Přejít na obsah

mira xj

Uživatel
  • Počet příspěvků

    113
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení mira xj

Nováček

Nováček (1/14)

  • First Post Vzácný
  • Collaborator Vzácný
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

1

Popularita

  1. Objednával jsem v 11/2022 sportline 2.0TDI manuál 110kW a už je u prodejce.
  2. Tlumiče Bilstein byl asi muj největší omyl jaký jsem na autě udělal. Stálo mě to hromadu času a lítání po servisech. Už mě na auto nesmí. Fábia 1.9 TDI,krátká. Po výměně auto uskákané jak koza,byl cíti každý kamínek a jak bylo zmiňováno - v zimě naprosto jak šutr. Další co ,tak jak se teplota přiblížila nule,tak začali neuvěřitelně klepat. Klepali už jako nové.,ale v létě je to míň slyšet. Najel jsem s nima 150 000km a včera klepání ustalo - vyměnil jsem je za Sachs, je po klepání a komfort je podstatně lepší. V servisu co jezdím jsem se jim o tom zmínil ,a také už nedávají bilstein ,právě z toho důvodu že klepou. Klepání se ozývalo jakoby z horního uložení tlumičů - na obou stranách.
  3. Labradora máme již druhého. První umřel kolem 10let a druhý má teďasi 4 roky. Obě feny - první světlá a teď máme čokoládu. Velmi učenlivý psi milující děti a společnost. Jelikož razím zásadu že pes nesmí do baráku,tak jsou normálně veknu a aby jí nebylo smutno tak jsme jí pořídíli ještě bígla. No sehranější dvojka neexistuje. Labrador nemá záklopku,takže žere a žere a žere dokud má co. Takže na to bacha dáváme mu denně 2x půl misky granulí. jednou týdně má půst. velkého majzla si člověk při vybírání štěněte musí dávat na klouby - je to dědičné,takže je nutno se mrknout do papířů rodičů. Dále trpí srdečníma chorobama - Všechyntyto vady vznikají geneticky - přešlechtěním. Štěňata do půl roku co vidí tak to rozkoušou - nám dokonale rozkousali i růže. Pak jsou to ulítaňí ďábli - dokud "nezoudří a neztěžkou - cca 2roky. Mimogranulí by se ji mčas od času měli dát uvařené velké kosti ,nebo uvařit prasečí nožky - na kluby a na uvolnění uzlin. Jinak náši labradoři žerou vše - jahody,maliny,jabka,hrušky -nejvíc milují ořechy a rohlíky.
  4. Pánové mám prosbičku,nemáte někdo odkaz na zákon,případně vyhlášku ,kde se praví že řidič MUSÍ mít ten formulář u sebe ve vozidle - jako povinnou výbavu?
  5. Kolik s ní máš najeto? Nová pneu se musí nejprve trošku ojel .Tak 500-1000km ,pak už sedí jak přibitá.
  6. A jako jinak jsi duševně zdráv? Všichni dělají za těžký love izolace proti spodní vodě a ty tady radíš projet podlahu vrtákem. Co ja tam za podlahu? pokud jen beton,tak bych doporučoval položit dlažbu - třeba nějakou z řady TAURUS a tím spád udělat.Vodu vyvést ven by neměl být problém,protože bude v jednom místě.(Trubkou pře zeď, žlábkem pod vratama atd)
  7. mira xj

    Sterace

    koupil jsem před rokem aero bosh. Už cca 14dní po koupi začali blbě stírat. přímo ve výhledu řidiče zůstával film. CCA od 120km/h se normálně přizvedli a honili vodu po skle mezi sebou. Vydržel jsem to do teď. Včera cestou ze slovenska jsem se tak nasral ,že jsem je vytrhl,zlomil a hodil do pole.Na první benzině jsem si koupil obyč výrobce SWK a stírají uplně neuvěřitelně!!!! Banány už mě na auto nesmí!!! Upozorňuji,že jsem kupoval dvě sady (i pro kamaráda) a dělají mu to stejné. Jen on jezdí po městě,tak mu to neva.
  8. mira xj

