Přejít na obsah

propet

Uživatel
  • Počet příspěvků

    3
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení propet

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Já mám stejný problém - v záběru, při otáčkách 2100 - 2500, velké vibrace, které byly nejvíce cítit v zadní části auta. V servisu mi vyměnili Haldex a pak ještě antivibrační spojku na kardanu. Po výměně Haldexu to vibrovalo znovu, ale prý jinak a když vyměnili tu spojku, je klid. Tak možná zkuste jen tu spojku - 6.200.- Kč. Proti Haldexu je to sranda.
  2. Na mojí OII čtyřkolce se začaly objevovat vibrace při zařazené šestce v otáčkách 2100 - 2300 (rychlost 110-120 km/h), při sešlápnutém plynu. Postupem času jsem to začal zjišťovat už i u pětky a trošku čtyřky, ale jen v otáčkách motoru 2100 - 2300. Zdá se, že to jde od zadní rozvodovky, protože kdo sedí vzadu, cítí vibrace ze sedačky. Já je jen slyším. V servisu mi řekli, že je to od haldexu. Nový prý je za 100.000,-. Nejde mi do hlavy, kdyby to bylo od zadní rozvodovky, tak by to dělalo přeci u stejné rychlosti na čtyřku, pětku i šestku a ne u stejných otáček motoru, kdy se při každém kvaltu točí rozvodovka jinou rychlostí. Jo a dělá to jen u teplého motoru. Začal jsem si toho všímat asi týden po provedené 90.000 servisce, ale to mi v servisu hned vymluvili, že tam nemohli nic provést. Nemáte někdo zkušenost s něčím podobným?
  3. Mám asi 3 měsíce 4x4 s 1,9TDI. Při sešlápnutí plynu motor krásně táhne asi do 2200 ot., pak několikrát jakoby přestane a znovu začne táhnout - takže auto zaškube, a pak zase motor plynule táhne dál. Nejmarkantnější je to na druhý a třetí rychlostní stupeň. Nedělá to při každém zvyšování otáček - odhadem tak dvakrát z pěti rozjezdů a neudělá to dokud je motor studený. Stejný problém mi potvrdilo několik majitelů stejného motoru. Nevíte někdo co by to mohlo být?
×
×
  • Vytvořit nový...