Přejít na obsah

xaker

Uživatel
  • Počet příspěvků

    14
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení xaker

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. dnes som mal vytiahnute palivove cerpadlo, cele vycistil... vela spiny tam nebolo. Avsak som si vsimol, ze v trubickach, ktore idu do palivoveho filtra pri motore ide dost vela bubliniek vzduchu. Dokonca, ked auto odstavim a sledujem palivo v trubicke sa upada smerom spat do nadrze. Skusal som aj prefukavat prepadove trubicky, mali by byt priechodne len jednym smerom nie?
  2. no modry ako modry, skor by som povedal ze slabo modry az belasy
  3. 1.9 TDI 81kW, mam nabehanych 120 000 km
  4. Caute, ked startujem prvykrat - teda ked je motor studeny, auto nejde nastartovat na prvy raz, slabo toci, vymenil som bateriu, zhavice, ale efekt ziaden. Ak aj nabehne na prvykrat kopa modrasteho dymu, na druhy krat je to lepsie, ale z vyfuku vyjde taktiez kopa dymu - modrasty dym. V com to moze byt? Mate s tym niekto nejaku skusenost?
  5. a nemohla by byt zrada vo filtri paliva v palivovej nadrzi (znescisteni)? v tahu nedostane motor dostatocne mnozstvo paliva a autom zacne trhat, ale ten sramotiaci zvuk...? alebo v pripade zadierani volnobezky na alternatore?
  6. A nemalo by preskocenie rozvodoveho remena za nasledok znefunkcenie vozidla? lebo auto funguje teraz normalne... uz som rozmyslal aj nad obmedzovacom otaciek motora-na akom principe pracuje? sramotil by?
  7. Zdravim, v aute mi uz dlhsiu dobu nieco sramoti, najprv len pri vyradenej rychosti (otacky 2500 - 3000), pri poklese nieco zasramotilo. Dnes som sa chcel rychlejsie pohnut hore kopcom na dvojke a autom zacalo trhat, akoby nieco preskocilo, presmyklo. Cim to moze byt? mam Octaviu 1.9 TDI, 81 kW. Dakujem
  8. xaker

    alternátor?

    alternátor je už v pohode...chyba bola vo voľnobežnej kladke a v 2 ložiskách...alternátor funguje znova ok ďakujem za rady...
  9. Ahojte! Mám octaviu 1,9 TDI, r.v. 2002 Stala sa mi taká vec: po naštartovaní dobíjanie nesvietilo (v poriadku), ale pri rozjazde začalo svietiť. Pri ubratí plynu a klesnutí na 900ot. kontrolka zhasla. Pri opätovnom pridaním plynu do ot. cca 1200 - 1300 a viac začalo znovu svietiť. Toto trvalo asi 8 km jazdy a potom sa všetko vrátilo do normálu. V servise mi premerali dobíjanie a všetko ukazovalo v poriadku. Ide o alternátor 120A 14V VL2 26/02 VW AG. Vie niekto poradiť ?
  10. Pýtal som sa známeho a tvrdil mi, že to môže byť chybný snímač tlaku vzduchu. Ale potvrdil mi aj to, že najlepšie by bolo všetko vyčistiť a potom sa uvidí...
  11. Ďakujem za rady. Asi sa skusim na to pozriet sám. Ale keby niečo...koľko stojí taká robota v servise?
  12. Mám najazdených 85000 km. Niekedy. najmä pri vyššom zaťažení auta (snahe rýchlo akcelerovať), vypne turbo a auto prestane ťahať. Má niekto s tým skúsenosť? Potreboval by som poradiť, čo robiť... Ďakujem
×
×
  • Vytvořit nový...