Přejít na obsah

M-a-r-e-k

Uživatel
  • Počet příspěvků

    85
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Kontaktní metody

  • Web URL
    http://
  • ICQ
    0

Návštěvy profilu

1 356 zobrazení profilu

Oznámení M-a-r-e-k

Nováček

Nováček (1/14)

  • Dedicated Vzácný
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

2

Popularita

  1. Zdravím všechny, chtěl bych se Vás zeptat, zda je tady někdo kdo vi, jestli je to opravdu těmi šrouby nebo něčím jiným, klidně zprávu do sz, nebudu šířit dále. U nás ve firmě během posledního měsíce - 2 auta KO. Nevěřím, že je to ojedinělý případ (jedno 2007, druhé 2008 najeto do 170tkm). Mám i stejný typ motoru u auta doma, tak jestli se mám opravdu začít bát . Zajímá mě jestli u novějších aut je problém,ať už jakýkoliv vyřešen nebo o novějších autech se nepíše, protože ty km nemají najeté.
  2. Zdravím, tak přidávám další kousek. Minulý týden na dálnici vyskočila z motoru ojnice na 3 válci . Auto O2 FL (1.9 tdi bxe) do provozu 12/2008, najeto 150tkm, pravidelný značkový servis. Momentálně v servisu, uvidí se, zda se škodovka bude nějak podílet na opravě.
  3. Taky doporučuji TDIfun , kvalita a ochota. Navíc mi pomohl vyřešit i jiný problém, který mě potkal na začátku roku. Tímto bych mu chtěl ještě jednou poděkovat, TDIfune díky moc :-)
  4. Zdravím všechny, mám takový problém s motorem 1.9 tdi bxe. O co se jedná: za tepla (spíše okolní vzduch než teplota motoru) vibruje při rozjezdu, sem tam vibruje i na volnoběh, je to citelné i v sedačkách. Vyšlápnutí spojky na vibrace nemá vliv. Níže uvádím nějaké hodnoty z VAGU okolní teplota pod 0°C, nevibruje na volnoběh ani při rozjezdu. Ve VAGU kanál 13 za studena: 1. válec:0,94 2. válec: -1,08 3. válec: -0,94 4. válec: 1,8 kanál 23: 1. válec:-4,0 2. válec: -28,0 3. válec: -22,0 4. válec: -9,0 kanál 13 za tepla: 1. válec:0,45 2. válec: -0,68 3. válec: -0,52 4. válec: 0,75 kanál 23: 1. válec:2,0 2. válec -20,0 3. válec -14,0 4. válec 1,0 kanál 4: pole 4 (za studena -2, za tepla -1,5). Brouzdal jsem tak různě po netu a v kanálu 13 mají být hodnoty co nejblíže 0. Myslíte, že jsou KO vstřiky (nejspíš 1 nebo 4)? Najeto 24tkm . Tankování pouze benzina TOPQ + VIF, párkrát v zahraničí (OMV, SHELL, AGIP).
  5. Zdravím , měl bych dotaz ohledně fl multifunkčního volantu. Podle vzhledu jsou na pravé straně dva druhy tlačítek pro ovládání telefonu a rádia. Zajímalo by mě jestli se tlačítka liší pouze v designu nebo i funkci? Uvažuju o dodělání mf volantu, tak by mě zajímalo jaký koupit. Nemám přípravu pro telefon ani její dodělání neplánuji. Mám jenom maxidot a rádio swing. Chci, aby volant uměl ovládat rádio a palubní počítač. Auto je o2 fl.
  6. taky bych se rád poděli o nějaký názor. Osobně se mi výše uvedená spotřeba moc nezdá. Sám mám 1.9 tdi pd v octávce a 1.4 63kW ve fabce 2. Když porovnán s fabii tak při cca 140 km/h se zapnutou klimou se nedostanu pod 7,5 l/100 km, ikdyž jedu sám nebo ve dvou. každopádně souhlasím, že fabia hatchback má horší aerodynamiku než octávka, ale zas o tolik...Pokud jedu na dálnici s octávkou, tak při rychlostech do 160 km/h mám spotřebu cca kolem 6, s tím že těch 160 km/h nejedu pořád. Dále ještě mohou porovnávat s 1.2 tsi a ta má při stejném tempu na dálnici spotřebu kolem 8-9l. Moc se mi nechce věřit, že by 1.4 mpi jela za míň než ta nafta. Spotřebu si kontroluji u všech aut, co jsem měl, podle tankování a snažím se zapisovat poctivě každé tankování.
