Kontaktní metody

  • Web URL
    http://
  • ICQ
    0

Oznámení davidpopjak

Nováček

Nováček (1/14)

1

Popularita

  1. skoda auto nepovoluje zadnou zmenu typu motoru,takze legalne na to zapomen.FORD tohle dela bez problemu za 2tisice ti do tp da kod motoru kaky chces,teda benzin za benzin pochopitelne. zamysli se hlavne nad tim ze takovy predelani neco bude stat a to auto uz tezko prodas az si treba za rok reknes ze chces neco jineho. ja osobne jsem mel octavii tdi 66kw a predelanou na pd 110kw arl,na stk si toho taky vsiml ze motor je jiny,ale v poho sem to vysvetlil,cislo jsem mel preklepane takze blok jako stejny,vymenil jsem hlavu za jinou vykonejsi a nazdar,nic ti nemuzou,auto lita dodnes. jenze ten motor 1,4 nejni vubec podobny 1,8 to by asi neproslo. taky uvazuji o predelani moji F 2,0 na turbo nebo 1,8t ,ale spis to dopadne ji prodat a koupit silnejsi
  2. na to jsem taky myslel ale zatim to neresim,jede docela dobre,spotreba dobra,jedine az se svezu s jinym autem s timhle motorem,pokud to bude znatelny rozdil tak budu zkoumat co dal
  3. myslim dostacujici odpoved diky,zatim to nevyhazuje pojistku,resim novou,tenhle tyden je problem s origo dily tak zitra alespon budu vedet cenu,diky
  4. potvrdily mi to tak dva lidi ze to bude decka,zitra hned zjistim cenu.nepouzivam to taky mam strach ze blafne sedacka jelikoz to v jednom miste fakt topi.jen pro zajimavost co s ni muze byt ze topi jen v tom jednom miste?
  5. mam takovy problem s vyhrevem,auto uz sem koupil s nefunkcm vyhrevem sedadla ridice,ted sem se dostal na opravu,zjistil ze u spodni decky je pretrhnuty ten svazek 4 dratu co do decky vede,takze sletovano.po zkousce sedacka zacala hned hrat ale ta spodni decka v jednom miste az moc neda se na ni vydrzet jak pali,na 2 je to v pohode ale jak dam 3 tak uz v tom miste zas pali.potom to prestalo jit uplne ,druhy den zas chvili slo a pak zas neslo.nemate s timhle nekdo zkusenost?ovladac a rj pod sedackou sem zkousel jinou a porad stejne
  6. rozvody o 2zuby jinde,pred tim to sice sedelo na znacky ale bylo to spatne,nevim proc zatim nebyl cas zkoumat,nicmene ted je to nastavene dobre,souhlasim taky sem od toho kdyz je to 2,0 cekal vic,ted sice jede pekne ale vykon teda nic moc cekal sem neco jineho ale jak pises ty uz sem si zvyknul na druhou stranu ta spotreba je dobra-dalka dlouhodoby prumer 6,3l,cesty do prace po meste 8,2l
  7. tak problem vyresen,auto uz ma vykon ale to cuknuti pri 2 tis otacek zatim ne
  8. taky by me to zajimalo jestli to cidlo vacky problem vyresilo,me to to skobani dela pokazde kolem 2000tis otacek,na to cidlo mam podezreni ale zatim nemam jistotu ze je spatne,promerit presne nejde
  9. tlaky 11 na vsech priblizne stejne takze ok,o vikendu snad bude cas se na to poradne podivat
  10. tlak paliva ok,pri zaskrceni zpatecky to vylitne nahoru,pumpa tlaci dobre.je mi divny proc v nejakych tabulkach a v dp pisou tlak 3,5bar? vlastne cerpadlo jsem tam daval z jineho auta a stejne,regulator tlaku jsem dal novy byl za babku
  11. rozvody ok,ryska na setrvaku je dana,vacka taky sedi na znacky,je s kolem na klinku takze ok.ta elektrika bolest fabii,nedavno jsem taky resil neco podobneho a i zkuseny elektrikar si s tim hral jak dlouho.
  12. tlaky budu merit zitra,rozvody ok,ty stupne ok,po tom vyfuku jsem jsel hned jako prvni jelikoz je motor jakoby uduseny nebo mi to alespon tak prijde,kat pruchozi,nerozpadly,zkousel jsem auto projet i bez vyfuku a stejne. dneska se mi stala jedna vec,zastavil abych natankoval a motor uz nechtel naskocit az tak na po5 chytil,zustala svitit kontrolka motoru,v pameti zavad-1,2,3,4 vstrik ventil,zkrat,ventil par zkrat,sekundarni vduch zkrat,lambda 2 vyhrev zkrat.udelalo to jen u pumpy jinak ted zase jde jak ma. ty tlaky zkusim treba napovi co dal
  13. vsecno tohle jsem zkousel,opravou aut se zivim ,nejakou zkusenost uz za ty roky mam ale tohle nemuzu rozlousknout.vsechny zakladni veci udelany jako filtry,zmereni tlaku,komplet diagnostika atd. jedine co tak byla trochu nadeje kdyz jsem meril tlak paliva,byl 2,5bar a bez regulatoru 3bar coz je normalni ale primo u tohodle typu vstrikovani je v tabulkach a v dp 3,5 a 4 bar.takze sem po tom sel ale zjistil ze tabulky asi lzou,regulator tam je na 3bar a ani jiny tam nepatri takze tlak ok jak ma byt. co este muzu udelat tak zkusit prehrat soft nebo jinou jednotku
  14. tlaky zkusim zmerit,zatim najeto asi 5tis a olej neubyva,i kdyby byli mensi tak pochybuju ze by to melo vliv na takovy rozdil ve vykonu.je to zahada ,neprisel na to i znamy ,dela do aut dyl jak ja a ma dost zkusenosti a nic
×
×
  • Vytvořit nový...