Přejít na obsah

Zombicek

Uživatel
  • Počet příspěvků

    9
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení Zombicek

Bažant

Bažant (2/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • First Post Vzácný

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Viem že presahy boli rovnaké ako pri starých, hrubka tesnenia vraj rovnaká možno desatinku naviac neviem si narýchlo spomenúť, mechanik mal to na starosti.
  2. Také isté si myslím, ale ked som pozeral zahraničné fóra, píšu, že ten motor tiež rád si cucne olej. kodiaq vrs, Passat B8, Tiguan, apod..
  3. Musí být 3mm, stare TDI mali výhradne 3mm stieraky s prierezami ako 1.6 TDI , ci 2.0 tdi rady ea189
  4. Ale ináč sa oplatí pozrieť nemecký dokument, benzinove motory TSI mali rovnaký problem so zráním oleja ako tie nové tdi , a riešili to rozšírením drážky stieracieho kruzka na sustruhu https://m.youtube.com/watch?v=MstEuljOwyI
  5. Presne tak, v starych octavia 2 , superb 2, Passat B7, audi A6 c6 atd, ktoré mali motor Ea189 mali silný stieraci 3mm krúžok s prierezami. Celé mi to príde divné ohladom kruzkov na motoroch rady EA288, či sa dávali iné revízie to neviem, ani ja si to neviem vysvetlit niekomu to upcha niekomu nie, podľa mna ten typ úzkych vrtanych kruzkov s mikrodierkami je náchylný na upchatie. niesom mechanik, len sa o to zaujímam. Ale viem že ta rada ea288 ma len vrtane stieracie krúžky 2mm.
  6. Nie, nebol prevareny, znie to neuveriteľne, vobec nebol. Čo sa týka pre DPF - áno ten bol totalne za.raty. ojnicne šálky boli ešte dobré, trošku opotrebované, dali sa nove salky
  7. Pravda. Lenze tie úzke a len vrtane krúžky s mikrodierkami potom nestíhajú odvádzať ten zdegradovaný olej a potom sa upchaju a zapečú.. Mi to pripomina ten problem, ktore mali volakedy motory 1.8-2.0 TFSI z rokov 2008-2013, a presne také stieracie krúžky tam boli. Len 2mm a vrtane.
  8. Výkon aj prejav určite, pred výmenou piestov to bolo niečo strašné, výkon aj prejav to bola katastrofa. K tym piestom, znamy mechanik mi na Allegre ich našiel na vymenu za cenu 380€ https://allegro.pl/oferta/tlok-audi-vw-seat-skoda-pierscienie-2-0-tdi-cr-8516615136
  9. No neviem,mne tiez 135kw tdi zralo olej. 1.5l/1000km. Najazdene malo 239000km. Tie nove TDI rady EA288 maju zvysenu a zvlastnu spotrebu oleja. Niekomu nezerie nic pripadne malo, niekomu zase zerie olej ako divy a popritom ziadny viditelny unik oleja, ako to bolo v mojom pripade. Motor z vonku suchy, ziadny viditelny unik oleja z vonku. Turbo bolo skontrolovane - v poriadku, nikde z neho netieklo. Vymena gufier ventilov, par ich bolo znicenych - nepomohlo. Preplach motora - nulovy efekt. Tak sa islo do kruzkov a cakalo ma nemile prekvapenie. Stieraci kruzok nizky 2mm a len vrtany s mikro dierkami bol doslova zapeceny: https://postimg.cc/LqWDK7Sg Takto vyzera piest 2.0 TDI EA288: https://postimg.cc/dDZyx3DB miesto toho aby mal stierak siroke drenazne otvory, su len vrtane - po urcitom km najazde sa tie male dierky upchaju a je vymalovane - podobny problem ako pri 1.8-2.0 TSI Riesenie problemu bolo pouzitie upravenych piestov https://postimg.cc/zyJ0nKpv so stieracimi kruzkami 3mm Uprava piestov spocivala v tom ze sa rozsirila drazka stieracieho kruzka z 2mm na 3mm Po vymene piestov za upravene spotreba oleja padla na absolutnu nulu, 4000km po oprave zatial nezozralo ani kvapku oleja....
×
×
  • Vytvořit nový...