Přejít na obsah

tibi

Uživatel
  • Počet příspěvků

    54
  • Registrace

  • Poslední návštěva

1 Sledující

O uživateli tibi

  • Narozeniny 28.1.1948

Návštěvy profilu

1 549 zobrazení profilu

Oznámení tibi

  1. Typ. model 5422F4. Asi sám neviem, čo mám. Môžete mi upresniť podľa tohoto údaju, či to je remeň, alebo reťaz?
  2. Konečne som sa trochu uvoľnil a môžem sa venovať tomuto problému. Ja si myslím, že to môžu robiť automatické zdvíhadla, stečie s nich olej a kým to znovu nenatlačí, tak klepú. To ale by asi mali klepať len niektoré, lebo zo všetkých aby naraz stiekol olej, je myslím nepravdepodobné, ale ten zvuk je ako dízlák, čiže všetky ventily naraz. Vstrekovače neviem prečo a ako by to mohli robiť. Väčším vstrekom a tým väčšie nárazy? Tým by sa ale mali zvýšiť otáčky. Otáčky sú síce vyššie, ale primerané na studený štart a sýtič. Dnes som bol v servise nabrať nejaký rozum, tam mi povedali, že je to jednoznačne reťaz. Neviem ako môže podobné niečo robiť reťaz. Mimo to mi povedali, že u týchto motoroch výrobca povoľuje klepanie až 5 sekúnd. Uvedomujem si, že určiť "diagnózu" takto cez net asi nebude možné. Cez to všetko privítam ďalšie nápady, skúsenosti, aby som to neodstraňoval pokus-omyl.
  3. Jazdím skôr na nižších otáčkach. Jazda väčšinou len po meste, krátke trasy, bez prudkých axelerácií, skôr by som povedal, že len taká rekrečná spanilá jazda. Ročne najazdím cca 7000km. Obmedzovač otáčok vôbec nevyužívam. Skôr jazdím na 5. , 50km.
  4. Mám 1,2TSI, najazdené 72000km, pravidelne servisované, olej podľa doporučenia servisu. Teraz v lete sa mi stalo, že po dlhšom státí, (6, a viac hodín) po naštartovaní zhruba na 2, až 5 sekúnd zaklepali ventily. Myslel som, že vysoké teploty spôsobili, že skôr stečie olej zo zdvihátok a že ochladením to prestane. Neprestalo to a naďalej to robí aj pri nižších teplotách. Viete poradiť, čím to môže byť, alebo je to normálny stav.? Prípadne čo mi odporúčate spraviť pre zlepšenie stavu.
  5. Mám tiež 1,2 TSI. Bolsom na STK, tiež mi držalo otáčky okolo 1000. Mal som kúrenie na max. Technik stiahol kúrenie, vypol zapaľovanie a znovu naštartoval a všetko ok. Vysvetlil mi, že ak mám kúrenie na max, zapína sa prídavné elektrické kúrenie, ktoré sa stiahnutím teploty hneď nevypne. Preto treba vypnúť zapaľovanie a pri stiahnutom kúrení znovu naštartovať. Teraz už to mám odskúšané, že u mňa to takto funguje.
  6. Mal som auto v servise (narazený zadný nárazník). Dnes som si ho vyzdvihol a zistil som cestou domov, že na PP, riadok, ktorý má ukazovať celkové najazdené kilometre, počas jazdy ukazuje údaj, ktorý veľmi približne zodpovedá polovičnej rýchlosti a za ním údaj km. Keď sa zastavím, beží motor, ukáže mi správny údaj najazdených km.Pokiaľ stojí a motor vypnutý, píše tam (0 mph.) čo vôbec neviem, čo má byť. Stretli ste sa z niečim podobným a čo to môže spôsobovať? Bohužiaľ som tak ľaví, že viem to síce na fotiť, ale neviem to sem vložiť. Ak viete, poraďte. Pôjdem do servisu to reklamovať, ale nechcem sa zosmiešniť, pokiaľ je to banalita. Ďakujem vám za všetky odpovede.
  7. p.PyroSVK Ďakujem. Už to ide. Chýbala mi poistka č. 7. Omylom som ju dal asi inde. Chodia mi aj okná, tak že v pohode. Ešte raz vďaka za rýchlu reakciu.
  8. Okno na dobeh chodilo. Druhé chodí aj teraz. Teraz mi však ide hlavne o to, že neviem ani naštartovať. Čím viac na tom rozmýšľam, vychádza mi to tak, že štartovanie mi nejde preto, že som niektorú poistku dal inde. Včera sa mi jeden kolega snažil z počítačom načítať poruchu, ale nedarilo sa mu napojiť na riadiacu jednotku motora. Teraz by mi asi najviac pomohlo, keby som presne vedel skontrolovať pozície poistiek, či som niektorú nedal inde. Podľa techničáku je to rok 2012 TSI . Prepáčte. Teraz som si všimol, že v predošlej odpovedi tie poistky sú. Ďakujem.
  9. Mám fábiu 1,2 TSI r.výr 2012. Nešli mi na nej dobre okná. Okno u vodiča šlo len keď som držal tlačítko. Nemal dobeh. Kontroloval som káble prepojovacie medzi karosériou a dverami. Tie sú v poriadku. Potom ma napadlo pozrieť poistky. Po jednom som ich vyberal a premeriaval. Po mojom zásahu ale auto prestalo štartovať. Štartér točí, ale motor nenaskočí. Veľmi malá pravdepodobnosť, že som niektorú poistku dal niekde inde. Ale dúfam, že nie, lebo som ich vyberal po jednom. Nenašiel som nikde ani vyobrazené poistky Myslím poistkovú skrinku, preto to neviem skontrolovať. Nemáte niekto toto nafotené, alebo niekde v návode? Viete mi poradiť, čo ďalej? Pomôžte ak môžete. Ďakujem.
  10. Ďakujem za odpovede. Je to asi tým, že ako to tu niektorí písali, vozidlo sa snaží udržať teplotu kúrenia. Totiž mne tie otáčky držalo po zahriatí motora,( čo usudzujem podľa toho, že mi zhasne kontrolka teploty), pokiaľ vonku boli mínusové teploty. Spomínam si, že cez to všetko bola v tej dobe aj hmla. Tak že pri jazde zo svetlami mohlo mať na to vplyv aj napätie na baterke. Teraz som si už tento jav dávnejšie nevšimol. Asi je všetko v poriadku. (Tie nové autá sú mnohokrát múdrejšie ako šofér a potom to takto dopadne)
  11. Nemusí to byť pravda. Mal som fabiu 1,2 HTP, teraz mám 1,2 TSI. a spotreba išla dole z priemeru 6,5 (HTP) na 5,9 až6.(TSI) Jazdím vždy ľahkou nohou. Prípade záujmu môžem uviesť tabuľku spotreby v grafe od oboch.
  12. Na fábii 1,2 TSI sa mi občas stane, že aj po zahriatí motora ostanú otáčky držať na 1000 otáčkach. Nie vždy, len občas. Po odstavení a po chvílke opätovnom naštartovaní obyčajne klesnú na cca 750. Najazdené mám okolo 25000km. Auto má niečo cez 2 roky. Motor ani na počítači nevykazoval žiadnu poruchu. Viete mi poradiť, kde hľadať príčinu?
×
×
  • Vytvořit nový...