Zdravím,
Mám O1 81kW (přečipované na 90kW), 174 000km, r.v. 2000. Před několika měsíci jsem měl auto v servisu, kvůli náhlému snížení výkonu motoru. Auto víc jak 120 nejelo. V servisu provedli několik oprav (oprava elektroinstalace elektroventilu, výměna nějakých tlakových čidel apod.) a auto najednou mělo ohromný výkon. Cosi mluvili o tom, že byla zadřená klapka na turbodmychadlu či co (tomu skutečně moc nerozumím:-)...
Nicméně dnes se mi stala obdobná věc, kdy jsem při předjížděcím manévru na dálnici sešlápl plyn na podlahu a auto nijak nereagovalo. Dojel jsem na nejbližší pumpu, kde jsem motor trochu protočil, vypnul a znova nastartoval. Při rozjezdu obvykle bývá slyšet turbo, ale tentokrát vůbec nic. Pak se auto zničehonic vzpamatovalo a zase jelo tak jak mělo. Je možné, že motor spadl pouze do nouzového režimu? Jak se nouzový režim projevuje? Nebo je možné, že je opět zadřená nějaká klapka? Nejspíš s tím pojedu zas do servisu, protože mě čeká delší cesta do Německa a tento nervydrásající zážitek bych si chtěl nechat odpustit. Než s tím pojedu do servisu, chtěl bych znát Váš názor, než jim to tam půjdu otlouct o hlavu :-)
Předem děkuju