Světlo musí ven. Nejprve blinkr - 1 šroub, odpojit konektory, potom světlo - 4 šrouby. Potom oddělat víko světla - asi 7 šroubů torx . Potom už uvidíš patice žárovek.
v režimu AUTO to udržuje nastavenou teplotu - chladí nebo topí - jak je potřeba, klimakompresor je zapnutý
v režimu ECON to taky udržuje nastavenou teplotu, ale nechladí, taký se využívá v zimě. Není zapojen kompresor chlazení.
já mám opačný problém: čas od času mi DO přestane fungovat, tak musím vyndat baterii z DO, znovu ji vložit a ono to funguje. Bez přizpůsobování , zámky ani nemám. Už se s tím někdo setkal?
A proč by se na to neměl ptát, když to chce vědět??
A proč by jako měl koukat, jestli má kotouče malý nebo velký, hlavně že je má v pořádku.
Jinak ten rámeček se mi moc nelíbí.
Já jsem malým štětečkem kápnul barvu do dírky, nechal zaschnout, znovu a znovu až je tam kopeček, potom přebrousil pod vodou a vyleštil. Udělal jsem asi 20cm a už se mi do dalších nechtělo. Až zase někdy....
Ale jde to.
Leštěnka nic moc. Nevím teď značku, koupil jsem tm.modrou za 400,-. Po zaschnutí zesvětlá, takže dírky po kamínkách ještě zvýrazní. Je u toho ještě barevná tyčka, která je na dvě věci - na nic a na ho...
Zkus místo zapalovače jiný spotřebič. Nebo žárovkou na drátech u zásuvky zapalovače - červeno-černý proti hnědému (nebo kostře) musí svítit. Je to přímý drát od pojistky k zapalovači.