Ahojte, mam starsiu skodu superb (2016) a problem pocas emisnej kontroly. Nakolko odozva na akcelerator (pedal plynu) je trochu chaoticka, nedokaze ustalit otacky na zvolenej hodnote. V autorizovanom service (BB Euromotor) mi nevedia poradit (zaplatil som znova za cistenie klapky, kontrolu tesnosti a chyb RJ cca 180 eur). Odporucanie je vymenit skrtiacu klapku ale to bez zaruky ze sa to zlepsi. Motor ma takmer 100tis km za sebou, je to uz druhy motor v aute (ten prvy vraj vydrzal cca 15tis km od nova).
Je teda nasledovne spravanie v poriadku? Pocas jazdy to nijako nepocitujem, tu je video s plynulym pridavanim plynu - otacky vyrazne kolisu, ked stlacim spojku (druha polovica videa) tak sa daju ovladat trosku lepsie. Funguje to tak aj vam?
http://www.youtube.com/watch?v=l-39T_Hs9B0