Přejít na obsah

PitBull

Uživatel
  • Počet příspěvků

    68
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

1 217 zobrazení profilu

Oznámení PitBull

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

1

Popularita

  1. Ahoj, obnovím toto téma. Mám úplně stejný problém. Voda přes noc zmizí (v nádobce je na dně, čidlo je na suchu). Po nastartování a ujetí pár km se voda vrátí mezi rysky. Přesto je někde únik, protože čas od času dolévám... Nějaké tipy, kde by mohl být problém? Díky
  2. Záleží na konkrétním typu sedaček z Passata B5. Sedáková kostra je rozměrově jiná a opěradlo se také může lišit. Jako takové nepasují. Je třeba použít kostru sedáku z Octavie a na ní přendat sedák z Passatu. Zádová opěra se dá přehodit celá. Chystám se na to už delší dobu, ale chybí čas... jen dodám, že teď píšu o sedačkách z Passatu B5. Přelomovým datem je r. v. říjen 1998. Do tohoto data by neměl být problém s přestavbou vyjma anglické verze.
  3. Vyřešeno! Díky za rady! Odpojení baterie pomohlo. Jinak typ komfortky - 799B.
  4. ano, bliká. vše funguje normálně, v blocích naměřených hodnot se to taky chová standartně (testuju to podle DP).... jen prostě na druhé zmáčknutí dálky to nezruší ten safe lock. kdybych neměl děti a občas je nenchával v autě před krámem, tak jsem si toho asi ani nevšimnul a v zásadě bych to nepotřeboval. jenže je opruz to deaktivovat klíčem v zámku dveří... ještě, že ho nemám zaslepený.
  5. VAGem jsem to už projížděl, to jsem zapomněl napsat. Všechno čisté...
  6. Ahoj, mám problém ohledně safe locku v kombinaci s dálkou. Mám komfort 3. gen. s dodělávanými dojezdy oken. Vše mi doteď fungovalo... Ale k problému. Po zamknutí auta dálkou (origo) se správně zavřou všechny dveře do safe locku, ale po zmáčknutí tlačítka zamknout na dálce do dvou vteřin se už safe lock nezruší. Tzn., auto je zamčené, ale dveře nejdou otevřít zevnitř. Pří použití klíčku v zámku dveří řidiče vše funguje správně - jedno otočení doprava = safe lock, druhé otočení doprava do 2 vteřin = auto zamčené a vnitřní kliky odblokované pro možnost otevření. Hledám nějakou spojitost, čím by to mohlo být a jediné nestandartní, co se událo bylo, že se mi vybila baterie. Možná je to jen shoda náhod, ale tento problém se mi datuje právě k této události. Zkoušel jsem znovu napárovat oba klíče, ale výsledek negativní :-( Netušíte, v čem by mohl být problém?
  7. Takže píčina nefunkčnosti zjištěna: Problém je v paralelním zapojení obou větví. Na páčce je rozpínací tlačítko, volantové tlačítko komunikuje jednodrátovým CANem s ŘJ, která pak rozpíná obvod. A protože je to oboje v paralelním zapojení, tak je vždy jedna z větví sepnuta. Ověřeno tak, že pokud zmáčknu tlačítka obě, tak CANCEL funguje. Nejjednodušším řešením by bylo zapojit to do série nebo to pořešit nějakými relátky.
  8. Díky za tip, posunul jsem páčky a je to ok. Ad tlačítko(a) CANCEL: Zjistil jsem, že zapojení bych měl mít v pořádku, protože, když oddělím signály z páčky a volantu tak, aby vždy šlo ovládat jen z jednoho místa, pak to funguje jak má. tzn. buď jde volant nebo jde páčka. Zapojené oboje najednou nefunguje. Někdo tu v tématu psal, že může vedle sebe fungovat obojí - jak páčka, tak volant. Zajímalo by mě tedy, jestli to tak někdo provozuje a jestli tedy neřešil to, co já. Díky.