    manzeta poloosi

    gumové se dělají ,ale vydrží tak 30-50t. km. Ty polyuretanové vydrží mocmoc. Gumová mažeta,mazací tuk, a stahovací pásky,nová matka na poloosu = cca 230kč. Doma to není problém vyměnit,jen je to pěkně špinavá robota. 1, povolit kolo 2, povolit matici co drží 3,Sundat kolo 4,vyšroubovat 3 sřouby co drží čep v rameni 5,vytáhnout čep tak aby byl venku z ramene 6,vytočit kolo co nejvíce do rejdu a vytáhnout poloosu - jde to blbě,ale jde 7,šroubovákem roztáhnout sponky co drží manžetu 8,vyklepnout vnější kloub - podržíš poloosu aby ti nevyjela z převodovky a větším kladivem krátkým a rázným bouchnutím sklepneš kloub. kloub uvnitř drží jen na takovém pružném drátku. Jde to blbě,ale jde. 9, stáhneš manžetu,naklepneš zpátky ten kloub,namažeš vazelínou - prodává se tuba a množsví odpovídá přesně na jeden kloub,stáhneš páskama a provedeš zpětnou montáž. Jen tak mimochodem pokud neseženeš ty kovové stahovací pásky,tak v servisech normáně používají dlouhé plastové elektrikářské. Zkoušel jsem to a drží to! stojí cca 2kč /ks. A taky nezapomeň dát ten spodní čep uplně stejně jak byl -na otisk,nebo si to obškrábni jehlou. Poprvé jsem to dělal asi hodinu podruhé asi 30 minut.
  9. čoveče snad sám musíš mít představu o tom v jakém stavu máš auto. Kolega z hokny dojel na služebku do španělska 2200km za 2 dny s renaultem 19 1,4 najetýma 430 000km a r.v.90. Sám jezídm ve fábii kterou používám pro služební účaly a když mě řeknou zítra máš být v Miláně,tak sednu a jedu. Fábula má poježděnou celou evropu od španělska ,přes švédsko po Itálii. najetých 175 000km a šlape jako hodinky. Žádný rady ti nedám ,protože sou zbytečný. Strč to do servisu ,řekni že jedeš na dlouhou cestu ať to pořádně prohlídnou a vymění co bude potřeba.
  10. Loni jsem dělal přípojky Voda,elektrika,plyn. Délka 230m! Naštěstí po pozemku mém a rodičů. Elektrika - pohoda(jsem elektrikář), Plyn musel být projekt - taky svépomocí - po HUP - revize a tlakovou zkoušku provedl plynař s kulatým razítkem, Vodu svépomocí - napojenou ji ještě nemám,je braná jako reserva - kopal jsem studnu. Podal jsem Eonu všechny formuláře,zažádal o přípojku do antoníčku - do 50m bylo loni ještě zdarma. Pak jsem zaplatil 12500,- za připojení.Udělal jsem revizi přípojky a namotovali mě eleltkroměr. U plynu jsem vykopal výkop mezi HUP a plynovou rourou,zavolal smluvní firmu RWE a ti mě napojili plyn do HUP. Udělali revizní zprávu,zaměřili a vyinkasovali 12500,-. Po předložení žádosti,protokolu o revizi, protokolu o tlakové zkoušce mě nqamotovali plynoměr. Výkopy jsme dělali UNC a rukama,když se teď dívám na fotky ,tak si až teĎ uvědomuju jaká to byla hokna.
  11. Jo to znám. ale V9š co zkus. Když jedeš,jde ti vypumpovat brzda? Vyhlídni si bezpečnej usek a rozjeĎ auto třeba na 120 a 4x,5x natvrdo rychle za sebou ( ale rychle) šlápni na brzdovej pedál. /Pokud se ti podaří ctakto vypumpovat podtlak v posilovače,tak máš s hájí tandemové čerpadlo nebo napojení do posilovače brzd. Pokud se ti to nepovede, tak může být špatná třeba jen podtlaková hadička.nebo ventil N75 (netěsný).
  12. Kroužek na ABS není na homokynetickém kloubu ,ale je v náboji kola. V náboji je ložisko - pokud je v háji ložisko,tak se mění celaj náboj - tudíž i kroužkem na ABS. Zvlášť ten kroužek nekoupíš,takže holt výměna náboje.
  13. Řídící jednotku čeho? Motoru,komfortní jednotku,jednotku na servo,jednotku do dveří? Pokud motoru,tak jednu jsem viděl tady v bazatu a kód motoru je ATD.
  14. Je to obyčejný powerbox. Odrbe se tím hodnota množství nasávaného vzduchu. Podle toho se prodlouží délka vstřiku a tím "zvedne výkon" má to ale jedno ale,jde tam víc paliva než je zdrávo ,takže auto začne čudit ,protože na tu dávku má málo vzduchu. Nicméně nebudu lhát: na své fábce jsem zkoušel asi 4 váhy vzduchu a fábka se chovala s každou jinak. jednou jela jak zpraku sotva jsem se dotkl pedálu,jindy byl nárůst uprostřed, a na jinou táhla jak dělo až do 190. (tu jsem si nechal.) Na každé váze je zboku vyvedený PINy na resistor,který je tam už nakreslený.
  15. Neprojdeš STK. Sice nekontrolují číslo motoru,ale¨typ ano. 1,9 74kW má ATD a RS má jiný. Přestavbu škodovka jako výrobce nepovoluje - zjištěno. Ale na to jsi se asi neptal,co?
×
×
  • Vytvořit nový...