Přejít na obsah

Sentinel1988

Uživatel
  • Počet příspěvků

    105
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli Sentinel1988

  • Narozeniny 26.3.1988

Kontaktní metody

  • Web URL
    http://
  • ICQ
    0

Oznámení Sentinel1988

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. No když ti to ukáže, že je to u 90stupnů tak se ti zahřála spíš jenom voda(kapaliny)a ne celej motor takže bych tomu dal nějakej čas než bych na to začal hamtat...zvlášt v zimě
  2. Taky mě to zaskočilo nejdřív sem si řikal že se asi někdo v inzerátech překlep.....jinak psal jsem jim do tý firmy a prej je to úprava map v ŘJ ne přez vag ale. zkusím přez kamaráda sehnat válec a udělat to před a po a uvidí se
  3. Jojo asi to tak bude ale maj tam normálně v tabulkách 1.6 75kw MPI taky sem koukal co tam dělá 16V zas na druhou stranu mám kamaráda a u něj si můžu výkon před a po změřit. nabízej vrácení peněz do 14dnů v případě nespokojenosti
  4. Sentinel1988

    Chip

    Zdravím máte někdo zkušenost s touto firmou? PowerTec
  5. Mám RS ale laminátovej(má zavařenou lištu je prostě hladkej + tahokov takže žádnej problém s dírama)já pak změřim průměr. Ještě mi bylo doporučeno necaht tam kus mezeru před tou plastovou rourou co vede z airboxu a končí to tušim za přednim světlem....prej asi 1-2cm....pro tebe by bylo asi lepší zavéct tušim do boku nebo podběhu....v karoserii je u airboxu taková slepá mřížka ale dá se prej koupit normálně děrovaná za pár korun+ hadice taky vyfotim kde to je....silnější verze to maj prej normálně průchodný
  6. Já to tam dal teprve před tejdnem tak zatim nevím ale 100% se tím nic nesnížilo jako tah,spotřeba nebo že by se to dusilo. Fotil jsem to mobilem tak zejtra dodám lepší....měl jsem docela malej profil ale zatim to stačí...ještě je dobrý dole udělat dirku v nejnižšim bodě kvůli vodě. Filtr zejtra budu měnit novej tak pak napíšu jestli se víc špiní....hadice jsem pospojil(2) elektrikářskou páskou a na mřížky jednorázovejma stahovákama no a k filtrový krabici sem to zas zaizoloval....nic moc hezkýho na pohled ale to se česem změní až seženu větší průřez. Jo a sory za ty mušky zrovna jsem přijel z prahy tak jsem to po dálnici trochu prohnal ve 180 neměli šanci :
  7. Tak to je paráda ono prej i občas pomůže jen přehrát software na novější a je to prej i lepší. To že jsi vzal TDI si tu neměl psát ted tu rozvíříš zase takovou debatu že to neni pravda že jenom TDI je nejlepší (mezi námi máš ale pravdu 77kw ještě jde ale silnější asi ne((kde by byli ale bez turba že ))) Jen aby to nebyly ty první dojmy y nový věci na autě když už tam ted mám elektrický okýnka tak mi přišlo že to jede taky líp :smich: Ještě bych rád slyšel zkušenosti od někoho kdo to má od toho sportmotoru. Aby se mohlo porovnat. Jinak ted jsem jel po dálnici SLaný-praha a furt mezi 150-200 a pod 8,5l/100 jsem se nedostal ale co potřebovala provětrat Zkus ještě přivést ke vzduchovýmu filtru studenej vzduch od nárazniku. Já na to použil takovou tu ohebnou hadici jak se používá ve stavebnictví. Já to tak udělal a fakt to pomohlo. Jinak jsem taky přikloněnej spíš Cimbu. Tátovej kamarád a zároven náš mechanik mi ho taky doporučil že se s ním zná.
  8. Jojo chtěl jsem ji čisti, ale když jsem ji vyndal tak se akorát leskla. Stejně ted když se měnila ta hadice za váhou vzduchu. A navíc otáčky se při volnoběhu ani nehnou a spotřeba na volnoběh je furt 0,7. Tušim že na Mimoni byla brzda za 750 což neni tak strašný.
  9. Jo na to jsem taky zvědavej ale když jedeš furt z kopce (těch průměrnejch 3,6) tak přece jednou musíš ject taky zpátky do kopce ne muj rekord je asi 50km po rovince za 4,5/100....ale jinak úplně v klidu mezi 6-7 furt. Klapku mám čistou. To škubaní se trochu odstranilo když mi ted Martin.RS vyměnil tu hadici za váhou vzduchu bylo v ní několik děr co si vyžral olej a pak ještě jedna od klikovky tak to psalo vadu na těsnění. Od tý doby jsou starty sice furt opožděný, ale už to drží otáčky furt stejný(žádný např. 700-800) furt to drží a už to neškube při rozjezdech. Tak jestli tam taky někdo nemáte sežranou tu hadici a nepřisává to nezměřenej vzduch za váhou. Já s tim takhle jezdil rok a až ted když to bylo pořádně sežraný tak se to projevilo i na maxidotu a dalo mi to vědět. Jinak tady přikládám co jsem dostal za odpověd od sportmotoru.........