Přejít na obsah

vever440

Uživatel
  • Počet příspěvků

    16
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení vever440

  1. Motor bol meneny myslim kvoli tomu ze nieco sa uvolnilo z turba, asi cast lopatky...
  2. Ahojte, mam starsiu skodu superb (2016) a problem pocas emisnej kontroly. Nakolko odozva na akcelerator (pedal plynu) je trochu chaoticka, nedokaze ustalit otacky na zvolenej hodnote. V autorizovanom service (BB Euromotor) mi nevedia poradit (zaplatil som znova za cistenie klapky, kontrolu tesnosti a chyb RJ cca 180 eur). Odporucanie je vymenit skrtiacu klapku ale to bez zaruky ze sa to zlepsi. Motor ma takmer 100tis km za sebou, je to uz druhy motor v aute (ten prvy vraj vydrzal cca 15tis km od nova). Je teda nasledovne spravanie v poriadku? Pocas jazdy to nijako nepocitujem, tu je video s plynulym pridavanim plynu - otacky vyrazne kolisu, ked stlacim spojku (druha polovica videa) tak sa daju ovladat trosku lepsie. Funguje to tak aj vam? http://www.youtube.com/watch?v=l-39T_Hs9B0
  3. Vdaka vsetkym za tipy. Pred mesiacom v servise vycistili tu klapku sania a odvtedy startuje normalne ci uz pri studenom starte alebo pri zohriatej vode webastom. Vsetko ok. S.
  4. Ďakujem za info, skúsim poprosiť v servise nech to urobia keď im to ani nenapadlo. Stano
  5. Ahojte, moja embéčka štartuje na 3. krát za studena a jedine čo pomôže je pridať mierne plyn aby naskočila na prvý krát. Viem že takto sa štartujú aj Formany ale predsa len ma zaujíma či vás nenapadá kde by mohol byť problém. V autorizovanom servise si prečítali chyby ale našli len starší error ohľadom dobíjania alebo napätia no ja s akumulátorom problém nemám dokonca aj webasto bežalo v zime každý deň bez problémov. Na videu sa mi to teraz nepodarilo zachytiť no proste zakolíšu otáčky a motor zhasne a potom sa zase automaticky začne štartovať a naskočí až na 3. krát. https://youtu.be/G-KlEZPE8NY Je čas na výmenu motora? Pokiaľ viem tak prvý majiteľ menil motor po prvých 15tis km... Dik
  6. presne tak, sam sa cudujem kolko tu ludia "tuninguju" tie embecky len aby sa vobec dopravili do ciela... proste na tieto auta nie su ani mechanici a nikto sa v tom nevyzna, a este k tomu su poruchove od nova a ludia si musia poradit sami na internetoch.
  7. ako to dopadlo? tiez mam taky problem ale na 1.8tsi 132kW...
  8. robi to aj moja skodovka ale beriem to normalne, robil to uz forman
  9. jasne v bmw boli tieto packy blinkrov povodne pod sedadlom, aj to sa jednalo o sedadlo spolujazdca. ja som ich musel vymontovat a nasadit ku volantu aby sa dali pouzit ;-)
  10. keby cvakla raz ale niekedy aj 3x? tato 14 rocna packa nikdy necvakala a nikdy ju nebolo pocut
  11. Niktomu tu necvaka v packe smerovky pri zatoceni? Pred mesiacom som si kupil S3 a cvaka to tam ako v detskej hracke. Nechal som vymenit packy za nove (cca 180€) a robi to dalej. Samozrejme vraj je to normalne ale nechapem ako s tym ludia mozu zit. Nerobi to ani moje 14 rocne auto ktore som chcel vymenit za S3 ale pravdepodobne pojde skodovka po mesiaci na bazar... je to tento pazvuk ked zataca volantom: ... nechce sa mi verit samemu sebe ze som po 8 rokoch znova na tomto fore a zas riesim pazvuky ako ked som mal O2 co hucala v pravotocivej zakrute...
  12. ja som mal to iste pri cca 180tis km to zacalo zrat olej viac nez zvycajne tak som to predal
  13. vever440

    Záhadný hukot

    Ja by som to chcel riesit, pretoze mi ten hluk prekaza, urcite to nie je normalne. Nie je to ani efekt od vyroby, mne to robi pri pravotocivej zakrute pod plynom. Ked mi to nerobi na 30 rocnej skodovke, sere ma ze mi to robi na tejto Kazdopadne daj vediet ci ti to servis odstranil a co si zistil. Je nas viac ktorych to zaujima. Ciao
  14. Ja to mam presne naopak - prava zakruta, staci mierny plyn a hukot sa ozyva asi z LP kolesa. Mam 1.6 MPi cca 125tis km. Lava zakruta je vzdy OK. Na neutrale su obe zakruty bez sprievodneho hluku, tipujem preto ze lozisko nie je zatazene tak ako pod plynom, ked vlastne koleso taha zvysok auta prostrednictvom ulozenia v lozisku a tym je lozisko viac zatazene v istej oblasti. Samozrejme to nevysvetluje preco to nehuci v priamom smere...
  15. Tiez mam podobny problem (1.6 MPi), staci jemne vytocit volant vpravo a je to trosku hlucnejsie iba v pripade ze idem pod plynom, pri otoceni vlavo nic podobne nepocujem. Najazdene 120tis km. Nikto nic nevie?
×
×
  • Vytvořit nový...