Přejít na obsah

aaakecal

Uživatel
  • Počet příspěvků

    88
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení aaakecal

Nováček

Nováček (1/14)

1

Popularita

  1. Mám to taky a bylo mi řečeno abych to neřešil, tak to neřeším už 3 roky a pořád světla fungujou...
  2. Tak jsem nakonec pořídil novou, procesorem řízenou... Po nabití má aku už alespoň trošku slušnější sílu, je to poznat podle napětí i podle otáček startéru...
  3. Jasně, to je vše vpořádku, to už mám nastudovaný, proud je na začátku kolem 5A, pak to klesá. Jenom opravdu potřebuji vědět, jestli maximální napětí, které se může připojit na aku je 14,4V - připojená či nepřipojená baterka? Tuhle informaci jsem nikde nevyčetl. Předpokládám, že zdroj je dostatečně tvrdý, pokud připojím 55W žárovku, napětí neklesne, pouze při připojení aku stoupne na těch 14,2V. Já si myslím, že bez připojeného aku by to mělo být 14,2 - 14,4V.
  4. Ahoj všem, potřeboval bych radu elektrikáře, mám doma starou nabíječku (nějaká neznačková bez elektroniky, pouze trafo, mostík, pojistka) a nelíbí se mi, jak to nabíjí akumulátor. Zdá se mi, že nenabije na max... Doporučované nabíjecí napětí je +- 14 až 14.4 V. Tolik na akumulátoru (14,38) naměřím i když je motor v chodu a je nabíjen alternátorem. Nabíječka však má na sekundáru střídavých 13,5V, po usměrnění je to již jenom 12,2V. To se mi zdá docela málo. Nejhorší na tom je fakt, že pokud k nabíječce připojím aku, napětí se zvedne na 14,2V. Je to správně, nebo jak to vlastně má být? Už z toho začínám být jelen, mám tam dát trafo, kde po usměrnění bude 14,4 V a na zvýšené napětí po připojení akumulátoru nehledět, nebo to mají vymyšlené dobře?
  5. Dík, někde si to uložím, zatím sice problémy nemám, ale pokud by se něco pos... Ty naše servisní rádobyslužby se automatů bojí a moc tomu nedávají.
  6. Napájení není problém, stačí koupit jedno MA7805 a 5V je hned. Nic víc než tuto součástku za 20Kč a 3 pájené spoje nepotřebuješ. http://sf.zcu.cz/rocnik04/cislo03/cislo3.967/w_zdroj.html
  7. Moje Combi 2,0i 85kW jezdí dlouhé trasy za 7,7 a město za 10,5. Koukám, že jich tu je taky docela dost. Má to někdo automat jako já?
  8. to nevim, sám mám face, jak to bylo předtím, netuším... Ale neberte to tak vážně, je kopa lidí, co to za celou dobu stejně nevyčistí a taky se nic moc nestane, maximálně o něco dřív vyvařujou, nebo prodávají...
  9. Podívej se hlavně hned na první obrázek prvního příspěvku tohoto vlákna. Tam je vidět, že je sundaný i ten druhý plast a taky je vidět, že odedveří tam nic neuvidíš. Je potřeba sundat plastový podblatník a ten druhý plast kryjící panty dveří. Ale dělat to nemusíš, člověk si vždy vše zjednoduší a s čistým svědomím, že pro svoje auto udělal to nejlepší spinká. Že vám tam bordel zůstal je věc druhá.
  10. To se budeš divit, co je za tím dalším plastem...
  11. Nějak jsem nepochopil, jak jsi se k tomu dostal, to bahno je až za dalším plastem, který kryje panty dveří a dole u podběhu se hromadí bláto. Jak jsi se tam dostal pouhým odehnutím podblatníku při odšroubování 2 šroubků je mi záhadou.
  12. Mám ho (mám ten starší, novější měly trošku jiné Nm a v jiných otáčkách) v octavii combi, automat a průměrná spotřeba (dlouhodobě podle km a natankovaných litrů) je 8,4l/100km (město i 10 a okresky kolem 7až 8). Motor opravdu podprůměrný výkon, spolehlivost OK, ale pro plnění emisních norem je prošpikován hlídáním, které asi starší motor nemůže plnit, takže kontrolka emisí (motoru) docel často svítí.
  13. hm, a ty km jsou taky jenom "jinou folií" ?
  14. Palubák kecá téměř všude, jenom u mně z nějakého důvodu proměřuje jenom o 1dcl. Skutečnou průměrnou spotřebu mám proti PPC nižší a spotřebu (tu skutečnou) mám teď po zimě 8,3l/100km. Auto a motor je dole... Je to pohodlné, nemůžu si stěžovat. Pokud najdeš auto v dobrém stavu, není co řešit. To oprava TDI se taky může prodražit... jo, tak za 80 podobný automat asi neseženeš, takže bych to vynechal...
×
×
  • Vytvořit nový...