Číst od spoda děkuji : Dobrý den, prodleva se znatelně zlepší, bráním se řící že se úplně odstraní. ID Cituji Petr Kříž <petankriz@centrum.cz>: > > Ještě bych se chtěl zeptat zda se tímto > chipem odstranuje ta nepříjemná prodleva na plynu při rozjezdech? > > ______________________________________________________________ >> Od: info@sportmotor.cz >> Komu: Petr Kříž <petankriz@centrum.cz> >> Datum: 20.07.2009 19:59 >> Předmět: Re: Octavia 75kw >> >> Dobrý den, >> >> děkuji za Váš zájem o naše služby. >> >> Octavii 1,6 75kW upravujeme již od roku 2000, kdy byl motor jako novinka. >> >> Protože se jedná o zakódovanou řídící jednotku, neumějí to některé >> firmy rozkódovat a tak tvrdí, že to nejde. >> >> Cena je 5853 Kč s DPH, k chiptuningu doporučujeme zakoupit rovněž >> sportovní vzduchový filtr do stávajícího boxu, cena 2260 Kč s DPH >> (Octavia 1), 1990 Kč s DPH (Octavia 2). >> >> V případě zájmu se můžete objednat telefonicky na 602 315 503, nebo >> mailem, a to i na sobotu dopoledne. >> >> S pozdravem >> >> Ing.I.Dymovský - Sportmotor Petr Kříž napsal(a): >>> Dobrý den chtěl bych se zeptat zda je cena chipu u octavie 1.6 >>> 75kw 102ps stejná jako v ceníku u 1.6MPI 74,75,77 kW na 82-85 kW 5 >>> 853 Kč s DPH. Dále bych se chtěl zeptat....četl jsem že octavia >>> 75kw nejde chipnout a pak jsem uviděl nabídku u Vás. >>> >>> Děkuji za odpověď.
  10. Jo jasný reklamní trik jen jsem jim napsal jak to dělaj...stejně nepočítám že by pan kuchař prozradil ingredience na ten výtvor jen že jsem tam zahlíd, že to řeší tu prodlevu. A že se tu porovnával Cimbu a Motorsport. Ted jsem byl u MartinaRS na dodělání komfortu a taky mi sám řikal že při rozjezdu to dělá bordel. Ufff už jsem myslel, že jsem se zapoměl rozjížďet
  11. Hmm ted jsem koukal na sportmotor a taky to prej řeší tu prodlevu...a navíc tam píšou i prej nějaký ty kobily navíc. Jen tam píšou že je součástí i KN filtr cěhož nejsem moc přiznivcem.
  12. To mě to právě zlobí jen při tom rozjezdu...cukačka nebo zařvání, ale to čidlo na spojce mám dobrý jak si tu popisoval opravu. Jinak když pustim plyn tak to hned brzdí motorem tak právě jezdim můžu to klidně vytáček hned od spoda a ject rychle, ale na co pak brzdit 2m před zatáčkou nebo u semforu dojedu si motorem a mám pak i dobrou spotřebu. Já si ale myslim, že ta spotřeba asi moc dolu nepude. Ale uvidíme co nám poví novýho
  13. Jak jsem psal 1.6 je zlatej střed. Když chceš míň a jenom popojíždíš tak si koupíš třeba 1 - 1.4 když chceš už rychlejší jízdu tak 1.8 a vejš. Od tý doby co mám tempomat na 1.6 můžu ject i za mín. Taky se k Cimbovi chystám tak si tu rád taky přečtu zkušenosti od někoho kdo to už má si yas budu zvykat že to hned reaguje do ted jsem si zvykal že ot nereaguje
  14. Díky Martine za přestavbu a promin za prasácky natahanou hudbu
  15. JasteR: Náhodou 1.6 je zlatej střed u benzínu. Jede dobře tak do 3 lidí na palubě. Je to jen o zvyku. A tady neni žádná řeč o chipování, ale o zrušení tý prodlevy na plynu. Já mu tim jen chtěl říct, že tim myslel jinou verzi motoru. Kdybych chtěl závodák tak kupuju 2 litrovej a vejš. Já tu 1.6ku mám na svezení já s tou svoji dokážu jezdit od 5-6.5 a opravdu nejedu mimo město 70...a bez nějakejch závad krom 2 pitomostí do tisícovky. Ale na každym kousku něco odejde to je ve všem stejný. i na dálnici při 150 jsem jel za 6.6 tak pokud bych to srovnal s TDI tak bych jel radši v benzínu Ale nic prodi TDIčkám nemám taky jezdim s nima a nestěžuju si na nic. KarlosTDi: Jojo s tim autorizovanym servisem mi je to jasný. Stejně mám po záruce a stejně bych nikdy do škodovky nevkročil na opravu. jednak bych tam měl auto tak měsíc jak to bejvá a navíc to stejně neřešej opravou ale výměnou všeho a za ty peníze....no neplánuju navštívit toto zařízení jinak v elektronice se může podělat vždycky všechno viz. počítač-mrkvosoft-- windows
×
×
  • Vytvořit nový...