Přejít na obsah

Rass

Uživatel
  • Počet příspěvků

    184
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli Rass

  • Narozeniny 19.11.1969

Oznámení Rass

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Tak se taky hlásím "do klubu" s pazvuky při přeřazení na 5, nevím zda se to bude zhoršovat, pozoruju to tak měsíc, ale je to slyšet ikdyž na tu 5 brzdím motorem - dojíždím do vesnice z mírného kopce bez plynu, rychlost okolo 60 a je slyšet jak to hučí. Jinak taky převodovka HDV.
  2. Nějak mi přestalo fungovat čidlo hladiny v ostřikovačích, na konci zimy mi skladník místo kap.do osřik. dolil do nádobky G48, měl do ocas hned vedle sebe, barva podobná tak dolil... Další den jsem to vystříkal všechno ven, prolil několikrát teplou vodou, ale asi po měsíci mi to čidlo přestalo hlásit. Minulý týden jsem ho vyměnil, ale pořád nic. Nemá někdo zkušenost? Popř. jak to proměřit?
  3. Mám 5/2005 a taky mě v 90tis. "přemluvili" na rozvody (Autodružstvo F-M), že doporučeno z MB, nechtěl jsem se pak v případě nějakého problému v záruce dohadovat, tak jsem je nechal o těch 30tis.dřív udělat.
  4. Jo, tyto kotouče jsou dobré, používají je taky v pneuservisech na odstranění zbytků lepidla po nalepovacích závažích na alu diskách.
  5. Jasně předek i zadek, zadní je obzvlášť náchylná na rozhození, párkrát nějaká díra či obrubník a je to rozhozené znova, je to hezky poznat když v zatáčkách přejedeš příčnou nerovnost (spáru, trhlinu, hrbol) zadek odskakuje.
  6. Tak to jsi dopadl stejně, bez loga nebyl problém, ale se "škodou" nelze. No 1000% na tom mít "Š" stopro nebude, ale o řad nižší tedy 100% je běžné, za 110,- bys těžko sháněl i nějaké "univerzály" z Číny. Jinak ty jejich Carvelvet stojí cca půlku obdobných co koupíš ve "Š", pak asi nejlepší co dělají - Durmat, ty můžeš omývat např. wapkou, ale cena se už blíží těm o něco horším ze "Š".
  7. Tak to jsem moc zvědavý, zda je z nich dostaneš. Předloni jsem se o to taky snažil, ale ani ťuk, mají dohodu se škodou, že když to pro ně dělají mimo škodovku to prodat nesmí. Držím palce, třeba se něco od r.2008 změnilo.
  8. Univerzální silikon je špatně, musí být neutrální. Univerzální sil. má acetátový-kyselý systém vulkanizace a na nechráněných kovech - měď, nerez, hliník způsobuje povrchovou reakci (oxidaci, na mědi se ji říká meděnka, lechce nazelenalý povrch) a následně na tomto povrchu nemusí držet, jakoby s tou mikro vrstvičkou "odskočí" a vznikne mezírka kudy může opět zatékat. Toto Neutrální silikon nedělá, lepí se jim např. zrcadla, což se opět univerzálem nesmí! Ne všechno univerzální je na cokoliv.
  9. Tak to mi připomíná Fábii, tam do interiéru zatékalo hlavně zadníma dveřma, holt koncernové nedostatky se občas vracejí. Taky okolo toho přinýtovaného plechu, jakoby zdegradované těsnění, obtáhlo se to silikonem - neutrálním! a vystaráno.
  10. U mého Streamu přesně to co pospisuješ, občas rána a tak jsem to nechal přehrát a byl klid.Ale ve firemním jsem s tím ještě chvíli jezdil až přestalo hrát úplně - z repráku silné práskání-lupání, nedalo se se to ani ztišit pořád stejná intenzita, vypnout zapalování a pak už nehrálo, když jsem ho chtěl zapnout opět to práskání v reprácích, další týden ho v servise komplet měnili - na záruku. Tak s tím moc neotálej.
  11. máš recht, sleva ze škoda-dily ti bohatě zaplatí práci i geometrii, a pokud máš čepy a tlumiče v pořádku, tak náprava bude jako nová.
  12. Rass

