Jump to content

ferda25

Uživatel
  • Content Count

    5,496
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

ferda25 last won the day on August 19 2018

ferda25 had the most liked content!

Community Reputation

673 Excellent

About ferda25

  • Rank
    Mistr Fóra

Recent Profile Visitors

46,535 profile views
  1. Ahoj, či dobrý den.

    Mám dotaz. Vadí mi cca 10% odchylka v přesnosti měření tachometru u Karoqu. Skutečná rychlost 130 km/h odpovídá tachometrové 142 km/h. Zhoršilo se to při přezutí na zimní kola, kde jsem z 18" přešel na 17". Na letních kolech byla odchylka jen poloviční (skutečné 130 km/h odpovídala tachometrová 136). 

    Lze s tím nějakým kódováním, úpravou softwaru, …. něco udělat?

    Děkuji.

    Jirka

  2. Ahoj, můžeš mi prosím poslat na sebe mail. kontakt na můj mail Já jsem taky ze Strakonic a mám objednanou novou O3 a první co budu řešit, je deaktivace start-stopu.

     

    Dík Jarda

    jara.skalak@centrum.cz

  3. Někam přesunout původní soubor: 5Q-09.clb z adresáře s instalací VCDS\Labels\ a zde vytvořit nový soubor 5Q-09.lbl a ten si nadefinovat dle svých představ... Např: ; ; VCDS Redirect File ; ; ; 5Q-09.LBL ; 5Q0-937-08X-BV1.clb ; 5Q0-937-08X-HV1.clb ; 5Q0-937-08X-MV1.clb ; 5Q0-937-08X-V2.clb ; ; ; ;--------------------------------------------------- ; ; BCM ; ;--------------------------------------------------- ; ; REDIRECT,5Q0-937-08X-V2.clb,5Q0-937-084-?? ;
  4. Protože tvé VCDS nezná jednotku s tímto značením a nemá ji jak přiřadit k datovému souboru pro komunikaci.
  5. Odpojení baterie je jen ztráta času, pomůže maximálně reset OCU pomocí diagnostiky(OCU má v sobě záložní baterii a po odpojení baterie se nic tím pádem nestane)
  6. Pokud kóduješ tyto vlastnosti, musíš vždy udělat základní nastavení světel.
  7. Na gateway 3Q0907530AC lze sice napětí změnit, ale výsledek je takový, že start/stop tímto řešením funguje dál. Řešení však existuje.
  8. Ale reaguje, ale dokud nebudou kvalitní data, tak to se tato slova musí používat....to je jen otázka dat z mapy a bohužel i platí, že systém s jednotkou Columbus funguje mnohem lépe oproti Amundsenovi.
  9. Tu rychlost předem avizuje pokud se jedná o data z mapy a když jí nastaví, tak máš čas si to vždy nastavit dle situace...pokud někdo tvrdí, že je to jen další zbytečný systém, a že je lepší když to vždy převezme rychlost + nastavený limit směrem nahorů či dolů, tak si trochu protiřečí, protože i s limitem bude to auto vždy na ty značky reagovat. Naopak nutnost si hlídat tyto změny, drží řidiče ve střehu, ale zase se nemusí bát, že by nějakou značku přehlédl a přišel mu za to pozdrav....když přijde pozdrav, tak jen, že si přidal víc než měl....nemluvě, že na zatáčky to funguje a většinu z nich opravdu zvolenou rychlostí lze bez problémů projet. Žádné auto nezpomalí z 90 km/h na 50 km/h pomoci prediktivního ACC na metru vždy zpomaluje předem a postupně a člověk si může cílovou rychlost, kterou mu zobrazuje tempomat korigovat.
  10. Možná by bylo lépe nezatěžovat servis snahou natočit něco co nelze tak jednoduše zachytit jak se zde snaží někdo naznačit a raději dát pokyn k přehrání na žádost bez potřeby tak velkých časových ztrát jak na straně zákazníka, tak servisu, který se snaží vždy zákazníku pomoci a je k tomu i nabádán ze strany firmy Škoda-Auto a.s. Časová náročnost přehrání v servise: 1. sepsání zakázky - 15 minut 2. přehrání motoru bez potřeby zadat kód jen pomocí aktualizace na základě zadání adresy: 01 - max. 15 minut(řízení vyhledávání závad není nutné provádět a lze v poslední verzi ODISu odškrtnou a to celý proces urychlí na 15 minut. 3. Odeslání protokolu + ukončení zakázky a předání vozu - max. 30 minut s čekáním až zákazník vypije kafe Tj. celá záležitost je otázka hodiny. Každý musí posoudit, zda mu za to spokojený zákazník stojí a nebo je to pro něj jen "stádo ........"
  11. Pokud má auto kessy, tak ano, ale je tam jiný typ kessy jednotky + celý systém je jinak zapojen.
×
×
  • Create New...