Přejít na obsah

pajk.75

Uživatel
  • Počet příspěvků

    8
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení pajk.75

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Ahoj, mám poslední dobou nepravidelný problém u OI 2.0 85kW, 2003, najeto 177kkm. Když zhasnu teplý motor a po nějaké době ho natočím, občas nenaskočí vůbec anebo se rozběhne okolo 500 otáček a zdechne. Když tohle udělá, tak při prudší akceleraci (na dvojku se to pozná nejlíp) chybí výkon a někde okolo 4000 to dost zaškube, nechce se mu do otáček. Jakmile se to jednou takhle proškube, pak to jede normálně. Když to nastartuje normálně, škubání se taky nekoná. Doplňující info: Mám v hajzlu druhou lambda sondu za katalyzátorem a svítí mi kontrolka emisí. To mám ale už rok a půl. Na diagnostice je taky sporadická chyba snímače otáček vačkového hřídele, nevím jestli to může souviset s problémem Setkal jste se někdo s podobně se projevující závadou ?? mam stejny problem EDIT: Mám stejný problém. Octávka 0.2 160 000, vyměněny obě lambdy, vyměněn palivový filtr, svíčky, kabely k svíčkám, cívka zapalování. Vše originál. Auto mám na LPG, ale tento problém se objevuje jen při jízdě na benzin. Takže mě ještě napadá škrtící klapka, vstřiky nebo palivové čerpadlo. Diagnostika hlásí výpadek třetího válce.
  2. Nechci te strasit ale neco podobnyho jsem resil u meho dvoulitraku skubani pod plynem 1600-2000 otacek. Vymene kabelu a inducka to na 90% vyresila. Jo mam oktavku 2.0i je pro upresneni.
  3. nezadal svůj status

  4. Zdarec pánové, mám problém s mým dvoulitránkem. Auto při studeném motoru při rozjezdu cuká a nechce táhnout. Po ujetí cca půl km se pravděpodobně motor ohřeje a cukání přestane. Byl jsem v servisu kde mi tvrdí podle diagnostiky, že by to měla být zadní landa sonda. Jestli s tím máte nějaké zkušenosti, prosím o rady, není to zrovna levná záležitost.
  5. Tak mam zapalovací modul vymenen a kontrolka se po vymazaní rosvitila znovu. Nevi nekdo co by to mohlo ještě bejt. Asi se pujdu picnout
  6. KOLIK jsi dal za ten modul?
  7. pajk.75

    1.8T RS a LPG

    Zdarec chlapi mám oktavku kombika 2.O r.v.02 rok přestavěnou na lpg To už je moje třetí auto na lpg takže nějaké zkušenosti už také mam ale u té oktavky ne zas tolik. Nedavno jsem musel do servisu protoze to nechtelo přepínat z benolu na plyn a na volnoběch to chcípalo.Tak jsem tam auto nechal dva dny zacaloval jsem 2200.-kc. Prej jsem musel nekde nabrat nekvalitní plyn,proto to udajně zas.alo vstřiky a rozleptalo nejake gumičky. Prej se stím tedka setkavaj často a že se do republiky dostal nekvalitní plyn. me jde vo to jestl me netahaj za nos když to mam ještě v zaruce a nezku...li tam neco když to přestavovali na lpg. Davat každej rok dva litry za to že je udajně nekvalitní plyn to se me opravdu nechce Tak jestli mate nějaké zkušenosti tak dejte vědět................Dík
  8. Zdarec chlapi, mam hodně podobnej problem mám Oktávku combika 2.0i 85kw, rok výroby 02, najeto 105 000km, cukání se mně před rokem projevovalo taky na 1800 ot./min. a hlásilo mi to chybu na 3. válci, tak jsem vyměnil svíčky a kabely a cukání zmizelo. V současné době se mně rozsvící kontrolka elektronika motoru a hlásí mně opět závadu na 3. válci chyba zapalování. Měl jsem to napíchnuté na diagnostice a hlásí to dva kódy - závada na vstřikovacím ventilu a závada na zapalovacím modulu (cívka). Jelikož jsem vstřikovací ventil prohodil na jiný válec a chyba se objevuje stále na 3. válci tak selským rozumem už zbývá jen vyměnit zapalovací modul. Jelikož to není levná záležitost a koupení originálního dílu je cca 4500,- tak jsem se rozhodl pro levnější variantu, kterou jsem našel na netu o objednám si ho za 1500,- (země původu Německo). Jsou i levnější varianty od 600,-, ale Čína. Tak to v žádném případě. Jen jsem zapomněl podotknout, že jezdím také na LPG.
×
×
  • Vytvořit nový...