  9. Ahoj všem, chtěl bych požádat o radu či nápady. Dodělal jsem si minulý týden MF volant. Výbava před dodělávkou: tempomat, maxidot, Symphony CD s emulátorem CD changeru, (vše CAN zapojení, vše dodělávané a funkční). Po instalaci MF volantu s CAN jednotkou 1J0 907 487 A mi vše funguje kromě tlačítka CANCEL na volantu. Na původní páčce tempomatu je cancel (off do mezipolohy před vypnutím) taky nefunkční. Když vyndám jednotku MF volantu, tempomat páčka funguje normálně. Než se pustím do prověření zapojení, tak píšu sem, kdyby to náhodou byla nějaká prkotina, kterou už někdo řešil... Jinak kódování mám následovné Symphony 0407, MF volant 0118, reset GW provedena. Možná, že mám někde chybu v zapojení, protože po vyčtení chyb z MF jednotky to píše: 00926 - sv.30 06-10 - signal prilis vysoky - Sporadicky Ještě jeden dotaz, osazení původního volantu (tisícihran) je nižší naž na MF volantu? Přijde mi, že mezi MF volantem a podvolantovým kroužkem je větší mezera, což mi ukazuje i to, že matka, kterou se volant utahuje je cca o 1/4 závitu méně zašroubovaná. Proč se ptám, vypadá to jako prkotina, ale jak z kroužku kouká takový kolíček s pružinkou, který se pak opírá o zadek volantu, tak je o kousek víc vysunutý a nevím, zda to je tím či nikoliv, ale když točím volantem do krajích poloh, tak z kroužku slyšet cvakání, což jsem s původním volantem nepozoroval... Předem díky za rady či nápady.
  10. Nevím, zda to tu již někde není zmíněno, ale nenašel jsem. Rád bych se s vámi podělil o možnost předělat dálkový dvoutlačítkový ovladač centrálu na třítlačítkový za pár korun, kterou jsem objevil na internetu - odkaz viz dále. Popíšu můj případ: Vlastním dvoutlačítkové DO 1J0959753AH a dostalo se mi do ruky nefunkční třítlačítkové DO z Octavie II 1K0959753N. Po rozdělání obou ovladačů zjistíte, že plošné spoje jsou téměř identické a na dvoutlačítkové variantě chybí napájený mikrospínač pro ovládání pátých dveří. Stačí tedy sehnat patřičný mikrospínač (já použil ten z nefunkčního třítlačítkového DO) a napájet na chybějící pozici. Pak už je třeba sehnat jen horní kryt se třemi tlačítky a zaměnit jej za dvoutlačítkový (opět jsem využil nefunkční DO). A to je celá úprava, vše pak funguje, nemusí se nikde nic kódovat - stačí přidržet cca. na 2 s. "kufrové" tlačítko a máte odemčený kufr. Ti, kdo nemají možnost sehnat orig. poškozený třítlačítkový ovladač, je třeba se poohlédnout v prodejně s el. součástkami a vybrat vhodný mikrospínač. Pouzdro ovladače pak lze za rozumné peníze sehnat např. na Aukru (viděl jsem je tam za 99,-), eBay či čínských serverech - např. zde na Aliexpress.com. Komu by to nestačilo, lze ještě dodělat tlačítko "panic", to je potom potřeba doletovat navíc rezistor 1kohm a spínač tlačítka panic + samozřejmě obstarat pouzdro s tímto tlačítkem. Podrobnosti vč. fotek viz ZDE.
  11. Ahoj, SZ nejde tak alespoň takhle:

    Jaký je prosím kód barvy a jaká je cena za přední RS nárazník z tvého včerejšího inzerátu? Díky za odpověď. PB

  12. Bedrka do fabie - viz. instalační manuály
  13. Bedrka do fabie - viz. instalační manuály
×
×
  • Vytvořit nový...