Přejít na obsah

robzab

Uživatel
  • Počet příspěvků

    124
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

1 482 zobrazení profilu

Oznámení robzab

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Musím vyměnit plynové vzpěry pátých dveří kufru. Mám verzi O1 sedan (rv2003,1.9TDI,81kW) se zadním stěračem. Podle označení, které jsem dohledal na netu bych měl mít vzpěry dle označení dílu 1U6827550E, kde je uvedená výtlačná síla 500N. Na skoda-dily jsem našel také díl s označením 1U6827550F, který má výtlačnou sílu 515N, ale uvadí, že je také možné použít pro moji Octavii 1U2. Tak jsem z toho trochu zmatený. Také nevím, zda se vyplatí investice do originálního dílu? U originálu se uvádí, že cituji: "Pouze originální vzpěry jsou vybaveny systémem pro plynulé dobrždění pátých dveří v horní pozici při otevírání". Nevím co si mám pod tím úplně představit - jako že plynulý dojezd? Poradíte, který koupit? 1U6827550E nebo 1U6827550F. "F" se také někde uvádí, že je určeno pro vozy se zadním stěračem a malým křídlem. Děkuji za radu.
  2. Klasika O1, svítí mě kontrolka chladící kapaliny. Dívám se, že novou nádobku lze pořídit od cca. 200 Kč až do 700 Kč za prvovýrobu original. Jaký je rozdíl v kvalitě čidla v nádobce - nejlevnejší vs. originál? Kromě ceny :-) Díky za objektivní info.
  3. Sháním někoho z Brna nebo okolí kdo provede výměnu/opravu maxidotu (včetně dodání displeje). Když se maxidot zahřeje, tak už na něm není skoro nic vidět, výměna je tedy už asi nevyhnutelná. Děkuji za nabídky nebo tipy.
  4. Jezdim stale se zapnutym ofukem predniho skla, protoze kdyz chci na Climatronicu ofuk predniho skla vypnout, tak zacne byt slyset dost nahlas nejaky ventilator, mozna bych to prirovnal zvuku klinoveho remenu, ale bez piskani. Zkratka jako by nekde neco drhlo, nebo nevim jak to presneji popsat. Jakmile ofuk predniho skla zase zapnu, tak to hned prestane. Nevite, cim to muze byt? Jedna se o vuz Skoda Octavia 1.9 TDI 81kW.
  5. Moc diky za odpoved a aspon nejakou radu. Od te doby se mi to uz nestalo a chyta vzdy temer na brnk, takze jsem z toho celkem zmatenej, ale pocitam s tim, ze to bylo jako upozorneni nebo varovani na neco spatne, ale otazka co. Jde taky hlavne o ten nepravidelny chod co jsem popisoval, ktery se po chvilce srovna (resp. srovnal). Kdyz bude spatna baterka, tak by to prese vubec nechytlo nebo ano?
  6. To vis, ze hledal, ale nikde jsem se nenasel s problememe, ktery popisuju, mam pocit, ze kazdy resi trochu neco jineho, nevim, mozna tomu tolik nerozumim...
  7. Dnes v podvecer me okta nesla nastartovat hned na brnk jako pokazde. Stalo se mi to poprve, tak nevim cim to, tipuji asi zhavice, ale rad se dozvim i dalsi tipy zde od zkusenejsich. Ted k problemu: Motor cca 2x otocil, chytlo to, ale bylo slyset strasne nepravidelne chod motoru, jako by na dva valce a po chvilce motor chcipl. Za chvilku jsem zkousel znovu, parkrat jsem otocil a nic. Az na treti pokus motor chytl, strasne nepravidelny chod, ale po chvilce uz bezel normalne. Nasledne jsem prejel na jine misto, mezi tim jsem motor uz plne zahral na plnou teplotu, a dalsi start uz zase na brnk. Takze s toho usuzuji, ze je nejaky problem, kdyz je studenej, resp. mrzne, je pod nulou. Myslite, ze to budou zhavice? Vim, ze se nemeni na km nebo konkretni dobu, ale jen pro info, zhavice tam mam uz 6 let a najeto na nich 100 tis. Diky za vsechny tipy a rady. Rano s tim nekam zajedu, aby se me na to podivali, ale abych vedel se co vsechno se mam pripravit :-)
  8. Nevim cim to je, ale najednou mi zacali "poskakovat" predni sterace po skle. Myslel jsem, ze jsou uz spatne, tak jsem zakoupil nove a problem je stejny. Jedna se o flat sterace, ted jsou koupil original Skoda, tedy Bosh AeroTwin... Kdyz sterace vyklopim a zkusim zda jezdi naprazdno, tak se pohybuji v poradku. Neresil jste nekdo podobny problem? Nebo co by jste poradili? Premyslim uz nad nejhorsim, ze bude asi nutne vymenit ten mechanismus, ale to bych videl jako posledni moznost, nechce se mi za to zbytecne vyhazovat penize, pokud muze byt problem i jinde. Diky za pripadne podnety k reseni.
  9. Zajimava odpoved :-) Takze dokud zhavi, tak neresit... A jak se projevi v praxi, kdyz nejaky napr. prestane zhavit nebo bude zhavit mene? Jde mi o to, ze napr. muze auto chytat dobre, ale i presto uz nejaky zhavic nemusi treba zhavit jako novy...
  10. Žhavící svíčky mám už 4 roky, najeto na nich 80 tis. km. Nevím zda je dobré už na tuto v pořadí 5-tou zimu preventivně vyměnit nebo je nějaký doporučený interval jejich výměny po x-letech nebo x-najetých km?
  11. Diky za rady a tipy, budu to resit az ted (byl jsem mimo), takze uvidime... Napisu pak kdo mel pravdu :-)
  12. Po nastartování mi zůstala svítit žlutá kontrolka na palubce ABS + pod tím žlutý trojúhelník. Kde je problém nebo co s tím robit? Díky za rady. Jedna se O1, 1.9TDI 81kW, 2003.
  13. ale pokud by to slo pres gufera, tak by to muselo spalovat olej a to by jsi podle me za nejakych par tisic km poznal, ze sem tam neco malo dolijes, ne? Ja jezdim 15tis km s olejem na max. bez dolivani k vymene a dela mi to taky, takze gugera, nevim... nezda se mi to
  14. robzab

    Bublani vody

    ok, diky za tip, zkusim
  15. robzab

    Bublani vody

    no prave, klima me v lete normalne fungovala a ted to uz navic nedela, ze by to byl normalni jev?
×
×
  • Vytvořit nový...