    Cvakání

    Vím, že se to dá odstranit promazáním, ale právě že se mi moc do toho sundání tapecu nechce, při demontáži se občas něco ulomí a pak už to není jako nové. S tím pískáním to bylo myšleno výtka ke kvalitě stahování "škoda", píská to takové spoustě OII, že to vidím na konstrukční vadu a to by měli opravovat zadara! a ne že si to budeme kutit sami. Se postav do podzemních garáží k závoře a stačí ti pár minut a i když budeš otočen zády, podle zvuku při stah. a vytah. oken z 50% poznáš kdy dorazila OII a "to je hnus velebnosti"!
  13. Tak co už si to vyřešil, byl to setrvák?
  14. Krásně jsem to poznal u OI combi, první byla Elegance, tam byly podběhy blatníku s "kobercem", druhá byla tour "jen" s plastovýma a bylo to sakra znát hlavně za deště, zpočátku jsem myslel, že mám pootevřené zadní dveře, šustělo to od zadních kol o poznání více, já bych neměnil za plast ani náhodou.
  15. Tak přesně to co popisuješ jsem dělal loni v létě, na STK si technik všiml docela dosluhujících silentbloků, a i poslechově byla náprava hlučnější, naj.cca 150tis. Měl jsem před dovolenou a tak jsem si říkal, že bude !lepší" cestování s celou rodinkou. Nechal jsem si udělat i test tlumičů a protože LP a PP se lišil o 4% a bylo to vyhodnoceno jako snížené schopnosti tlumení a ať nedělám geošku 2x (ušetřím-udělám najednou). Servis Škoda-silentblok zadní v Alu pouzdře origo, přední taky origo-škodovka přelisovala, ten v Alu bych asi přelisovaný nedal, tlumiče jsem si přinesl a protože ve VO s autodíly kde nakupuji měli jen Monroe (byly za půlku oproti origo škoda, vzal jsem je a taky horního uložení vč. ložiska - taky cca za polovic. Nakupuju tam už asi 10let a nikdy s ničím problém, rozvody,filtry, ložiska kol, desky, kotouče atd. Škodovka vyměnila a ejhle-tlumení přední nápravy citelně lepší-takové ty zpomalovací retardéry, když se jelo s rozumem lepší, ale pokud rychleji jakoby tlumiče bouchaly podstatně více než před tím, zvlněný asfalt např. před křižovatkou-katasrtofa jako by se tlumiče a silentbloky vůbec neměnily! ba naopak ještě horší! Na slavné dálnici D1 se v pravém vyskákaném pruhu vůbec nedalo jet, tlouklo to jako o život. Další týden do servisu, tam mě chlácholili, že po výměně silentbloků a tlumičů vše ztuhlo a jediné co se neměnilo a může"klepat" jsou staré známé kosti, což byla hlavně bolest tdi fábií, ale budiž nechal jsem je vyměnit-zkušební jízda-beze změny. Resumé servisu-donesl sis své díly-sorry a to tam mám velmi dobré vztahy, na druhou stranu se nedivím, mají pravdu a taky jsem se tam nijak nerozčiloval. Objednal jsem se tedy další měsíc na výměnu tlumičů a když jsem přijel, zjistili "mistři", že přestože věděli že přijedu tak na 103KW je nemají, další objednání a výměna nedávno vyměněných Monroe tlumičů a uložení za origo tlumiče a uložení a konečně je přední náprava perfektní-klid, tuhost, jako pocit nového auta! Tlumiče a uložení jsem zavezl zpět do VO a čekám co bude, Monroe Germany se ůdajně na reklamaci moc netváří, pravda je, že tlumení bylo v pořádku, ale ve spojení s uložením to neklapalo, někde muselo být něco mimo toleranci ať už tlumiče či uložení a výsledek byla vůle a následné bouchání. VO údajně řeší díky mě 1.reklamaci v Monroe, nemají s nima jinak žádné problémy, ale tak díky jejich vztahům to snad dopadne "pro mě" dobře, už naznačili, že i část nákladů za práci mi vykompenzují, vážím si tak přístupu VO-snaží se. Takže po nějakém tom měsíci jsem spokojen, jen jsem se té dvojí geošce stejně nevyhnul, o čase stráveném v servisu ani nemluvím. Zase se mi potvrdilo, že se člověk učí celý život. Tak to hochu dobře zvaž co si koupíš origo a co ne a s přelisováním do toho Alu pouzdra-no nevím, neříkám, že to nejde, ale ať to pak taky neděláš vše 2x - "a to se vyplatí".
×
×
  • Vytvořit nový...