  7. Taky se přidávám se stejným problémem, když je venku horko, přestane fungovat stahovaní oken v poloze spínače 2. Dělá mi to na obou stranách. V poloze 1 funguje bez problému. Napadá mě spínač, nebo že by se ve dveřích něco roztáhlo, co brání pohybu okna a aktivuje pojistku proti sevření, Prohlížel jsem zatím kabeláž v průchodce mezi dveřmi a je ok...
  8. Ahojte, nemá někdo z Vás obrázky z tohoto sdělení AS 08/18? Potřeboval bych trochu poladit klepavé zvuky :-). Byl bych moc vděčný, kdyby mi to někdo poslal třeba na email.
  9. Ahojte, chtěl bych se zeptat, jaké jsou podmínky pro zapnutí PTC?. Mám O2 FL s climaticem a PTC se mi zapíná jenom při venkovní teplotě 5°C a méně, nezávisle na nastavené teplotě. Zajímalo by mě, jestli to jde nějak kódováním změnit, když je venku víc jak 5°C, tak celkem mrznu, než se ohřeje motor.
  10. Tak s těmi GY UG8 jsi mě moc nepotěšil, vybíral jsem pneu cca měsíc, po dobrých zkušenostech s UG7+ (vyrobeny v Německu), jsem se rozhodl pro UG8...,ale teď nevím, mám už je objednané, tak uvažuji, že to zruším. Proletěl jsem pár stránek a tam jsem vyčetl, že všechny UG8 se dělají v Polsku..., neví někdo jestli to je pravda?
  11. Ahojte, řeším koncovku výfuku mám octu facelift, ale nevím, kterou vybrat.... Líbí se mi origo škoda, našel jsem dva typy FDC609001 šroubovaná a FDC610001 navařovaná. U té šroubované mají na fotce předfacelift nárazník, tak nevím, jak bude vypadat s facelift nárazníkem. Nemá někdo fotku facelift nárazníku se šroubovanou koncovkou? Ještě by mě zajímal rozdíl mezi tou šroubovanou a navařovanou, je nějaký rozdíl ve vzhledu (jiný princip přichycení je mi jasný ). Chtěl bych, aby to vypadalo decentně, prohlížel jsem si několik fotek a někdo má koncovku vystrčenou více někdo méně..., je to dáno jenom zkrácením výfuku při montáži nebo se liší i délka jednotlivých koncovek? Předem díky za každou radu.
  12. bohužel číslo jednotky neznám. Zkoušeli mi to aktivovat v autorizovaném servisu. Kdyby měl někdo tip na někoho z okolí Ostravy, kdo by uměl nebo má někoho známeho ve škoda servisu, tak bych do toho šel. Ne, že by se bez toho nedalo žít, ale je to celkem zajímavá vychytávka .
  13. Zdravím, dneska jsem byl aktivovat funkci corner, bohužel mi to taky u O2FL 12/10 ambiente nešlo. Poví někdo ze zasvěcenějších, jestli to jde u všech nebo ne...?
  14. Děkuji všem za odpovědi. Otázku jsem spíš myslel jinak, vím jak jednotlivé typy klimatizací fungují. Možná jsem otázku špatně položil. Zajímalo by mě, co škodovka změnila, že climatic degradovala na obyčejnou klimatizaci. Kompresor s proměnnou regulací zůstal (aspoň kód kompresoru je stejný), serva pro pohon jednotlivých klapek taky (není mechanická vazba mezi ovladači a klapkami), tak v této oblasti nic neušetřila. Panel climaticu rovněž musí obsahovat elektroniku, která hýbe servy..., má otázka tedy zní, co je nutné změnit, aby climatic opět fungoval, jako poloautomatická klimatizace.
  15. Zdravím všechny. Neví někdo v čem spočívá rozdíl mezi climaticem, který se montoval do 45kt a po? Od 45 týdne je název mechanická klimatizace. Nicméně kompresor klimatizace je před i po shodný. V tělese topení zůstaly serva pro pohon misicí klapkou, je tam i servo pro klapku, která mění směr foukaného vzduchu. Panel climaticu vypadá taky shodně, tak proč už to není klimatizace s "automatickou regulací", ale pouze "mechanická klimatizace"? Předem děkuji za Vaše odpovědi.
×
×
  • Vytvořit nový...