Jump to content

balvan

Uživatel
  • Content Count

    12
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0 Neutral

About balvan

  • Rank
    Nováček
  1. zdarec,po dlouhém ignorování problému jsem to začal konečmě řešit a podařilo se,pro osvěžení paměti-z motoru se ozýval nejdříve chrčivý zvuk po ubrání plynu v nižších otáčkách pozděj začal být slyšet i při pomalém zrychlování a nakonec tento zvuk při zrychlování zesílil a při cca 1500-1800 otáčkách začal cukat autem jakoby se něco co rotuje roztáčelo a drhlo a ještě k tomu padalo do nouzáku a to už nešlo přehlížet. Nouzák měla na svědomí váha vzduchu,to chrčení šlo z vduchového filtru,po odpojení hadice od filtru resp.od váhy vzduchu bylo chrčení jasně slyšitelné,takže to vypadalo na turbo,diagnostika neukazovala žádné závady,regulace turba chodila krásně tak jsem tipoval nějaké jiné asi mechanické poškození turba.Když už jsem byl v tom,přišel na řadu EGR ventil,diagnostika opět bez závad jen při jeho testování v něm divně cvakalo(docela dost).Padlo zozhodnutí ho zaslepit,stejně je tam na ho...,takže ventil šel ven z auta,zároveň jsem vytáhl i sací potrubí,čekal jsem že bude celé zasrané,ale kupodivu bylo čisté jen EGR měl tak milimetrový nános sazí,takže potrubí zpátky,ventil jsem vyčistil,zaslepil a namontoval zpátky.Ucpávky jsem dal dvě na EGR i na výfuk a tu spojovací trubku co tam byla jsem hodil do popelnice.Po složení všeho zpět do hromady,auto zase jede normálně,nevydává žádné pazvuky,necuká,takže za to všechno mohl ten EGR,musel nějak divně pracovat a způsobovat tak jiné proudění vzduchu a dělat i takový odpor,že to dokázalo zaškubat autem při zrychlování.Tet už vím,že to bylo tím EGR,ale před tím bych dal ruku do ohně zato,že něco někde dře při rotaci.Tak bych doporučil ten ventil zaslepit,minimálně se předejde zasrání motoru sazemi.Jo ještě mechanik ze škodovky který asistoval s diagnostikou říkal,že to jsou normální zvuky tdi,ale že to cukání doprovázené tím zvukem vidí poprvé.No a už jsou normální zvuky tdi chvalabohu pryč. BALVAN
  2. čau,tak se to tady pěkně rozepsalo,ale jak to tak pročítám,nikdo pořádně neví čím to je a proč toje,no a mě mimo tyto všechny pazvuky,začíná auto ještě pěkně cukat,při mírné akceleraci tak kolem 1500 otáček a zase je to doprovázené tím chrčivým zvukem jakoby se něco zoztáčelo a přidíralo.A teť babo raď,začínám litovat,že jsem do tohoto"úsporného,nenáročného a spolehlivého" auta vůbec šel jinak všem dík za všechny rady a poznatky Balvan
  3. Kurna ten vlnovec neni špatný tip,hned jak bude možnost hodím to na zvedák a budu zkoumat,ale stejně mám pocit nějaké rotace,a taky mám pocit,že je to víc slyšet na řidičově straně,byl tu zmíněn zvuk od klimy,kdysi mě něco po startu párkrát zapištělo,pak byla na vagu sporadická závada,myslím nějakého vantilu,ale kde je ta spojka jsem chtěl vědět.
  4. Na setrvák jsem si taky myslel,ale mě to dělá i když nařadím,stačí přidat a ubrat.Asi taky zajedu někdy k Indymu,asi dám i vstřiky,myslím že už budou jeté,mám větší aktuální spotřebu a takový hrubší zvuk
  5. Tak me se zdá,že se mě ten zvuk horší,při studeném motoru a pomalinkém zrychlování třeba tak na trojku kdy už to jde do otáček trochu pomalejc,tak kolem 1600 otáček to jak když zarotuje,zachrčí a i trošičku cukne,ale jen strašně mírně,v pedálu spojky necítím vůbec nic,při ubrání z plného plynu tak do 2000 ot si to zase zachrčí,při vyšších nic,nebo to nejde slyšet přes motor,na neutrál to jde slyšet jen mírně a to se na to musím moc soustředit,ale z kama to jde nejde zaboha zjistit.Nenapadá mě žádná jiná věc co by se mohla tak volně zatočit něž to turbo.Dnes jsem zjištoval orientačně cenu turba a nejlevnější za 17000,našel někdy někdo menší cenu?
  6. taky možnost,tet na to neni čas,ale určitě to zkusím,dík za tip!!
  7. Tak jsem dnes absolvoval cestu firemní fabií 1,9 tdi 74 kw a zjistil jsem,že ta moje oktávka 81 kw proti tomu vůbec nejede,mě z toho auta praskne hlava
  8. zdarec,ne motor necuká,jede normálně tak jak by měl,teda když pominu výpadky turba,ale to je kvůli ventilu co reguluje tlak v sání,čekám na nový v reklamaci.Tak to by nemuselo teda být turbem,když jsi ho repasoval a dělá to dál.Přemýšlím co by to mohlo dělat na spojce,ale nenapadá mě žádná součástka,která by se tam mohla jakoby volně dotáčet.je to celé divné
  9. to mě neříkejte,že budu první člověk komu se tohle stalo,dnes jsem to poslouchal pozornějc a ráno u studeného motoru to chrčí i při zrychlování,ale odost míň,mám dojem,že by to mohlo dělat turbo,jak se projevuje odcházející turbo?
  10. Zdarec,mám motor 81kw,auto mě vydává divný zvuk,je to jakoby něco vydechlo,nebo zachrčelo,mě to připadá jako by se snad něco dotáčelo nebo tak něco.Když mám nízké otáčky např kolem 1500 a šlápnu na plyn,nechám motor vytočit třeba na 2000 otáček a uberu plyn,něco se ozve,při akceleraci to nedělá ,jen při ubrání,v čím větších otáčkách ubírám,se to ztrácí a nebo to už přehlušuje motor.Na místě na neutrál to není skoro slyšet,nejvíc při pomalejší jízdě.Nemáte s tím někdo zkušenost,nemůžu nic vystopovat,myslel jsem jestli to není turbo,ale to by asi rachotilo pořád.Nebo nemohlo by to být třeba v převodovce???Dík za každý názor.
  11. balvan

    Vypadek TURBA?

    Zdarec mám ten samý problém,mám rok 03,81kw najeto 115000,prostě auto najednou přestane tahnout,zastavím chcípnu to,nakopnu a jede dál normálně,kdyby to byla zatuhlá regulace tak by to nejelo pořád ne?Otec má rok 97,81kw a má ten samý problém,že by vrozená vada octávie?
  12. Tak to je přesně naopak než se to má dělat,ten instruktor musel byt pěkné pako,protůrováním roztočíš turbínu a tím,že zdechneš motor ti přestane mazat a turbo se dotočí na sucho.Na vojně mělo tímto stylem zničené turbo padesát procent tater.Pěkně blbý zlozvyk
×
×
  • Create New...